نوب وردپرس افزونه عضویت ویژه ووکامرس | افزونه WooCommerce Membership فارسی - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه عضویت ویژه ووکامرس | افزونه WooCommerce Membership فارسی افزونه ای قدرتمند برای ایجاد پنل عضویت پولی تنها با چند کلیک دسترسی بخشی از محتوای وبسایت خود با تعریف پلن های طلایی ، نقره ای و … به فروش برسانید و کسب درآمد نمایید. راهنما ، اخرین نسخه به همراه پشتیبانی ۲۴/۷ ضمانت بازگشت درصورت عدم کارکرد وجه دارد.

افزونه عضویت ویژه ووکامرس | افزونه WooCommerce Membership فارسی

افزونه عضویت ویژه ووکامرس ، به مدیران وبسایت های اجازه می دهید پنل های عضویت خود را بصورت آنلاین به فروش برسانند و همچنین برای دسترسی به محتوای وبسایت خود اعم از برگه یا نوشته از کاربران وجهی دریافت نمایند. عضویت های WooCommerce فقط یک افزونه دیگر برای محدود کردن محتوای سایت شما نیست: این یک راه حل آسان برای استفاده و عضویت در سراسر سایت است که محتوای شما، خرید و عضویت های شما را گرد هم می آورد. افزونه WooCommerce Membership به شما امکان می دهد یک سیستم عضویت کامل ایجاد کنید که بصورت یکپارچه با فروشگاه شما گره خورده باشد.

شما می توانید محتوای خود را به اعضا محدود کنید، اما همچنین می توانید به مرور زمان آن را “محدود” کنید تا زمان دسترسی اعضا برنامه ریزی شود. دسترسی به عضویت ها را بفروشید، عضویت در خریدهای محصول را در اختیار داشته باشید، عضویت را به صورت دستی اختصاص دهید و امتیازات عضو را کاملاً در فروشگاه خود ادغام کنید.

فروش یا واگذاری عضویت ها در افزونه WooCommerce Membership

عضویت ها نوع خاصی از محصولات WooCommerce نیستند. در عوض، برنامه های عضویت به طور مستقل از محصولات ایجاد می شوند. این به شما امکان می دهد نحوه دسترسی در سایت را تعیین کنید. برای پشتیبانی از چندین نوع عضویت می توانید ۰ یا بیشتر محصولات (تقریباً از هر نوع) را به یک طرح عضویت اختصاص دهید:

  • یک عضویت را به عنوان یک محصول مستقل بفروشید – محصولی برای عضویت ایجاد کنید، سپس برنامه را برای فروش آن به آن محصول گره بزنید
  • اعطای دسترسی به عضویت به عنوان بخشی از خرید محصول – به عنوان مثال ، اشتراک جعبه غذا را بخرید به بخش دستور العمل ها به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید
  • دسترسی به همان عضویت از چندین محصول (به عنوان مثال ، خرید سالانه یا اشتراک ماهانه)
  • عضویت را به صورت دستی برای یک منطقه یا فقط برای اعضا اختصاص دهید.

به صورت استراتژیک به دسترسی به محتوا اعطا کنید.

شما کارهای زیادی را در زمینه محتوا فقط در اعضای خود انجام می دهید بنابراین عضویت به شما امکان می دهد زمان دسترسی اعضای خود به آن را برنامه ریزی کنید. می توانید محتوا را محدود کنید، به این معنی که می توانید زمان دسترسی اعضا به محتوای خود را برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال شما می توانید قبل از دسترسی مشتریان به برخی از پست ها یا صفحات، به مدت یک هفته عضویت اعطا کنید. این به شما امکان کنترل بیشتر نحوه استفاده اعضا از سایت شما را می دهد و به شما امکان می دهد اعضا را با سرعت  به محتوای خود معرفی کنید.

هنگامی که از این مورد با «اشتراک ها» استفاده می کنید حتی می توانید تعیین کنید که کدام محتوا در یک دوره آزمایشی رایگان با قوانین چکیدن محتوا قرار گرفته باشد.

فروشگاه خود را به یک باشگاه خرید تبدیل کنید.

افزونه WooCommerce Membership به شما امکان می دهد محصولات فقط برای اعضا ایجاد کنید تا سایت شما به باشگاه خرید تبدیل شود یا محصولات خاصی را به طور انحصاری به اعضا ارائه دهید. شما می توانید مشاهده محصول را به اعضا محدود کنید به این معنی که این محصولات در فروشگاه شما برای افراد غیر عضو پنهان می ماند. همچنین می توانید خرید را محدود کنید  این بدان معناست که محصولات عمومی هستند اما فقط اعضا می توانند آنها را خریداری کنند. همچنین می توانید دسترسی محصول را محدود کنید تا اعضا دسترسی فوری به محصولات نداشته باشند.

گزینه های حمل و نقل بهتر را به اعضا پیشنهاد دهید.

اعضا باید وفادارترین مشتریان شما باشند بنابراین دادن هدیه هایی به آنها که آنها را ترغیب به خرید مکرر از شما می کند  باعث می شود که آنها برای خریدهای بیشتر بازگردند. افزونه WooCommerce Membership تنظیمات حمل و نقل رایگان شما را افزایش می دهد بنابراین می توانید حمل و نقل رایگان را مستقیماً به اعضای خود ارائه دهید در حالی که سایر اعضای غیرمجاز را ملزم به رعایت سایر معیارها می کنید (مانند داشتن کوپن یا حداقل مقدار سفارش)

با تخفیف ویژه به اعضا پاداش دهید.

از آنجا که ممکن است بخواهید امتیازات خاصی به اعضای خود بدهید می توانید برای همه محصولات یا برخی از محصولات یا دسته های خاص کالا تخفیف اعضا در نظر بگیرید.

به طور خودکار امتیازات خود را به اعضا نشان دهید.

در حالی که مدیریت عضویت باید برای شما آسان باشد برای اعضای دیگر نیز باید آسان باشد. اعضا می توانند تمام اطلاعات لازم در مورد عضویت خود را در منطقه عضو پیدا کنند. اعضا می توانند از طریق صفحه “حساب من” با کلیک روی “مشاهده” برای هر عضویت به منطقه دسترسی پیدا کنند. می توانید هر یا همه بخشهای منطقه عضو را فعال کنید تا لیستی از محتوای قابل دسترسی (پست و صفحات)، محصولات، تخفیف ها و / یا یادداشت های عضویت عمومی را به اعضا نشان دهد. اگر عضو دیگری در آینده به محتوا دسترسی داشته باشد این عضو می تواند تاریخ دسترسی را نیز مشاهده کند.

در افزونه WooCommerce Membership از اعضا خروجی یا درون ریزی کنید.

شما ابزارهای زیادی برای مدیریت اعضا در ووکامرس دارید اما ممکن است بخواهید به سایر خدمات مانند وارد کردن لیست اعضا در یک ابزار ایمیل نیز متصل شوید. افزونه WooCommerce Membership به شما امکان می دهد اعضا را به یک پرونده CSV صادر کنید تا بتوانید داده های اعضا را از ووکامرس خارج کرده و به ابزارهای دیگر برسانید. همچنین می توانید با ادغام پرونده خود با داده های موجود، اعضا را از طریق CSV وارد کنید تا عضویت های جدید اضافه کنید  کاربران جدید ایجاد کنید یا اعضای موجود را به روز کنید.

در افزونه ووکامرس ممبرشیپ ارتباط با اعضا را ساده کنید.

وقتی یک سایت عضویت را اداره می کنید زمان زیادی را صرف خدمات مشتری و مدیریت اعضا می کنید. ما سعی کرده ایم که با افزونه WooCommerce Membership هرچه آسان تر این کار را انجام دهیم. ما “یادداشت های عضویت” را اضافه کرده ایم تا بتوانید اطلاعات مربوط به عضویت برای مشتری را ردیابی کنید یادداشت های خود را به عنوان مرجع خود اضافه کنید و حتی با اشتراک یک یادداشت از طریق ایمیل با یک عضو خاص ، به راحتی با آن ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید از ایمیل های یادآوری انقضا و تمدید استفاده کنید تا اعضا را از پایان عضویت مطلع کرده و از آنها بخواهید تجدید یا ارتقا دهند.

عضویت + اشتراک در افزونه WooCommerce Membership

عضویت ها به عنوان یک راه حل مستقل برای عضویت کاملاً کاربردی است اما با پیشرفته ترین راه حل پرداخت های مکرر تجارت الکترونیکی موجود: اشتراک های WooCommerce بسیار خوب کار می کند. وقتی هر دو افزونه فعال هستند عضویت ها می توانند از برخی ویژگی های اشتراک استفاده کنند تا انعطاف بیشتری در قبض عضویت داشته باشید.

  • کاربران عضو می توانند از صورتحساب دوره ای (به عنوان مثال پرداخت های ماهانه) برای عضویت استفاده کنند تا یک دوره مشخص (مانند یک سال)
  • کاربران عضو می توانند از اشتراک ها به عنوان یک برنامه پرداخت استفاده کنند اما برای پشتیبانی از پرداخت های قسطی خود نحوه دسترسی را کنترل می کنند
  • از طریق اشتراک می توانید از دوره های آزمایشی رایگان برای عضویت استفاده کنید
  • محدودیت محتوا می تواند شامل دوره های آزمایشی رایگان باشد بنابراین شما می توانید محتوای موجود در دوره های آزمایشی را کنترل کنید
  • اعضا می توانند با تعلیق اشتراک عضویت خود را موقتاً متوقف کنند
  • اعضا می توانند با تعویض اشتراک عضویت ها را ارتقا  یا تنزل دهند
  • به روزرسانی ها و کاهش رتبه ها می توانند برای اطمینان از صحت هزینه های عضویت از نسخه اشتراک استفاده کنند.

حتی اگر نمی خواهید از صورتحساب دوره ای استفاده کنید می توانید با تنظیم طول اشتراک در یک چرخه صورتحساب از سایر ویژگی های اشتراک استفاده کنید تا بتوانید از مزایای به روزرسانی و کاهش رتبه یا دوره های آزمایشی استفاده کنید.

افزونه عضویت پولی ویژه کاربران ووکامرس – پلن های عضویت

  1. ایجاد تعداد پلن های نامحدود ( به عنوان نمونه پلن طلایی ، پلن نقره ای و …)
  2. افزودن یا حذف دستی کاربران از پنل کاربر پسند مدیریت افزونه
  3. لینک پنل ها به یکدیگر برای نسبت دادن خودکار اعضا آنها به مزایا
  4. تنظیم تاخیر برای فعالسازی لینک پلنها

افزونه WooCommerce Membership فارسی – محصولات پنل ووکامرس

  • تبدیل هر محصول ساده یا متغیر ووکامرس به محصول عضویت پولی
  • انتخاب هر شماره از طرح های عضویت برای اعطای دسترسی وقتی پلنی فروخته می شود.
  • تنظیم خودکار انقضای انتخابی برای اطمینان از اینکه کاربران تنها به آنچه برای آن هزینه کرده اند دسترسی دارند.
  • پنل پولی اعضا بطور خودکار در مواقعی که سفارشات لغو شود منقضی می شود.

افزونه WooCommerce Membership فارسی – محدودیت دسترسی

  • محدود کردن دسترسی به هر پست ، برگه اعم از هرگونه پست وردپرس
  • اعطای دسترسی فقط به کاربران عضو یا فقط به کاربران غیر عضو
  • اعطای دسترسی به همه کاربران با پلن عضویت خاصی
  • اعطای دسترسی به همه کاربران بدون پنل عضویت خاصی
  • پست هایی که کاربران پنل عضویت نباید دسترسی داشته باشند از تمام فهرست ها مخفی و غیر قابل دسترس خواهند شد.
  • حفاظت از صدهها پست و برگه در یک لحظه با توابع ویرایش گروهی
  • وجود شورت کدهای مناسب برای مدیریت و استفاده بهتر

افزونه WooCommerce Membership فارسی – مدیریت پنل عضویت ووکامرس

  • پنل عضویت برای مشتریان می تواند  به طور خودکار فعال در دست بررسی یا عضویت تکمیل شده فعال شود .
  • پنل عضویت را می توان کنسل نمود همچنین می توان ایمیل اعطای حق عضویت یا ایمیل انصراف را برای ارسال خودکار به کاربران پنل عضویت تنظیم نمود.

قبل از خرید حتما موارد زیر را مطالعه کنید.

  • افزونه فقط بر روی نسخه های PHP 7.2 قابل نصب می باشد.
  • برای نصب از فعال بودن ioncube loader روی هاست خود از طریق پشتیبان هاست مطمئن شوید.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 399 views بار دسته بندی : تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.