نوب وردپرس افزونه Admin2020 Pro، افزونه شخصی سازی پیشخوان وردپرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Admin2020 Pro | افزونه شخصی سازی پیشخوان وردپرس | پلاگین تغییر تم پیشخوان وردپرس Admin2020 Pro | سفارشی سازی تم پیشخوان مدیریت وردپرس 

معرفی افزونه Admin 2020 Pro

افزونه Admin 2020 Pro یک افزونه وردپرس مدیریت است که به شما برای شخصی سازی بخش ورود و مدیریت سایت وردپرسی کمک می کند. افزونه شخصی سازی پیشخوان وردپرس Admin 2020 Pro این امکان را برای شما فراهم می کند که از محیط یکنواحت مدیریت وردپرس به یک محیط کاربری متنوع و کاربردی بروید.

افزونه وردپرس Admin 2020 Pro این امکان را دارد که برای هریک از منوهای مدیریت وردپرس خودتان نام و آیکون دلخواه استفاده کنید. همچنین با می توانید هریک از این منوها را بر اساس نقش های کاربری خاص محدودی کنید یا اینکه از یک لینک دلخواه استفاده کنید. افزونه ادمین بیست بیست تمیز و مدرن با داشبوردی شیک برای افزونه هایی همچون ووکامرس، گوگل آنالیز Google Analytics، رسانه ها، حالت تیره روشن می تواند با سفارشی سازی پیشخوان وردپرس تان تم تازه به سایت شما ببخشد. افزونه شخصی سازی پیشخوان وردپرس به شما این امکان را می دهد یک رابط مدیر واقعا منحصر به فرد برای خود یا مشتریان خود ایجاد کنید.

کد تخفیف :Arad50

افزونه Admin2020 Pro

به روشی جدید برای مدیریت دارایی های دیجیتال خود در وردپرس سلام کنید

افزونه شخصی سازی پیشخوان وردپرس Admin 2020 دارای یک کتابخانه محتوای کاملاً جدید است که تا ۵۰% سریعتر از کتابخانه کلاسیک وردپرس است. با استفاده از فیلترها، پوشه ها، پیش نمایش سریع و ویرایش های پیشرفته، همه پست ها، صفحات و انواع پست های سفارشی خود را در یک صفحه جمع کنید.

کاملاً مدولار

پلاگین تغییر تم پیشخوان وردپرس Admin2020 Pro

افزونه شخصی سازی پیشخوان وردپرس به روشی کاملاً مدولار طراحی شده است. به معنی اینکه هر یک از مجموعه ویژگی های آن  رامی تواند برای برخی کاربران خاص غیرفعال و یا فعال کرد و هر ماژول ساخته شد تا به طور مستقل از یکدیگر کار کند.

پوشه بندی محتوا

با افزونه Admin2020 Pro شما یک سیستم پوشه قدرتمند دارید، بنابراین می توانید رسانه ها، پست ها و صفحات یا رمزهای عبور خود را سازماندهی کنید.

امکانات پلاگین تغییر تم پیشخوان وردپرس Admin2020 Pro

مرکز اطلاع رسانی

اعلامیه های افزونه شخصی سازی پیشخوان وردپرس Admin2020 Pro در برخی موارد ضروری است، بنابراین به جای اینکه همه آنها را پنهان کنیم، همه آنها را منتقل کردیم. اعلان ها، به روزرسانی ها، ناک ها و سایر موارد پلاگین اکنون همه در یک منطقه خارج از بوم می باشد که از طریق نماد زنگ در نوار مدیر به راحتی قابل دسترسی است.

سفارشی سازی پیشخوان مدیریت وردپرس 

قابلیت اتصال به گوگل آنالیتیکس برای نمایش آمار

افزونه سفارشی سازی تم پیشخوان مدیریت وردپرس با داشبورد قدرتمند جدید دارد که میتوانید آمار سایت، نظرات اخیر را مشاهده کنید و آن را به حساب Google Analytics خود لینک دهید تا آمار عمیق سایت خود را مشاهده کنید.

ویرایشگر قدرتمند منو

ویرایشگر قدرتمند منو به شما امکان می دهد منوهای واقعاً منحصر به فردی را برای باطن خود ایجاد کنید .می توانید موارد را تغییر نام دهید، مرتب سازی مجدد کنید، پنهان کنید و دسترسی را محدود کنید و هچنین نمادهای سفارشی را تنظیم کنید.

تغییر نام دسته ای

با ویژگی تغییر نام دسته ای کارآمد و سازگار با سئوها، به یکباره نام ۱۰۰ پیوست یا برچسب های alt را تغییر دهید.

کنترل منو

آیا لازم است برخی از موارد داشبورد را از کاربران پنهان، تنظیم مجدد و تغییر نام دهید؟ با افزونه شخصی سازی پیشخوان وردپرس به راحتی می تواند قابلیت مشاهده موارد منو را با توجه به نقش کاربر تغییر دهد. شما همچنین می توانید به راحتی نام موارد منو را در بخش مدیریت وردپرس خود تغییر دهید ، همچنین می توانید این کار را با کنترل نقش بیشتر انجام دهید.

CSS / JS سفارشی

 پلاگین تغییر تم پیشخوان وردپرس Admin2020 Pro  به شما امکان می دهد CSS و Javascript خود را بدون نیاز به افزونه های دیگر به قسمت مدیریت اضافه کنید تا بتوانید بیشتر داشبوردمدیریت خود را شخصی سازی کنید.

یک داشبورد مدرن داشته باشید

با افزونه Admin2020 Pro می توانید یک داشبورد مدرن داشته باشد این افزونه می تواند با Google Analytics همگام سازی شود تا گزارش های تحلیلی شما را نشان دهد و بر اساس تاریخ قابل فیلتر است. همچنین می توانید سایر داده های سایت مانند نظرات اخیر ، صفحات پرطرفدار و یک نمای کلی از پست ها و صفحات خود را مشاهده کنید.

محیط و امکانات افزونه Admin2020 Pro

 افزونه شخصی سازی پیشخوان وردپرس Admin2020 Pro

نظیمات محتوا در افزونه Admin2020 Pro

ویژگی های افزونه شخصی سازی پیشخوان وردپرس

  • قابلیت حذف یا اضافه کردن به منوی پیشخوان
  • قابلیت اتصال به گوگل آنالیتیکس برای نمایش آمار
  • مشاهده  نظرات اخیر در داشبورد قدرتمند ۲۰۲۰
  • اعلان ها، به روزرسانی ها و سایر موارد پلاگین در یک ناحیه
  • افزونه Admin2020 Pro کاملاً مدولار طراحی شده است
  • افزونه دارای بخش رسانه کاملاً جدید است که تا ۵۰% سریعتر از بخش رسانه وردپرس است.
  • تغییر دادن نام مرتب سازی, پنهان و محدود کردن دسترسی
  • امکان استفاده از حالت تیره و روشن
  • تنظیمات فوق حرفه ایی
  • پوشه بندی محتوا
  • رابط کاربری بدون حواس پرتی
  • کنترل منو
  • CSS / JS سفارشی
  • ویرایشگر تصویر ویژه
  • روش های کاملاً جدیدی برای جستجو
  • یک داشبورد مدرن

افزونه Admin2020 Pro یک افزونه کاربردی برای شخصی سازی پیشخوان وردپرس است که می توانید تغییرات دلخواه را در پیشخوان مدیریت وردپرس را ایجاد کنید. با خرید این محصول از راست چین از پشتیبانی و آپدیت دائمی محصول بهره مند خواهید شد.

قبل از خرید برای نصب از فعال بودن ioncube loader روی هاست خود از طریق پشتیبان هاست مطمئن شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 847 views بار دسته بندی : تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.