نوب وردپرس افزونه ACF Pro، افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته Advanced Custom Fields - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Advanced Custom Fields | افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته | افزونه ACF Pro

معرفی افزونه ACF Pro

وردپرس بسیار گسترده می باشد اما در برخی از بخش ها کاملا محدود می باشد و کاربر را برای ارائه ی محتواهای حرفه ای نا امید می کند. بطور مثال در هنگام ارسال یک نوشته صرفا شما می توانید دسته بندی، برچسب، تصویر شاخص را انتخاب کنید حال جز این اگر بخواهید بخش دیگری را نیز به کاربر نمایش دهید هیچ راهی نخواهید داشت. اما قصد داریم شما را از این محدودیت عبور دهیم حال شاید بپرسید چطوری؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ما برای رفع این محدودیت افزونه قدرتمند و کاملا حرفه ای افزونه ACF Pro را معرفی می کنیم. ACF که مخفف Advanced Custom Fields می باشد یک افزونه وردپرس کاربردی است که شما را قادر خواهد ساخت تا بدون هیچ مشکلی و تنها با انجام چند حرکت زمینه های دلخواه پیشرفته برای نوشته ها، برگه ها، نمونه کارها و یا هر پست تایپ دیگری امثال اینها ایجاد کنید. برای هر یک از پست تایپ ها می توانید بینهایت زمینه های دلخواه ایجاد کنید و به این ترتیب از محدودیت های وردپرس رد خواهید شد.

استفاده از این افزونه وردپرس ACF Pro بسیار آسان می باشد و با تکمیل چند فیلد می توانید زمینه دلخواه را در همان لحظه برای محتوای خود ایجاد خواهید کرد. بطور مثال شما قصد دارید که محتوایی درباره یک لپ تاپ قرار بدهید… براحتی می توانید زمینه های دلخواه را برای معرفی آسان تر لپ تاپ ایجاد کنید.. مانند:

افزونه ACF Pro تصویر بالا نمونه بوده و بسته به سبک طراحی قالب شما متفاوت خواهد بود.

افزونه ACF Pro به همراه بیش از ۲۰ فیلد آماده برای ایجاد زمینه های دلخواه مانند لیست باکس، محتوای انعطاف پذیر، متن، انتخاب رنگ، گالری، تکرار شونده، انتخاب نوشته و برگه و… بوده و شما را در استفاده حرفه ای از این افزونه کمک خواهد کرد.

نحوه کار با افزونه ACF Pro چگونه می باشد؟

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید شما با انتخاب موارد لازم و نحوه نمایش زمینه دلخواه، افزودن شروط به فیلدها، دستورالعمل ها، منطق شرطی، قوانین، شیوه نمایش و… یک زمینه را ایجاد خواهید کرد. همه این ها تنها با یک کد php کوتاه the_field که در قالب قرار خواهید داد در قالب شما نمایش خواهد داد.

تنظیمات افزونه Advanced Custom Fields

امکانات افزونه Advanced Custom Fields 

  • فیلد تکرارکننده : قسمت تکرار کننده به شما امکان می دهد مجموعه ای از زیر فیلدها را ایجاد کنید که می تواند دوباره، دوباره و دوباره تکرار شود. هر نوع فیلدی را می توان به عنوان یک قسمت فرعی اضافه کرد که به شما امکان می دهد داده های بسیار سفارشی را با سهولت ایجاد و مدیریت کنید! این نوع قسمت به عنوان والد مجموعه ای از زیر فیلدها عمل می کند که می تواند بارها و بارها تکرار شود. آنچه این نوع رشته را بسیار خاص می کند ، قابلیت انعطاف پذیری آن است. از هر نوع فیلدی می توان در یک تکرار کننده استفاده کرد ، و هیچ محدودیتی در تعداد تکرارها وجود ندارد ( مگر اینکه در تنظیمات قسمت تعریف شده باشد).

  • بلوک های زمینه دلخواه: یک چارچوب مبتنی بر PHP قدرتمند را برای توسعه انواع بلوک های سفارشی پیاده کنید. بلوک های ACF بسیار قابل تنظیم و بسیار پویا هستند. آنها کاملاً با زمینه های سفارشی ادغام می شوند و به توسعه دهندگان PHP اجازه می دهد راه حل های سفارشی متناسب با توسعه قالب وردپرس ایجاد کنند.

  • محتوای انعطاف پذیر: قسمت محتوای انعطاف پذیر یک ویرایشگر ساده، ساختاری و مبتنی بر بلوک را فراهم می کند. با استفاده از طرح بندی ها و زیر فیلدها برای طراحی بلوک های موجود، این نوع قسمت به عنوان یک بوم خالی عمل می کند که می توانید محتوا را با کنترل کامل تعریف، ایجاد و مدیریت کنید.

  • تنظیمات اختصاصی: صفحه تنظیمات مجموعه ای از توابع را برای اضافه کردن صفحات اضافی برای ویرایش زمینه های ACF فراهم می کند! تمام داده های ذخیره شده در یک صفحه عمومی هستند و می توانند در هر صفحه در وب سایت نمایش داده شوند (برای داده های هدر و پاورقی مناسب است). این به این معنی است که به هیچ پست یا صفحه خاصی متصل نیست، اما در جدول wp_options ذخیره می شود. این اجازه را می دهد تا داده ها در هر صفحه در وب سایت نمایش داده شوند.

  • زمینه های دلخواه گالری: قسمت گالری یک رابط کاربری ساده و بصری را برای مدیریت مجموعه ای از تصاویر فراهم می کند. چندین عکس را می توان با سهولت اضافه، ویرایش و مرتب کرد! قسمت گالری یک رابط تعاملی برای مدیریت مجموعه ای از پیوستها فراهم می کند.

  • کپی کردن زمینه ها: قسمت clone به شما امکان انتخاب و نمایش فیلدهای موجود را می دهد. هیچ فیلدی را در DB کپی نمی کند، درعوض زمینه های انتخاب شده را بارگیری کرده و در زمان اجرا نمایش می دهد. همچنین می توانید یک (یا چند) گروه زمینه را انتخاب کنید که امکان بارگیری در گروه های “ماژول” را فراهم می کند. نمونه خوبی از این را می توان با تصاویر زیر مشاهده کرد، جایی که یک گروه فیلد منفرد برای اطلاعات “دکمه” ایجاد می شود. در صورت نیاز به یک دکمه، این گروه فیلد “کلون” می شود. فیلد کلون ممکن است به یکی از دو روش استفاده شود. این می تواند خود را با فیلدهای انتخاب شده جایگزین کند یا فیلدهای انتخاب شده را به عنوان یک گروه از زیر فیلدها نمایش دهد.

 ویژگی های افزونه ACF Pro

نسخه پرمیوم افزونه ACF Pro امکانات فوق العاده حرفه ای دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • برای تسریع در بارگذاری صفحه، قسمتهای بیشتری از جستجو مجهز به ایجکس می باشد.
  • برون بری خودکار جدید به ویژگی JSON سرعت می بخشد و امکان همگام سازی را فراهم می کند.
  • برون بری و درون ریزی به راحتی از طریق یک صفحه ابزار جدید انجام می شود.
  • زمینه ها اکنون می توانند در نظرات، ابزارک ها و همه فرم های کاربر استفاده شوند.
  • اقدامات و فیلترهای جدید PHP (و JS) اضافه شده است تا امکان شخصی سازی بیشتر فراهم شود.
  • دارای راهنمای انگلیسی که بصورت کامل نحوه کار با افزونه را توضیح داده است.
  • و صدها ویژگی دیگر…

قبل از خرید به چند نکته توجه داشته باشید.

  • افزونه صرفا بر روی نسخه php شماره ۷٫۲ به بالا قابل نصب می باشد.
  • برای نصب افزونه باید ioncube loader بر روی هاست شما فعال باشد.
  • از آپدیت افزونه از طریق پیشخوان وردپرس خودداری کرده و تنها از طریق بروز رسان هوشمند راستچین یا بصورت دستی افزونه را از سایت راستچین دریافت کرده و افزونه را بروز رسانی نمایید.
  • برای استفاده برخی از بخش های افزونه نیازمند کدنویسی در قالب می باشد. البته راهنمای جامعی درباره کدنویسی وجود دارد که براحتی می توانید طبق آن آموزش ها پیش رفته و از افزونه استفاده کنید.

با خرید افزونه ACF Pro از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از ۲۴ ساعت و آپدیت رایگان بهره مند خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 412 views بار دسته بندی : تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.