نوب وردپرس افزونه مدیریت پلاگین در صفحات | Deactivate Plugins Per Page - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه مدیریت پلاگین در صفحات | افزونه غیر فعال کردن پلاگین در صفحات | Deactivate Plugins Per Page | پلاگین DPPP افزایش سرعت

افزونه مدیریت پلاگین در صفحات :

افزونه مدیریت پلاگین در صفحات یکی از بهترین افزونه وردپرس است که توسط راست چین فارسی سازی وارائه شده است! با این افزونه می توانید سایتی با سرعت بالا بسازید.می توانید به راحتی پلاگین ها را در برخی از صفحات وردپرس غیرفعال کنید (یا در کل همه صفحات به جز یک صفحه انتخاب شده) غیرفعال شود. این افزونه کاربردی وردپرس برای سرعت بخشیدن سایت شما مفید است زیرا بسیاری از افزونه ها حتی اگر از آنها در یک صفحه استفاده کنید. JavaScript و CSS خود را در همه صفحات سایت دانلود می کنند. و این کار باعث پایین آمدن سرعت سایت شما می شود.

خرید افزونه مدیریت پلاگین در صفحات

افزونه Deactivate Plugins Per Page :

می توانید قوانین غیرفعال سازی را برای افزونه های فعال یا غیر فعال اضافه کنید. به عنوان مثال برای یک افزونه فرم تماس، که فقط در صفحه تماس با ما از آن استفاده می کنید، به سادگی یک قانون برای غیرفعال کردن آن در تمام آدرس ها به جز در صفحه تماس اضافه کنید.

خرید افزونه مدیریت پلاگین در صفحات

خرید افزونه مدیریت پلاگین در صفحات
تنظیمات قوانین غیر فعال سازی افزونه مدیریت پلاگین :

نوع غیرفعال سازی:
– در آدرس انتخابی غیرفعال کنید.
– غیر ازآدرس انتخاب شده ،روی همه آدرس ها غیرفعال شود.

نوع انتخاب آدرس:
– صفحه
– سفارشی

صفحاتی را انتخاب کنید که آدرس را از آن استخراج کنید (در صورت تغییر صفحه به طور خودکار بروزرسانی می شود)

خرید افزونه مدیریت پلاگین در صفحات

دستگاههای دارای تأثیرگذاری :
– همه
– کامپیوتر
– موبایل

اضافه کردن گروه پلاگین :

برای افزودن قوانین غیرفعال سازی که بر افزونه ها تأثیر می گذارد،گروه هایی از افزونه های مختلف ایجاد کنید.سپس مشخض کنید که این گروه از افزونه در کدام صفحات فعال یا غیرفعال شود.

خرید افزونه مدیریت پلاگین در صفحات
حالت اشکال زدایی :

حالت اشکال زدایی را فعال کنید تا ببینید آدرس چیست و کدام پلاگین ها در صفحه فعلی فعال / غیرفعال هستند.حالت اشکال زدایی به شما کمک می کند قوانینی را ایجاد کنید و قوانین فعلی را آزمایش کنید. اگر کاربر سرور باشید، باکس اشکال زدایی در قسمت پبشخوان یا سایت نمایش داده می شود.

خرید افزونه مدیریت پلاگین در صفحات
آیا این افزونه روی Back-end تأثیر می گذارد؟
تنظیماتی وجود دارد (به طور پیش فرض فعال نمی شود) که باعث می شود همه قوانین با انتخاب آدرس سفارشی نیز بر بک Back-end تأثیر بگذارد.برخی از صفحات به منظور جلوگیری از بروز مشکل ،مانند صفحاتی که کنترل فعال سازی افزونه ، غیرفعال سازی ، به روزرسانی ها و نصب را کنترل می کنند ،تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

تنظیمات افزونه Deactivate Plugins Per page:

خرید افزونه مدیریت پلاگین در صفحات
نکته:
هنگامی که پلاگین ها از طریق افزونه من غیرفعال می شوند، عملکرد غیرفعال سازی واقعی نامیده نمی شود و قلاب های غیرفعال سازی اجرا نمی شوند. در عوض، برای کارآمد ساختن آن در هر صفحه، افزونه ها فقط قبل از بارگیری صفحه، بطور دینامیکی از لیست افزونه های فعال حذف می شوند. این بدان معناست که اگر یک افزونه اقداماتی را انجام دهد که هنگام غیرفعال کردن انجام می شود، وقتی غیرفعال می شود از طریق افزونه من ،این اقدامات اجرا نمی شوند.

به عنوان مثال، برخی از افزونه ها هنگام فعال شدن، کد را به پرونده “htaccess” شما اضافه می کنند و وقتی غیرفعال می شوند، آن را حذف می کنند. در این حالت اگر برای غیرفعال کردن افزونه در یک صفحه خاص، قانون غیرفعال سازی را اضافه کنید، کد “.htaccess” هنوز وجود دارد و در آن صفحه کار می کند، حتی اگر این افزونه روی آن فعال نباشد.

خرید افزونه مدیریت پلاگین در صفحات

تاریخچه بروز رسانی افزونه Deactivate Plugins Per Page

** نسخه ۱٫۱۲٫۰- ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹
_ ارائه آخرین نسخه افزونه در راست چین
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 390 views بار دسته بندی : تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.