نوب وردپرس افزونه سئوی ووکامرس اورجینال، افزونه yoast woocommerce - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه سئو ووکامرس | افزونه Yoast Woocommerce | افزونه سئو ووکامرس Yoast Woocommerce

افزونه Yoast Woocommerce اورجینال حرفه ای

آخرین آپدیت افزونه Yoast Woocommerce یا افزونه سئو ووکامرس به صورت کاملا فارسی و اورجینال در سایت راستچین به منظور دانلود و خرید عرضه شده است. افزونه سئو ووکامرس شامل تخفیف دوره ای، پشتیبانی رایگان مادام العمرو ضمانت بازگشت وجه میشود.از مزیت های بسیار مهم این پلاگین فارسی شده وردپرس آپدیت رایگان و منظم آن را نام برد.

لایسنس نامحدود

افزونه Yoast woocommerce

ساخت فروشگاه های اینترنتی با امکانات زیادی امکان پذیر است. یکی از آنها افزونه ووکامرس است. از سوی دیگر تنها ایجاد فروشگاه برای موفقیت در تجارت الکترونیک امکان پذیر نیست. بلکه باید بتوان در میان رقبا کسب جایگاه کرد تا مشتری را به سایت خود بکشانید. در اینجاست که مبحث سئو، و اهمیت آن در فروشگاه های اینترنتی مطرح میشود. کسب جایگاه در رتبه های نخست نتایج جستجوی عمومی گوگل از اهداف مهم هر کسب و کار هدفمند است.

سئو کردن محصولات فروشگاهی با متن ها به جهت آنکه از دو نوع مختلف هستند متفاوت است. بنابراین راه حل متفاوتی نیز دارد. این راه حل توسط شرکت تولید کننده یواست سئو ارائه شده. افزونه yoast woocommerce | افزونه سئو ووکامرس است. به این معنا که افزونه Yoast seo و ووکامرس را به یکدیگر متصل مینماید.

برای فعال کردن این افزونه وردپرس ابتدا افزونه های پایه مورد نیاز خود را نصب کنید. یعنی یواست سئو برای وردپرس و ووکامرس را نصب کنید. سپس پلاگین yoast woocommerce seo را نصب کنید. برای تنظیمات آن میتوانید در پیشخوان وردپرس به بخش سئو و سپس سئو ووکامرس مراجعه فرمایید.

نکته : این محصول یک محصول اورجینال است.

افزونه سئو محلی وردپرس که توسط تیم طلوع ارتباطات کاملا فارسی و راست چین شده به شما در نمایش نقشه و اطلاعات کسب و کارتان در نتایج جستجوی گوگل کمک می کند.

پنل مدیریت افزونه سئو ووکامرس

افزونه سئو ووکامرس - تصویر پنل مدیریت

بصورت خلاصه افزونه سئو ووکامرس موارد زیر بصورت خودکار برای شما انجام می دهد

  1.  ایجاد ارتباطی روان بین افزونه ووکامرس و yoast seo
  2.  اصلاح نقشه xml سایت متناسب با سایت های فروشگاهی
  3.  اشتراک گذاری بهتر محصولات در شبکه های اجتماعی
  4.  استفاده مسیربرگه های (breadcrumbs) بهینه برای سئو

پیش نیازها

  • برای استفاده از این افزونه بایستی افزونه یواست سئو رایگان یا پریمیوم در وردپرس نصب شده باشد

توجه : در کارایی افزونه سئوی ووکامرس تفاوتی بیین افزونه یواست رایگان یا پرمیوم وجود ندارد. در سایت هایی که تاکید می شود برای استفاده از این افزونه باید افزونه یواست پریمیوم نصب باشد فقط برای افزایش فروش افزونه yoast seo این موضوع عنوان می شود.

نحوه نصب

نصب این پلاگین مانند تمامی افزونه های وردپرس بصورت زیر انجام می شود:

  1. ابتدا به منوی افزونه ها -> افزودن مراجعه کنید
  2. از قسمت بالای صفحه روی دکمه بارگذاری صفحه کلیک کنید
  3. پس از آن برروی دکمه Choose File کلیک کنید و فایلی را که از راست چین دانلود کرده اید انتخاب کنید تا افزونه نصب و فعال شود

این افزونه پس از نصب بصورت خودکار لینک محصولات را به نقشه سایت اضافه می کند و  نیاز به تنظیمات اضافی ندارد . اما جهت مشاهده تنظیمات آن می توانید به منوی سئو -> سئوی ووکامرس مراجعه کنید

آنچه پس از خرید افزونه yoast woocommerce دریافت می کنید

  • پس از خرید این محصول فایل نصب افزونه سئوی ووکامرس (Yoast Woocommerce Seo) با ترجمه فارسی در اختیار شما قرار می گیرد.

 

مشخصات محصول

نسخه: ۱۳٫۶

نوع لایسنس: نامحدود (قابل استفاده در هر دامنه)

پشتیبانی: شش ماه

 * خرید این محصول به منزله قبول شرایط فروش محصول می باشد. جهت مشاهده کلیک کنید *

 

آپدیت ها

افزونه در تاریخ ۹۹/۰۷/۱۴ به نسخه ۱۳٫۶ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۹۹/۰۶/۱۵ به نسخه ۱۳٫۵ بروز شد. 
افزونه در تاریخ ۹۹/۰۵/۱۱ به نسخه ۱۳٫۴ بروز شد. 
افزونه در تاریخ ۹۹/۰۴/۱۷ به نسخه ۱۳٫۳ بروز شد. 
افزونه در تاریخ ۹۹/۰۳/۲۶ به نسخه ۱۳٫۲ بروز شد. امکان بروزرسانی خودکار نیز اضافه شد
افزونه در تاریخ ۹۹/۰۳/۰۱ به نسخه ۱۳٫۱ بروز شد.

آموزش کار با افزونه وردپرس سئوی ووکامرس (Yoast Woocommerce Seo)

پس از اینکه افزونه سئوی ووکامرس را در وردپرس نصب کردید این افزونه بصورت خودکار اقدامات لازم را برای سئوی سایت شما انجام می دهد اما بهتر است تنظیمات آن نیز انجام شود بنابراین جهت آشنایی با تنظیمات این افزونه  به زیر منویی با عنوان “سئوی ووکامرس” در سئو رجوع کنید تا به قسمت تنظیمات افزونه بروید.

در اینجا به شرح تک تک فیلدها می پردازیم :

۱- تنظیمات Schema و OpenGraph:

ممکن است محصولات شما دارای ویژگی های متعددی مثل وزن ، رنگ ، اندازه ، شرکت سازنده ، برند و .. باشند . در میان این ویژگی ها دو ویژگی یعنی برند و تولید کننده برای اشتراک بهتر محصول شما در فیس بوک و شبکه های اجتماعی مهم هستند . در اینجا مشخض می کنید که کدام از ویژگی ها که برای محضولات تعریف کرده اید مربوط به برند و تولید کننده هستند. اگر هنوز این ویژگی ها را مشخص نکرده اید در منوی محصولات و زیر منوی ویژگی ها بروید و آنها را مشخص کنید و سپس در اینجا تنظیم کنید.

۲- مسیرها (Breadcrumbs) :
بسیاری قالب در صفحات خود دارای مسیر برگه ها هستند . خود ووکامرس هم در صفحات از مسیربرگه هایی استفاده می کند . افزونه سئوی ووکامرس نیز دارای سیستم مسیر برگه هایی است برای سئوی فروشگاه مناسب تر است . در اینجا مشخص می کنید که مسیر برگه های افزونه سئوی ووکامرس با مسیربرگه های افزونه ووکامرس جایگزین شود یا خیر. دقت کنید این گزینه در حالت عادی در تنظیمات سئوی ووکامرس وجود ندارد . برای فعال کردن آن لازم است مسیر برگه های افزونه Yoast Seo را در منو سئو و زیر منوی پیشرفته فعال کنید

۳- مدیر :
دو فیلد آخر بسیار ساده هستند . دقت کنید که هم افزونه ووکامرس و هم افزونه yoast seo ستون هایی را به صفحه محصول اضافه می کنند . در اینجا مشخص می کنید که افزونه سئو ستون ها را اضافه نکند تا محتویات صفحه محصول شلوغ نشود و برای افزایش رتبه در گوگل بهینه شود. فیلد بعدی فقط مربوط به محل تنظیمات سئو نسبت به ووکامرس است

توجه کنید که افزونه سئو ووکامرس برای فروشگاه های ووکامرس ضروری بنظر می رسد . قبل از استفاده از این افزونه باید حتما افزونه های ووکامرس و yoast seo نصب شده باشد. فرقی بین نصب افزونه yoast seo رایگان یا پریمیوم برای این افزونه وجود ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 340 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.