نوب وردپرس افزونه schema pro پلاگین سئو نشانه گذاری محتوا - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

موشک سئو | آخرین نسخه افزونه WP Schema Pro  فارسی | افزونه WP Schema | افزونه نشانه گذاری محتوا

افزونه Schema Pro یکی از بهترین روش ها برای افزایش ورودی ها از طریق موتورهای جستجوگر مثل گوگل و دیگر موتورهای جستجو گر نشانه گذاری محتوای صفحات وب سایت می باشد. افزونه Schema pro یک افزونه نشانه گذاری محتوا می باشد که به شما در جذب کاربر کمک شایانی خواهد کرد. ریچ اسنیپ یا محتوای غنی مثل ستاره دار کردن مطلب، اسکیمای ویدئو، سوالات متداول و … را به سادگی اضافه کنید.

افزونه سئو و افزودن اسکیما schema pro

معرفی افزونه Schema Pro پلاگین نشانه گذاری محتوا 

افزونه اسکیما پرو با نشانه گذاری محتوای وب سایت باعث می شود تا مطالب برای موتور های جستجوگر با مفهموم و معنی دار شود.این مسئله باعث می شود تا موتورهای جستجوگر در هنگام نمایش نتایج جستجو صفحاتی که نشانه گذاری شده اند و برای موتورهای جستجوگر با مفهوم شده است را در سطر نتایج جستجوها قرار دهد چون این گونه مطالب از نظر موتورهای جستجوگر مرتبط تر و بهینه تر با موضوع جستجو شده می باشد.

اسکیما چیست و چگونه بر روی سئو سایت تاثیر می گذارد؟

اسکیما یا همان Schema Markup در اصل زبان نشانه گذاری سایت است. به عبارتی زبان کد گذاری و نشانه گذاری اسکیما به وسیله یکسری دستورالعملها و کدهای از پیش تعریف شده اقدام به معرفی بهتر سایت به موتور جستجوی گوگل می نماید. مشخصاتی مانند هدف، محتوا، نویسنده، رویدادها و غیره در مورد سایت شما توسط اسکیما به موتور جستجوی گوگل معرفی می شود.

اسکیما نشانه هایی هستند که توسط موتورهای جستجوگر قابل شناسایی و درک می باشند و باعث می شود مطالب سایت برای موتورهای جستجوگر بهینه شود تا تعداد ورودی ها از موتورهای جستجوگر بیشتر شود. افزونه Schema pro به شما کمک می کند تا کاربران بیشتری را جذب وبسایت خود نمایید هنگامی که اطلاعات دقیق خود را در قسمت rich snippet به اشتراک بگذارید، احتمال اینکه کاربران مورد نظرتان را جذب وبسایت خود کنید بسیار بیشتر می شود چرا که نمایش اطلاعات به صورت مرتب تر و دقیق تر هر کاربری را جذب سایت شما می کند.

نمایش نتایج جستجوی برخی از نشانه گذاری های بکار رفته

نشانه گذاری ویدیو

چناچه در وب سایت خود از ویدیوها استفاده های فروانی میکنید و یا یکی از سایت های ارائه دهنده ویدیو و فیلم هستید میتوانید برای توجه بیشتر کاربران در گوگل سایت خود را با افزونه ی اسکیما به شکل زیر نمایش دهید.

نشانه گذاری سوالات متداول

سوالات متدوال مربوط به سایت خود را قبل از ورود کاربر به سایت برای کاربران به نمایش بگذارید فرقی نمیکند سایت شما در چه حوزه ای فعالیت میکند برای هر صفحه یا محصول یا صفحه لندینگ میتوانید سوالات متدوال را قرار داده و به آنها پاسخ دهید تا در جستجوی گوگل به نمایش درآید.

نشانه گذاری محصولات

اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و در حال فروش محصولات در سایت خود هستید می توانید با این اسکیما اطلاعات بیشتری را به کاربران در نتایج جستجو نمایش دهید. مثل موجودی انبار، قیمت و …

نشانه گذاری پروفایل

زمانی که نام خود را در گوگل سرچ می نمایید نتایج به شما چه چیزی را نمایش میدهند؟ آیا از این اطلاعات رضایت دارید یا میخواهید اطلاعات بیشتری را به کاربران ارائه دهید؟ این طرح واره به شما کمک میکند تا مشخصات به صورت حرفه ای تری نمایش داده شوند اگر شما یک فریلنسر هستید یا یک فرد مشهور و یا سایت شخصی دارید می توانید از این ساختار داده نهایت استفاده را ببرید.

نشانه گذاری کتاب

کاربران اغلب به دنبال خرید آنلاین کتاب هستند و کمتر به کتاب فروشی ها مراجعه می نمایند. اگر شما هم صاحب یک فروشگاه کتاب هستید یا مولف کتاب میتوانید مشخصات کتاب های الکترونیکی یا چاپی خود را برای کاربران به نمایش بگذارید تا آنها ترغیب به خرید شوند.

فایده استفاده از کدهای اسکیما چیست؟

این کار فواید مختلفی دارد که به همه آن‌ها اشاره کرده‌ایم. برای نمونه می‌توان گفت کدهای اسکیما باعث می‌شوند گوگل اطلاعات صفحات سایت را سریع‌تر و بهتر درک کند و قابلیت دیده شدن سایت و تشخیص کلمات کلیدی آن، بالاتر برود.

افزونه WP Schema Pro، افزونه سئو وردپرس WP Schema افزونه نشانه گذاری محتوا

 

در تصویر زیر مطالبی که نشانه گذاری شده اند به صورت ویژه ای در نتاج گوگل قابل مشاهده می باشد.

افزونه WP Schema Pro | افزونه سئو وردپرس WP Schema افزونه نشانه گذاری محتوا

 

اگر شما افزونه نشانه گذاری Schema را برای وبسایت خود یک بار تنظیم کنید این افزونه برای همیشه اجرا می شود و همه مطالب وب سایت شما را نشانه گذاری و بهینه می شوند.

افزونه WP Schema Pro | افزونه سئو وردپرس WP Schema افزونه نشانه گذاری محتوا

 

 

چگونه از افزونه سئو وردپرس  Schema Pro  استفاده کنیم ؟

افزودن اسکیما در افزونه schema pro

افزونه WP Schema Pro، انواع اسکیما در افزونه سئو وردپرس WP Schema

ما در این مطلب نحوه استفاده از افزونه سئو وردپرس WP Schema را آموزش می دهیم تا به آسانی بتوانید از آن استفاده کنید.

همانند همه افزونه ابتدا آن را نصب و فعال سازی نمایید و سپس وارد تنظمات افزونه شوید.

در بخش تنظیمات در قسمت اسکیما ها روی گزینه افزودن کلیک نمایید تا وارد مرحله بعد شوید.

 

فعالسازی اسکمیا در افزونه WP Schema Pro

 

 

سپس در مرحله بعد با تصویر زیر رو به رو می شوید در این مرحله شما باید انتخاب کنید که چه طرح یا اسکیمایی را برای وبسایت خود می خواهید.

بعد از انتخاب و کلیک روی دکمه بعدی وارد مرحله بعد می شوید.

 

در این مرحله باید صفحات یا برگه یا قسمت های دیگری که می خواید برایش اسکیما ایجاد کنید را انتخاب کنید.

افزونه WP Schema Pro | افزونه سئو وردپرس WP Schema افزونه نشانه گذاری محتوا

 

در مرحله بعد برای ورد به صفحه ویرایش طرح اسکیما روی دکمه “نصب کامل شد” کلیک کنید.

تنظیمات فعالسازی فزونه سئو وردپرس WP Schema

 

در مرحله آخر نیز فیلدها را با توجه به موضوع سایت خود و همچنین اسکیمایی که در مرحله قبل انتخاب کردید را تکمیل کنید.

تنظیمات افزونه WP Schema Pro، افزونه سئو وردپرس WP Schema

 

تنظیمات افزونه WP Schema Pro

 

با یک بار خرید افزونه schema pro یکی از بهترین پلاگین های نشانه گذاری محتواست. با خرید این افزونه از راست چین می توانید بروزرسانی های جدید را مادم العمر رایگان دریافت نمایید. افزونه اسکیما پرو می تواند برای شما داده های ساخت یافته اضافه کند تا در نتایج گوگل بدرخشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 400 views بار دسته بندی : تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.