نوب وردپرس افزونه JetTabs | طراحی تب آکاردئون، کلاسیک و تصویری در المنتور - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه JetTabs | افزونه طراحی تب آکاردئون، کلاسیک و تصویری JetTabs | افزودنی المنتور JetTabs 

پکیج افزودنی های جت المنتور وردپرس

افزونه JetTabs افزودنی طراحی تب المنتور

افزونه JetTabsطراحی انواع تب های آکاردئونی، کلاسیک، تصویری، سوئیچر و..

افزونه جت تَب برای اجرا نیاز به نصب نسخه رایگان المنتور دارد.

توجه : تاریخ بروز رسانی به همراه شماره نسخه آپدیت شده را از سایدبار سمت چپ همین صفحه مشاهده بفرمایید.

افزونه جت تب یکی از افزونه های حرفه ای گروه JET برای افزونه المنتور می باشد که شما را در ساخت تب های هوشمند برای نمایش متفاوت محتوا کمک می کند. با این افزونه شما براحتی می توانید بدون آنکه در قالب خود کدنویسی انجام داده و یا کارهای پیچیده انجام دهید، مطالب خود را در طرح های خاصی به نمایش دربیاورید.

کار کردن با افزونه جت تب آسان بوده و تمامی تنظیمات افزونه نیز فارسی می باشد. به همین دلیل می توانید در کسری از ثانیه تب های خود را ایجاد کنید.

با افزونه JetTabs علاوه بر اینکه می توانید مطالب خود را تب بندی کنید، تصاویر خود را نیز می توانید با تب ها نمایش دهید و این سبک برای اولین بار در این افزونه طراحی شده است.

لطفا برای درک بهتر عملکرد افزونه JetTabs ویدئوها را حتما مشاهده فرمایید.

همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده می کنید بدون آنکه تغییراتی در کدهای قالب خود اعمال کنید براحتی تب های آکاردئونی، کلاسیک، جدول قیمت با امکان سوئیچر آماده کرد. هر آنچه به تنظیمات خاصی نیاز داشته باشید در سمت راست المنتور قابل انجام می باشد.

در ادامه از طریق ویدئوی زیر می توانید نحوه ساخت تب های کلاسیک را مشاهده نمایید. در هنگام ساخت تب می توانید برای هر عنوان آیکون و یا تصویر نیز قرار بدهید.

حتی شما می توانید تصاویر سایت را نیز به صورت تب نمایش دهید. همانند ویدئوی زیر برای هر تصویر می توانید اندازه مشخصی را قائل شده و برای هر یک از آن ها متن و دکمه و… نیز قرار دهید.

افزونه JetTabs

از دیگر امکانات افزونه جت تب نیز می توان به طراحی جداول قیمت اشاره کرد. طبق آنچه که در ویدئوی زیر مشاهده می کنید می توانید برای سایت خود جداول قیمت با امکان سوییچ بین آن ها طراحی کرده تا کاربران بتوانند قیمت را بصورت ماهیانه یا سالیانه و… مشاهده نمایند.

افزونه جت تب با ساختار RTL کاملا سازگار می باشد و تمامی ابزارهای مورد نیاز برای اینکار را داراست. از دیگر ویژگی های افزونه جت تب سازگار بودن با افزونه WPML می باشد که شما می توانید محتواهای خود را به زبان های زنده دنیا نیز نمایش دهید.

قبل از خرید حتما موارد زیر را مطالعه کنید.

  • برای استفاده از افزونه نسخه php هاست را روی ۷٫۲ قرار بدهید.
  • برای نصب از فعال بودن ioncube loader روی هاست خود از طریق پشتیبان هاست مطمئن شوید.
  • از آپدیت این افزونه از طریق پیشخوان خود خودداری کرده و تنها آپدیت را از طریق راستچین دریافت کرده و بروز رسانی نمایید.
  • محصول فوق به ” بروز رسان خودکار راستچین ” مجهز می باشد. درباره ” بروز رسان خودکار راستچین ” این لینک را حتما مطالعه نمایید. ( اگر شرایط استفاده از این ویژگی را در سایت خود ندارید همچنان مثل سابق می توانید فایل محصول را از پنل کاربری خود دریافت کرده و بصورت دستی آپدیت را انجام بدهید. )
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 369 views بار دسته بندی : تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.