نوب وردپرس ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس | افزونه JC Woo Advanced Product Attributes - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه JC WooCommerce Advanced Product Attributes | افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس

آخرین آپدیت افزونه JC WooCommerce Advanced Product Attributes در راست چین هم اکنون برای خرید و دانلود در دسترس است. به کمک افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس برای همه کالاهای فروشگاه حرفه ای خود، همانند دیجی کالا، می توانید ویژگی های مختلف مثل رنگ، سایز، گارانتی و … با امکان کلیک تمامی موارد تعریف کنید. ویژگی های محصول ووکامرس را کنترل کنید و به راحتی گزینه های متغیر پیش فرض محصول را با تصاویر، متن و نمونه های رنگی با ویژگی های پیشرفته JC WooCommerce Advanced Product Attributes جایگزین کنید. مربع پیش فرض یا سبک های مدرن دایره ای مدرن را بر اساس هر ویژگی انتخاب کنید، کنترل کامل ظاهر را به شما می دهد، اگر این کافی نیست، می توان با استفاده از صفحه ساخت در سبک تنظیمات نمایشگر را بیشتر اصلاح کرد.

با نمایش ویژگی های بهبود یافته در وب سایت خود، مدیریت ویژگی های محصول را با معرفی گروه های ویژگی آسان تر کنید، به شما این امکان را می دهد مجموعه ای از ویژگی ها را ایجاد کنید.

معرفی افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس

یک افزونه ویژه و کاملا حرفه ای برای آن دسته از عزیزانی که میخواهند برای یک محصول خاص ویژگی های خاصی تعریف کنند. همه در سایت دیجی کالا مشاهده کرده اید که اندازه ها و رنگ های مختلف یک محصول به طور مثال موبایل را میتوانید به راحتی انتخاب کنید. ما به شما یک افزونه ویژه به نام افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس | افزونه JC WooCommerce Advanced Product Attributes معرفی میکنیم. تا براحتی بتوانید برای محصولات خود ویژگی تعریف کرده و برای یک محصول با ویژگی های خاص قیمت متفاوت نیز انتخاب کنید. این افزونه وردپرس حرفه ای برای اولین بار توسط وب سایت راست چین منتشر شده است. به کمک این افزونه میتوانید یک فروشگاه حرفه ای و تمام عیار داشته باشید.

شما میتوانید برای یک محصول خاص مانند لباس ویژگی هایی مانند: رنگ – اندازه – سایز – نوع گارانتی – نحوه ارسال – نوع کاغذ کادو برای هدیه دادن به دوستان و چندین ویژگی دیگر و دلخواه را انتخاب کنید که همه آن ها امکان کلیک دارند و کاربران میتواند روی ویژگی مورد نظر خود کلیک کرده و در سبد خرید خود لباس مورد نظر را همراه رنگ، اندازه ، نحوه ارسال و … مشاهده کند. افزونه JC WooCommerce Advanced Product Attributes یک فرصت فوق العاده برای آن دسته از عزیزانی میباشد که میخواهند یک فروشگاه حرفه ای و کاربر پسند داشته باشند که بعد از خرید فایل آموزش کار با افزونه نیز برای شما ارسال خواهد شد تا براحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

قابلیت های افزونه ویژگی های پیشرفته محصولات ووکامرس

  • امکان تعریف ویژگی های گوناگون برای یک محصول
  • افزونه مدرن و ریسپانیسو
  • دارای فایل راهنما
  • دارای پشتیبانی مادام العمر رایگان
  • آپدیت رایگان
  • سازگار با تمامی مرورگرهای مدرن
  • امکان فیلتر براسا رنگ،، اندازه،فروشنده و …
  • امکان فیلتر براساس روش ارسال و هزینه ارسال
  • قابلیت درج قیمت های مختلف برای روش های مختلف

مدیریت گروه های ایجاد شده ووکامرس با افزونه JC WooCommerce Advanced Product Attributes

گروه های مشخصه ای را برای انواع مختلف محصولات ایجاد کنید تا در هنگام افزودن ویژگی ها به محصولات در وقت خود صرفه جویی کنید. یک محصول را به طور معمول ویرایش کنید در زیر ویژگی های محصول گروه مشخصه ای را که می خواهید در محصول نمایش دهید را انتخاب کنید که همه ویژگی ها و تنظیمات آنها را نمایش می دهد. صفحه محصولات خود را با تصاویر ویژگی ها، نمونه رنگ های مشخص و متن تغییر دهید. در صورت استفاده از محصولات متغیر، منوی کشویی ویژگی نیز با تصاویر ویژگی، نمونه های رنگی ویژگی و متن ویژگی جایگزین می شود.

به جای اینکه مشتریان از یک کشویی متن خسته کننده رنگ محصولات را انتخاب کنند به جای آن یک نمونه رنگ از رنگ محصولات نمایش دهید. رنگ را می توان با استفاده از یک ابزار انتخاب رنگ، یا با تایپ دستی کد رنگ تنظیم کرد.

با انتخاب تصویری که به بهترین شکل نمایانگر این انتخاب باشد می توانید با بهبود جلوه بصری هر کالایی به مشتریان اجازه دهد گزینه های محصول را انتخاب کنند.

ویژگی های محصول را در عناوین کالاها و در فهرست فروشگاه نمایش دهید تا به مشتریان کمک کنید تا راحت تر ببینند که به دنبال چه چیزی هستند هر ویژگی با کلیک بر روی آن به طور خودکار محصولات آن دسته نمایش خواهد داد.

قبل از خرید حتما موارد زیر را مطالعه کنید.

  • محصول فقط بر روی نسخه های PHP 7.2 قابل نصب می باشد.
  • برای نصب از فعال بودن ioncube loader روی هاست خود از طریق پشتیبان هاست مطمئن شوید.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 869 views بار دسته بندی : تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.