نوب وردپرس افزونه وردپرس WooThumbs | گالری پیشرفته تصاویر محصولات ووکامرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه WooThumbs  | افزونه گالری پیشرفته تصاویر محصولات ووکامرس | پلاگین پیشرفته تصاویر محصولات ووکامرس |گالری محصولات دیجی کالا | افزونه ووتامبز  

آیا می خواهید یک سایت فروشگاهی متفاوت با امکانات ویژه راه اندازی کنید؟ آیا به نوع نمایش تصاویر محصولاتتان اهمیت زیادی می دهید؟ شاید شما هم معتقد باشید که گالری های تصاویری که بصورت پیشفرض در قالب های وردپرسی وجود دارد خواسته های شما را برآورده نمی کنند و شما می خواهید قدرت مانور تبلیغاتی بیشتری در زمینه به نمایش گذاشتن تصاویر محصولات فروشگاهی تان داشته باشید. طلوع ارتباطات در کنار شماست تا تجربه ای متفاوت را در تبلیغات محصولات سایت تان داشته باشید.

ویدئوی معرفی و آموزش کار با افزونه وردپرس WooThumbs | گالری پیشرفته تصاویر محصولات ووکامرس

در صورت خطا در مشاهده ویدئو کلیک کنید

ویژگی های افزونه woo thumbs

افزونه WooThumbs | گالری پیشرفته تصاویر محصولات ووکامرس :

افزونه WooThumbs یک افزونه تحت ووکامرس است که به شما دست بازتری را برای نمایش تصاویر محصولات فروشگاهی تان می دهد. تنظیمات متنوع این افزونه به شما اجازه می دهد که امکانات متعددی را برای نوع نمایش تصاویرتان داشته باشید. نکته حائذ اهمیت در مورد افزونه WooThumbs این است که این افزونه قابلیت سازگاری با هر نوع قالبی را دارد و حتی می تواند در قالب هایی که از ووکامرس و امکانات فروشگاهی نیز پشتیبانی نمی کنند، کارایی خود را داشته باشد. در ادامه قسمت هایی از رابط کاربری گالری پیشرفته تصاویر محصولات ووکامرس را مشاهده خواهید کرد.

نمایش متنوع لیست تصاویر:

در تنظیمات افزونه گالری ووکامرس کافی است مشخص کنید که می خواهید جهت لیست تصاویر در کدام سمت باشد و نتیجه را به یکی از صورت های زیر مشاهده کنید:

گالری تصاویر افقی و عمودی

در اینصورت می توانید گالری تصاویر افقی یا عمودی داشته باشید و محل قرار گیری لیست تصاویر را در بالا ، پایین ، چپ یا راست تنظیم کنید.

قابلیت زوم یا بزرگنمایی تصاویر:

گالری تصاویر افزونه ووتامبز دارای سه نوع زوم تعقیبی ، درونی و برونی است . در زوم تعقیبی یک بزرگنمایی تصاویر در یک باکس دایره ای با حرکت موس نمایش داده می شود. در اینحالت و در حالت زوم بیرونی اندازه کادری که تصویر بزرگ شده در آن نمایش داده می شود قابل تنظیم است.

قابلیت زوم با بزرگنمایی

تنظیمات متنوع افزونه WooThumbs :

  • تنظیمات نمایش گالری تصاویر :

یکی از اولین قسمت هایی که در تنظیمات افزونه WooThumbs با آن سر و کار خواهید داشت، قسمت تنظیمات نمایش گالری تصاویر محصولات است. در این قسمت شما می توانید بزرگی تصویر گالری را و همچنین رنگ و نوع نمایش آیکون های گالری و متن توضیحات مربوط به آن را تعیین کنید. در تصویر زیر با این قسمت و گزینه های مربوط به آن آشنا می شوید.

  • اسلایدر گالری تصاویر :

شاید یکی از مهمترین انگیزه های خریداران افزونه WooThumbs داشتن حالت اسلایدر برای نمایش تصاویر مختلف محصول می باشد. در قسمت تنظیمات اسلایدر این افزونه، شما می توانید حالت اسلایدر تصاویرتان را بین اتوماتیک و ایستا انتخاب کنید و همچنین می توانید الگوی اسلایدر و حتی سرعت تغییر تصاویرتان را نیز تعیین کنید. در تصویر زیر نمایی از برگه تنظیمات اسلایدر افزونه گالری پیشرفته تصاویر محصولات ووکامرس را مشاهده می کنید.

  • تنظیمات نحوه نمایش تصاویر بندانگشتی :

در قسمت تنظیمات ناوبری شاهد سه قسمت تنظیمات هستیم که ار جمله تنظیمات عمومی ناوبری، تنظیمات تصاویر بندانگشتی و تنظیمات بولتها که در ویدئوی آموزشی افزونه WooThumbs همه این قسمت های به تفصیل با ذکر مثال هایی معرفی شده اند. اما به عنوان یک توضیح مختصر در این باره شما می توانید در این قسما تنطیمات مربوط به تصاویر بندانگشتی گالری خود را تعیین کنید. از جمله حالت اسلایدر و زمان اسلایدر این تصاویر و موقعیت آنها قابل تنظیم می باشد.

تنظیمات ناوبری افزونه woothumbs - گالری تصاویر محصولات ووکامرس

یکی از پر طرفدارترین ویژگی های افزونه WooThumbs قابلیت زوم تصاویر گالری و نمایش آنها با دقت بیشتر است. و آنچه که این قابلیت را برای کاربران این افزونه جذاب تر می کند، انعطاف پذیری تنظیمات زوم این افزونه می باشد. شما در برگه تنظیمات زوم افزونه گالری پیشرفته تصاویر محصولات ووکامرس، می توانید نوع زوم تصویر گالری و شکل هندسی آن و اندازه و کادر تصویر زوم و کدری لنز زوم و موقعیت تصویر زوم شده را تعیین کنید. شما در تصویر زیر نمای کلی این برگه تنظیمات را مشاهده می کنید.

  • حالت تمام صفحه :

یکی دیگر از قابلیت های افزونه WooThumbs حالت نمایش تمام صفحه تصاویر گالری می باشد که با استفاده از یک آیکون روی تصویر بزرگتر از مجموعه های تصاویر گالری تانT مخاطبان سایت شما می توانند تصاویر محصول را در اندازه بزرگتر و با دقت بیشتر مشاهده نمایند. شما بعنوان مدیر سایت می توانید این امکان را در صفحه تنظیمات افزونه WooThumbs در برگه نمایش تمام صفحه فعال و یا غیر فعال کرده و یا گزینه های دیگر مربوط به این حالت نمایش را تعیین کنید.

یکی از مهمترین ویزگی های افزونه WooThumbs قابلیت واکنشگرایی این افزونه می باشد. شما می توانید با تعیین یک نقطه واکنشگرایی در قسمت تنظیمات واکنشگرایی این افزونه گالری تصاویر محصولات خودتان را در هر نمایشگری از جمله لپ تاپ، تبلت و گوشی موبایل به صورت سازگار شده با صفحه نمایش دستگاه مشاهده نمایید. در تصویر زیر شما می توانید با فضای برگه تنظیمات واکنشگرایی آشنا شوید.

خلاصه ای از ویژگی های افزونه گالری محصولات ووکامرس WooThumbs :

    1. نمایش لیست تصاویر در سمت راست ، چپ ، بالا و پایین
    2. حالت های متنوع بزرگنمهایی تصویر (تعقیبی ، بیرونی ، درونی)
    3. امکان تغییر اسلایدر بصورت خودکار
  1. نمایش جذاب در تمامی نمایشگرها (واکنشگرا)
  2. سازگاری با تمامی قالب ها
  3. وجود تنظیمات رنگ و استایل جهت تغییر استایل گالری

مشخصات محصول

نسخه: ۴٫۸٫۰

نوع لایسنس: نامحدود (قابل استفاده در هر دامنه)

پشتیبانی: شش ماه

حاوی ویدئوی آموزش فارسی

پیش نیاز : ووکامرس

 * خرید این محصول به منزله قبول شرایط فروش محصول می باشد. جهت مشاهده کلیک کنید *

 

خبر خوش برای خریداران و کاربران افزونه گالری پیشرفته تصاویر محصولات ووکامرس این است که می توانند هر زمان که نیاز به بروزرسانی افزونه داشتند، نسخه بروز شده این افزونه را به صورت کاملا رایگان از طلوع ارتباطات دریافت کنند. همچنین خریداران می توانند در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهام در حین کار با افزونه WooThumbs، از طریق تیکت ها با همکاران ما در واحد پشتیبانی طلوع ارتباطات ارتباط برقرار کرده و سوال و مشکل خود را مطرح نمایند.

بروزرسانی ها

افزونه در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ به نسخه ۴٫۸٫۰ بروز شد

افزونه در تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ به نسخه ۴٫۷٫۲ بروز شد

افزونه در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ به نسخه ۴٫۷٫۰ بروز شد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 346 views بار دسته بندی : تاريخ : 20 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.