نوب وردپرس افزونه Affiliate WP، افزونه وردپرس ارسال پیامک - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Affiliate WP | افزونه ایرانی ارسال پیامک | افزونه ارسال پیامک Affiliate | افزونه وردپرس ارسال پیامک 

معرفی افزونه ارسال پیامک Affiliate

افزونه Affiliate WP یک  افزونه وردپرس کاربردی پیامک همکاری در فروش و یک محصول ایرانی است. زمانی که بازاریاب یک محصول را به فروش می رساند از طریق سامانه پیامک خدماتی فراز اس ام اس از طریق وب سرویس پترن بدون تایید ناظر انسانی با سرعت بالا و کمتر از ۵ ثانیه به بازاریاب ارسال می شود و بازاریاب از فروش کالا و بازاریابی موفق در سایت شما مطلع می شود. این پیامک باعث می شود که بازاریاب شما دلگرم شده و برای بازاریابی محصولات در سایت شما وقت بیشتری بگذارد که در نهایت باعث افزایش فروش سایت شما و افزایش درامد شما می شود به صورت پیشفرض اطلاع رسانی ایمیلی به بازاریاب در افزونه affiliate wp وجود دارد اما همانطور که میدانید اطلاع رسانی ایمیلی دیگر منسوخ شده است و کمتر پیش می اید که ایمیلمان را چک کنیم اما موبایلمان را در طول روز به دفعات چک می کنیم با نصب این افزونه تمام اطلاع رسانی های افزونه affiliate wp از طریق پیامک انجام می شود.

این افزونه وردپرس فقط با سامانه پیامک خدماتی فراز اس ام اس سازگار است و برای استفاده از این افزونه می بایست از فراز اس ام اس پنل پیامکی داشته باشید.

افزونه Affiliate WP در حالت های زیر پیامک به مدیر یا بازاریاب  ارسال می کند:

۱- ارسال پیامک زمان ثبت نام بازاریاب جدید به مدیر سایت

۲- ارسال پیامک زمان که اکانت بازاریاب تایید می شود

۳- ارسال پیامک به بازاریاب زمانی که ارجاع تایید شده باشد (مهمترین ویژگی ارسال پیامک افزونه که باعث دلگرمی بازاریاب و تلاش بیشتر بازاریاب برای بدست اوردن مشتری بیشتر می باشد)

امکانات افزونه Affiliate

 افزونه وردپرس AffiliateWP با افزونه دیجیتس و پنل کاربری پیشرفته وردپرس هماهنگ است در صورتی که بازاریابان شما از طریق این دو افزونه در سایت ثبت نام کرده باشند فیلد شماره موبایل به صورت خودکار شناسایی می شود و در صورتی که شما این افزونه ها را در سایتتان نداشته باشید افزونه فیلد شماره موبایل را موقع ثبت نام بازاریاب اضافه می کند تا پیامک های اطلاع رسانی از طریقاین افزونه به بازیابان ارسال شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 393 views بار دسته بندی : تاريخ : 2 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.