نوب وردپرس افزونه eForm، فرم ساز حرفه ای وردپرس ایفرم + 45 فرم آماده - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه ایفرم | افزونه فرم ساز پیشرفته وردپرس eForm | افزونه eForm 

معرفی افزونه فرم ساز ایفرم

افزونه ایفرم یک افزونه وردپرس فرم ساز حرفه ای است که قبلاً با نام FSQM پرو شناخته می شد یک ابزار فرم ساز قدرتمند محسوب می شود که می توان فرمهای ساخته شده با این افزونه را در وبسایت های وردپرسی استفاده کرد. افزونه وردپرس فرم ساز eForm شما را برای داشتن بی نهایت فرم از جمله کوئیز، نظرسنجی، آزمون، پرداخت و… بی نیاز می سازد. بی نهایت المان آماده برای افزودن در فرم ها یکی از ویژگی های کلیدی این افزونه eForm محسوب می شود. تا ایجاد فرم های شگفت انگیز و جذاب تنها چند کلیک فاصله دارید.

 

امکانات افزونه ایفرم

 

ویژگی های افزونه فرم ساز eForm

ایفرم انتخاب شده به عنوان محصول ویژه در کدکنیون

قابلیت درگ و دراپ سازنده فرم در این افزونه، سهولت در استفاده را برای کاربران فراهم آورده است. تمامی المان ها و آیتم ها را تنها با درگ و دراپ در فرم اضافه یا حذف کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. مدیریت فرم های ساخته شده در پیشخوان وردپرس و در بخش فرم ها امکان پذیر است. تمامی موارد ارسال شده در فرم ها در دیتابیس ذخیره می شوند بنابریان میتوانید داده های جمع آوری شده را تجزیه و تحلیل، ردیابی و مشاهده کنید. همچنین یک پورتال اختصاصی برای کاربران در نظر گرفته شده تا موارد ارسالی خود را بررسی و ردیابی کنند.

قابلیت استفاده از کدهای کوتاه

برای درج یک فرم در هر جایی از برگه کافیست فرم مورد نظر را ایجاد کنید و کدکوتاه در نظر گرفته شده برای این فرم را در قسمت مورد نظر کپی کنید. با این قابلیت میتوانید فرم ها را در بدنه سایت، سایدبار، فوتر و… بدون محدودیت درج کنید.

ادغام با افزونه های خبرنامه و پرداخت محبوب

ما افزونه ایفرم را با بهترین و محبوب ترین افزونه های خبرنامه و پرداخت وردپرس ادغام کرده ایم تا بدون محدودیت و در کمترین زمان فرم دلخواه را ایجاد کنید. افزونه های از قبلیل ووکامرس، میل چیمپ و …

ایجاد فرم های پرداخت با درگاه پرداخت ووکامرس

یکی از اصلی ترین قابلیت های افزونه eForm در ایران امکان ساخت فرم های پرداخت با افزونه ووکامرس می باشد. افزونه ایفرم به صورت پیشفرض با ووکامرس سازگاری دارد و تنها با زدن چند کلیک می توانید یک فرم پرداخت حرفه ای ووکامرسی را برای کاربران آماده سازید.

ابزارهای محاسبه و تخمین قیمت و پرداخت

با استفاده از فرم های آماده و فرمول های بکار رفته در این فرم ها می توانید فرمهایی برای تخمین قیمت و محسابه پرداخت وبسایت های وردپرسی را خلق کنید. همچنین امکان محاسبه بینهایت نرخ همزمان با قابلیت افزایش و کاهش نرخ و تعداد مورد نظر نیز در این فرم ساز قدرتمند در نظر گرفته شده است.

ایجاد فرم هایی برای کوئیز و آزمون از کاربران

شما برای کوئیزها و آزمون ها یک سیستم امتیازدهی مجزا در اختیار دارید تا به صورت خودکار بنا به پاسخ های درست و نادرست امتیاز هر کاربر را صادر کند و در نهایت میتوانید برای صدور گواهینامه کاربر اقدام کنید.

فرم ساز زنده با قابلیت درگ و دراپ المان ها

با توجه به اینکه افزونه فرم ساز ایفرم از قابلیت درگ و دراپ برای ایجاد فرم ها استفاده کرده است بنابراین هیچگونه دانش کدنویسی در این خصوص نیاز نیست و تنها با کشیدن و دها کردن المان ها فرم ها ساخته می شوند. (گرچه در صورتی که از دانش کافی در خصوص CSS بهره مند باشید می توانید کدهای سفارشی خود را نیز در تنظیمات فرم اضافه کنید)

 افزونه فرم ساز پیشرفته وردپرس eForm

فرم ساز از ۴ بخش اصلی برای سفارشی ساز فرم ها تشکیل شده است:

  • تنظیمات فرم: برای سفارشی سازی تنظیمات فرم می توانید از زبانه های موجود در بالای نام فرم اقدام کنید. ما برای شروع ۳۰ قالب را گنجانده ایم و همچنین شما قادر خواهید بود فونت ها و سایزها را تغییر دهید.
  • المان های فرم: بیش از ۳۵ المان شگفت انگیز فرم ها که در بخش ستون راست قرار دارد. براحتی با درگ در هرجای فرم می توانید آن المان را بکار ببرید.
  • طرح بندی فرم: در بخش وسط نمایشگر قادر هستید تا طرح بندی فرم را سفارشی سازی کنید. تمامی المان های افزوده شده در فرم را در این طرح بندی مشاهده خواهید کرد و می توانید با درگ و دراگ به هرجای فرم انتقال دهید. این فرم ساز، فرم های شما را به صورت خودکار ذخیره خواهد کرد بنابراین نگرانی در مورد از دست دادن فرم ها را نخواهید داشت.
  • تنظیمات المان: زمانی که روی هر المان کلیک می کنید، تنطیمات آن المان برای شما باز خواهد شد. در زبانه های مختلف این تنطیمات، می توانید مقادیر دلخواه را وارد کنید و المان را سفارشی سازی نمایید.

المان های قابل تکرار

شما میتوانید این قابلیت را داشته باشید که سطر های بیشتری برای فرم اضافه کنید. هر المانی را به هر تعداد میتوانید در فرم اضافه کنید از جمله دکمه رادیویی، چکباکس، متن ها و… با توجه به این گزینه، کاربران شما می توانند المان های گروه بندی شده را به تعداد دلخواه خود تکرار کنند. البته ما پیکربندی را برای محدود کردن تکرارها بین مقدار حداقل و حداکثر فراهم کرده ایم.

سیستم امتیازدهی و رتبه بندی

اکنون شما قادر خواهید بود تا امتیازها و رتبه ها را بر اساس موارد ارسالی از جمله نتایج کوئیز ها و آزمون ها برای کاربران در نظر بگیرید. المان های امتیاز دهی براحتی در فرم ها قابل افزودن هستند و همچنین امتیاز به صورت خودکار برای هر کاربر ثبت خواهد شد. برای پاسخ های بدون الگو میتوانید به صورت دستی امتیاز را برای کاربر در نظر بگیرید. امتیازهای رد شده برای کاربران در پیشخوان شما قابل مشاهده خواهند بود همچنین هر کاربر که تمایل به دیدن امتیاز خود دارد میتواند از پورتال مربوطه امتیاز را مشاهده کند. پاسخ های درست و نادرست در ارسال به ایمیل کاربر قابل هایلایت شدن هستند در زمانی که مورد ارسالی شما را ببینند.

ادغام افزونه فرم ساز eForm با هسته وردپرس

از نسخه ۳٫۶ افزونه ایفرم می توانید به کاربر خود اجازه ورود، ثبت نام، بروزرسانی متاداده و یا ارسال وبلاگ نویسی مهمان را بدهید. تمام المان ها به درستی تنظیم می شوند و در وبسایت شما زیبا و بدون نقص به نظر می رسند. ادغام ثبت نام وردپرس و وبلاگ نویسی مهمان به شما امکان می دهد به طور همزمان به کاربران خود اجازه ثبت نام و ارسال وبلاگ را بدهید. اگر کاربر قبلاً ثبت نام کرده و وارد سیستم شده باشد، افزونه eForm فیلدهای ثبت نام را نشان نخواهد داد.

موارد منطقی چندمعیاری

همانطور که المان ها را در فرم ساز اضافه می کنید، می توانید حالت اولیه آنها را به صورت “نمایان” یا “پنهان” تنظیم کنید. سپس می توانید فرم خود را به گونه ای پیکربندی کنید که برای هر کاربر واکنشگرا باشد، و المان جدید را می توان با توجه به پاسخ های قبلی آنها نشان داد یا پنهان کرد. به سادگی هر یک از المان های خود را تعریف کنید (به عنوان مثال به عنوان یک سوال چند گزینه ای یا بازخورد و آپلود) و قوانین خاص خود را برای هر المان یا گروه اعمال کنید. چندین منطق را می توان برای شخصی سازی پیچیده تر ترکیب کرد.

منطق مشروط و قوانین اعتبار مشروط اطمینان می دهند که فرم های شما هوشمند، مرتبط و موثر هستند، باعث می شود شما و کاربران خود در وقت صرفه جویی کرده و داده های مورد نظر خود را جمع آوری کنید.

ارزیاب ها و محاسبه گرهای ریاضی

ما یک المان ارزیابی کننده و محاسبه گر ریاضی را در اختیار شما قرار داده ایم که به شما امکان می دهد فرمولهای پیچیده را در کمترین زمان ممکن محاسبه کنید. می توانید این ویژگی را از لیست المان موجود در فرم ساز بکشید و به فرم خود اضافه کنید. کافیست فرمول های خود را وارد کنید، ارزیابی کننده ریاضی بقیه کارها را انجام می دهد! شما می توانید مقادیر عددی را به المان های موجود اختصاص دهید (به عنوان مثال قیمت اقلام)، یا از المان های ورودی عدد استفاده کنید تا کاربر مجبور شود مقدار عددی را وارد کند یا انتخاب کند.

آپلود هوشمند و امن فایل ها

با استفاده از افزونه حرفه ای فرم ساز eForm، می توانید با کشیدن و انداختن فایل روی فرم، از آن فرم ها درخواست کنید فایل ها را به عنوان بخشی از ارسال خود بارگذاری کنند. هر بارگذاری فایل یک شماره شناسایی منحصر به فرد ایجاد می کند که از طریق آن می توان اقدامات بعدی را انجام داد.

آپلود کننده فایل کاملاً ایمن است و هیچ فایل مضر یا خطرناکی را نمی پذیرد. هنگامی که کاربر فایلی را بارگذاری می کند، در دایرکتوری wp-content / upload شما ذخیره می شود و در پوشه افزونه ایفرم ذخیره نمیشود. بنابراین به طور خودکار توسط تنظیمات امنیتی خود محافظت می شود.

برآورد هزینه و پرداخت

با کمک محاسبه گرهای ریاضی در افزونه eForm و عناصر عددی، به راحتی می توانید فرم های تخمین هزینه پیچیده و ساده ای نیز ایجاد کنید. مقادیر عددی را از MCQ بگیرید و آن را جمع بندی کنید یا فرمول موردنظر خود را برای تخمین هزینه وارد کنید.

پس از اتمام تخمین هزینه، از سیستم پرداخت eForm یا سیستم ادغام ووکامرس داخلی برای پرداخت استفاده کنید.

مدیریت کامل موارد ارسالی

همه موارد ارسالی کاربر در دیتابیس شما ذخیره می شود، بنابراین شما از طریق داشبورد خود دسترسی کامل دارید و می توانید هر زمان که خواستید داده ها را مشاهده، مرتب سازی و یا ویرایش کنید. همچنین می توانید به کاربران ثبت شده این امکان را بدهید تا از طریق یک صفحه پورتال ، فهرست خود را مشاهده و ویرایش کنند. همه فرم ها به صورت ایمن ارسال می شوند و ربات های اسپم همیشه نادیده گرفته می شوند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که از بازخورد و داده های واقعی کاربران خود استفاده می کنید. برای امنیت بیشتر ، می توانید یک المان captcha را از فرم ساز اضافه کنید.

گزارش و تجزیه و تحلیل

از صفحه مدیریت خود، می توانید آمار، جداول، نمودارها و نمودارهای دقیق را برای تفسیر داده های گرفته شده خود مشاهده و پیکربندی کنید. مطالب ارسالی را با جزئیات مرور کنید، خلاصه ها را مشاهده کنید و گزارش ها و تجزیه و تحلیل های دقیق را با استفاده از ابزار تحلیلی نظرسنجی انجام دهید.

ایمیل های نوتیف خودکار

ایمیل های نوتیف زیبا و واکنشگرای ما تمیز و مینیمال طراحی شده اند، بنابراین می توانید آنها را متناسب با سبک نام تجاری خود شخصی سازی کنید. به راحتی آرم را از داشبورد مدیریت خود تغییر دهید، تصویر سرصفحه و رنگ ایمیل را تغییر دهید. سپس می توانید پیام نوتیف را کاملاً شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید از کاربران برای برگزاری مسابقه یا نظرسنجی خود تشکر کنید و به آنها بگویید که چگونه وارد سیستم شوند، ارسال خود را مشاهده کنند یا یک مسابقه دیگر برگزار کنند.

همچنین می توانید ایمیل های نوتیف مدیر را تنظیم کرده و تنظیمات خود را از داشبورد پیکربندی کنید. ایفرم به صورت کامل با بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ سازگار است: ازجملهCampaign Monitor ،Get Response ، Aweber و MailChimp . آدرس های ایمیل در دیتابیس فرم ساز شما ذخیره می شود، بنابراین ارسال بازاریابی هدفمند برای گروه های خاصی از کاربران آسان است.

ادغام با ووکامرس

ایفرم با ادغام با پلاگین بسیار محبوب ووکامرس امکان پرداخت را یک گام جلوتر برد. با ایفرم می توانید قیمت هر محصول موجود ووکامرس را مدیریت کنید و ویژگی های محصول را به صورت خودکار به سفارش خود اضافه کنید. ویژگی ها از متغیرهایی که در فرمول ریاضی استفاده کرده اید تولید می شوند. پس از ارسال فرم ، کاربر برای تکمیل پرداخت به صفحه سبد خرید یا صفحه تسویه حساب منتقل می شود.

ارسال URLهای سفارشی

افزونه eForm اکنون توانایی ارسال داده به URL های سفارشی را دارد. شما می توانید هر المان را از فرم خود انتخاب کرده و داده های آن را از طریق یک پارامتر سفارشی به انتخاب خود ارسال کنید. حتی می توانید روش HTTP را به GET یا POST تغییر دهید. این برای SSL نیز مفید است.

 

قابلیت های جدید افزوده شده در نسخه ۴٫۱۴ افزونه eForm

  • افزودن اشتراک فوری در خبرنامه قبل از ثبت فرم
  • تمپلیت های ایمیل برای راحتی در طراحی پیام های ایمیلی
  • قابلیت استفاده از آیفریم (iframe) در تمامی قالب ها و افزونه ها
  • افزودن قابلیت فرم چندمحصولی با ادغام ووکامرس
  • ارسال فیلدهای سفارشی به افزونه های ادغام شده سازگار
  • سازگاری با (SCA) تایید اعتبار قوی برای کاربر
  • پشتیبانی از گوتنبرگ وردپرس برای تمامی کدهای کوتاه
  • ادغام با Convertkit
  • فرم ساز زنده با قابلیت درگ و دراپ
  • قالب فرم سنتی (جعبه ای)
  • پشتیبانی از فونت های سیستم
  • درگاه پرداخت آفلاین
  • ادغام با میل ویز (MailWizz)
  • فرم های پرداخت استریپ
  • فرم های پرداخت تخمینی با قابلیت اسلایدری
  • پوشاندن ورودی بر روی المان های فرم آزاد
  • ادغام با پرداخت net
  • پشتیبانی از المان های فرم های تعاملی برای ارسال مقادیر به برچسب ها
  • بروزرسانی خودکار راست چین
  • فرم های قیمت گذاری و پلن ها
  • امتیازدهی خودکار در المان های بازخورد
  • قابلیت تغییر رنگ آیکون ها در جداول تاریخچه
  • چکب اکس های سطری، دکمه های رادیویی، مقادیر عددی در المان های ریاضی
  • معرفی بیش از ۳۸ مورد برای قالب های فرم
  • معرفی رابط کاربری جدید برای مدیر، فرم ساز بهینه شده، سفارشی ساز قالب
  • موارد پیشفرض، url، متادیتای کاربران و مادیتای پست ها برای المان های فرم
  • ادغام با درگاه های پرداخت PayPall و Stripe
  • ادغام با Enormail  و MailetLite
  • بخش فقط قابل خواندن برای المان های فرم
  • فیلدهای قابل تکرار
  • گزینه ظاهری برای انتخاب بندانگشتی
  • ویژگی ثبت آدرس های سفارشی
  • ادغام با ووکامرس
  • ادغام با هسته وردپرس، ورود، ثبت نام و پست های مهمان
  • کدهای کوتاه آمار فرم و کاربر
  • ۶ المان جدید – انتخابگر بندانگشتی، امتیازدهی لبخندی، پسندیدن، نپسندین، بازخورد ماتریکس، کشویی ماتریکس، موقعیت GPS
  • معرفی موارد بیشتر برای محدودیت ارسال از جمله تاریخ، تاریخ انقضا، فاصله ارسال و…
  • معرفی کرنومتر برای گرفتن زمان در فرم ها
  • پیشرفت بزرگ برای گزارش ها و تجزیه و تحلیل ها
  • واکنشگرایی جداول گوگل
  • ادغام با co و MyMail
  • ذخیره خودکار فرم در مرورگر کاربر
  • فرم های پاپ آپ با دکمه های دیالوگ سفارشی
  • تنظیم مجدد فرم ها با دکمه های سفارشی
  • مقادیر منظقی مشروط برای برگه ها زبانه ها
  • ادغام با میل Mailchimp و Aweber
  • تایمر خودکار برای کوئیز ها و آزمون ها
  • المان محاسبه گر ریاضی برای محاسبه فرمول های پیچیده ورودی توسط کاربر
  • فرم های قابل طبقه بندی با گزینه فیلترینگ
  • گزینه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در پیام، ایمیل
  • تمپلیت های زیبا و واکنشگرای ایمیل با گزینه های سفارشی افزوده شده
  • حداکثر میزان ارسال برای هر فرم با پیام خطای سفارشی
  • گزینه غیرفعال کردن پیمایش به بالای صفحه / صفحه همراه با آفست
  • ارسال ناشناس برای غیرفعال کردن ورود به سیستم با آدرس IP و حساب کاربری

افزونه ایفرم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 599 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.