نوب وردپرس افزونه Master Detail Tables، افزونه جزئیات جدول جدولساز وردپرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

 افزونه Master Detail Tables | افزونه جزئیات جدول جدولساز وردپرس

معرفی افزونه Master Detail Tables

افزونه Master Detail Tables یک افزونه وردپرس کاربردی برای نمایش جزئیات اصلی جداول یک افزونه جانبی برای جدولساز است که به شما و بازدید کنندگان سایت شما اجازه می دهد جزئیات مربوط به هر سطر را با یک کلیک ساده مشاهده کنید. امروزه بسیاری ازکاربران جداول با ستون های زیادی دارند و هنگامی که آن جدول را در وب سایت خود قرار می دهند، ظاهر زیبایی ندارندبنابراین اغلب لازم است برخی ستون ها را پنهان کنند یا جدول را کاملاً ویرایش کنند تا در صفحه متناسب باشد.

اما اگر واقعاً به همه آن ستون ها و داده ها احتیاج دارید و نمی توانیدچیزی را مخفی کنید و می خواهید کاربران شما همه داده ها راببینند چه می کنید؟

خوب نگران نباشید از این به بعد میتوانید ستون های مورد نیاز را در جدول داشته باشید و می توانید آنها را مخفی کنید بدون اینکه نگران باشید،جدول فاقد برخی اطلاعات هستند. افزودنی جزئیات جداول Master Detail Tables به شما این امکان را می دهد آن ستون های پنهان را فقط با یک کلیک نشان دهید و جداول همیشه زیبا در سایت نمایش داده می شوند.

نحوه کار با افزودنی Master Detail Tables

Master Detail Tables

پس از فعال کردن افزونه جانبی جزئیات اصلی جداول در صفحه پیکربندی متوجه زبانه تنظیمات جدیدی به نام تنظیمات جزئیات اصلی می شوید . با کلیک بر روی آن گزینه “جزئیات اصلی” را مشاهده خواهید کرد.برای اینکه نحوه کار با افزونه جزئیات اصلی را ببینید گزینه “قابلیت جزئیات اصلی” را فعال کنید و سپس چندین گزینه جدید مشاهده خواهید کرد:

جزئیات را روشن کنید، نحوه باز شدن جزئیات را انتخاب کنید اگر در افزونه وردپرس Master Detail Tables “کلیک” انتخاب شود، کاربران می توانند با کلیک روی آن به جزئیات یک ردیف دسترسی پیدا کنند. اگر ” دکمه” انتخاب شود، یک ستون جدید به جدول اضافه می شود  جایی که هر سطر یک دکمه را پیدا می کند که جزئیات آن جدول را باز می کند.
نمایش جزئیات – نحوه نمایش داده ها را انتخاب کنید – اگر گزینه “پنجره” انتخاب شود، جزئیات ردیف انتخاب شده در یک پنجره بازشو در همان صفحه ظاهر می شود. اگر یکی از گزینه های “ارسال” یا “صفحه” را انتخاب کنید کاربران به پست یا صفحه انتخاب شده هدایت می شوند (در یک تنظیم جداگانه انتخاب شده است) که به عنوان الگویی برای ارائه جزئیات استفاده می شود. لطفاً توجه داشته باشید که باید پست یا صفحه الگو را ایجاد کنید و آن را با متغیرهایی پر کنید تا بتوانید آن را انتخاب کنید.
عنوان پنجره – عنوانی را برای پنجره بازشو با جزئیات ردیف انتخاب کنید. اگر این قسمت را خالی بگذارید ، عنوان پیش فرض، “جزئیات ردیف” خواهد بود

 

 افزونه جزئیات جدول جدولساز وردپرس

با خرید افزودنی جزئیات جدول جدولساز Master Detail Tables از از راست چین از پشتیبانی دائمی و آپدیت رایگان بهره مند خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 491 views بار دسته بندی : تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.