نوب وردپرس افزونه teleg‌ramwidget | افزونه اتصال به تلگر‌ا‌م برای وردپرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه telegramwidget افزونه ی فارسی کانال تلگرام اتوماتیک وردپرس برای نمایش لینک و اتصال کاربران شما به شبکه اجتماعی تلگرام و شمارنده و نمایش پیام هاست که به صورت ریسپانسیو می باشد و به همراه فایل راهنما در راستچین عرضه شده. افزونه اتصال به تلگرام برای وردپرس محصولی فارسی و ایرانی می باشد و با انواع مرورگرها سازگار است.

افزونه اتصال به تلگرام برای وردپرس – معرفی:

ابزارک شمارنده و نمایش پیام ها

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که قالب شما تمام شبکه های اجتماعی معروف مانند فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر و … را پشتیبانی می کند و تعداد فالور و اعضا به همراه لینک اتصال به آن شبکه اجتماعی را به در قسمت ابزارک ها و بخش های مختلف سایت نمایش می دهد ولی هیچگونه قابلتی برای شبکه اجتماعی تلگرام در قالب تعریف نشده است. برای حل این مشکل و معضل تیم قدرتمند ناریاسافت یک راه حل بی نظیر و بی مانند را یافته است. بله افزونه اتصال به تلگرام برای وردپرس با قابلیت های بی نظیر که در آینده نه چندان دور هم گسترش داده می شود. با استفاده از این افزونه شما می توانید به راحتی لینک کانال یا گروه به همراه تعداد دقیق و نه ساختگی اعضا همچنین به همراه نمایش پیام های ارسال شده (متن و عکس) در ۲۴ ساعت گذشته در کانال یا گروه را در هرکجای سایت با هر شکلی که دوست داشتین قرار بدین.

افزونه telegramwidget – قابلیت ها:

قابلیت های بی نظیر افزونه اتصال به تلگرام برای وردپرس کاربردی و کم نظیر شامل موارد زیر است:

  • پشتیبانی کامل از صفحه ساز ویژوال کمپوسر: اگر سایت شما از این صفحه ساز پشتیبانی می کند کافیست وارد برگه مورد نظر خود شوید و با استفاده از این صفحه ساز قدرتمند المان های مختلف مربوط به این افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.
  • ۳ نوع نمایش برای صفحه ساز ویژوال کمپوسر (نمایش تعداد اعضا بصورت شمارنده انیمیشن، نمایش تعداد اعضا بصورت ثابت و نمایش پیام های ارسال شده در ۲۴ ساعت گذشته در کانال یا گروه)
  • دو ابزارک مختلف برای نمایش در قسمت های ابزارک و ستون کناری سایت( ابزارک نمایش تعداد اعضا و لینک عضویت و ابزارک نمایش پیام های ارسال شده در ۲۴ ساعت گذشته به همراه تعداد اعضا و لینک عضویت)

محدودیت های افزونه اتصال به تلگرام برای وردپرس :

این نسخه از افزونه دارای محدودیت هاییست که در آینده سعی بر برطرف کردن آن و همچنین افزودن قابلیت های دیگر خواهیم کرد. محدودیت های این افزونه شامل:

  • عدم نمایش ویدئوهای ارسال شده در کانال یا گروه
  • نمایش پیام ها تا ۲۴ ساعت گذشته

نکته بسیار مهم: برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان افزونه telegramwidget دارای لایسنس است. بنابراین همزمان فقط بر روی یک دامنه قابل نصب است و همچنین بر روی لوکال هاست نصب نمی شود مگر این ioncube loader را بر روی سیستم خود نصب کنید.

افزونه telegramwidget – ویژگی ها:

 

افزونه telegramwidget | افزونه اتصال به تلگرام برای وردپرس
تلگرام وردپرس
تلگرام وردپرس
افزونه اتصال به تلگرام برای وردپرس
افزونه telegramwidget
افزونه اتصال به تلگرام برای وردپرس


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 397 views بار دسته بندی : تاريخ : 20 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.