نوب وردپرس افزونه Tutor Pro، افزونه وردپرس سیستم مدیریت آموزش تیوتر - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Tutor Pro | افزونه مدیریت آموزش تیوتر | افزونه سیستم مدیریت آموزش تیوتر پرو 

 

معرفی افزونه سیستم مدیریت آموزش تیوتر پرو 

افزونه Tutor Pro یک افزونه وردپرس کاربردیو کامل ترین، قوی ترین و حرفه ای ترین افزونه وردپرسی حال حاضر برای ایجاد دوره های آموزشی آنلاین می باشد. این افزونه تمام عیار دارای امکانات متعدد جهت برگزاری دوره های آموزشی هوشمند بصورت مجازی، ظرفیت مناسبی را در شرایط کنونی فراهم نموده است. در این افزونه می توانید برای هر مدرس یک پنل ایجاد کنید تا مدرس بتواند دوره های مد نظر را ایجاد و مدیریت کند. برای برگزاری هر دوره امکان تعریف بسیاری از قابلیت ها از جمله تعریف نمره قبولی، بارگذاری محتوای متنی و فیلم های آموزشی دوره، تعیین سطح دوره و الزامات شرکت در آن وجود دارد.

ویژگی های افزونه Tutor

ویژگی مهم افزونه Tutor امکان ایجاد آزمون های مختلف با توجه به دوره می باشد. به کمک این افزونه مدرس می تواند در دوره آموزشی آنلاین، سوالات چند گزینه ای را به راحتی ایجاد کند، زمان آزمون را تعیین و بطور کلی یک آزمون واقعی را بصورت مجازی برای شرکت کنندگان ترتیب دهد. در پایان آزمون، این افزونه کاربردی گزارش های جامع و مفیدی در اختیار مدرس قرار می دهد. ضمن اینکه در افزونه وردپرس تیوتر در صورت رد شدن دانشجو، قابلیت تعریف آزمون مجدد وجود دارد. همچنین دانشجویان شرکت کننده در پیشخوان می توانند وضعیت دوره، پیشرفت ها و اعلان ها را دریافت و مشاهده کنند.

سیستم حسابداری و محاسبه هزینه های آزمون های آنلاین مزیت مهم دیگر افزونه تیوتر است. به کمک این افزونه هزینه هر دوره را تعیین می کنید، مدرس اطلاعات حساب خود را وارد می کند و در پایان دوره، پس از کسر کمیسیون بصورت اتوماتیک، هزینه برگزاری آن دوره به حساب مدرس واریز می شود. همچنین بخش بازخورد دوره ها و پرسش و پاسخ با مدرس دوره در صفحه هر دوره آموزشی آنلاین فراهم شده تا دانشجویان بتوانند علاوه بر ثبت نظرات، سوالات خود را از مدرس بپرسند.

 

افزونه تیوتر Tutor مدیریت آموزش آنلاین

به کمک افزونه Tutor Pro بدون نیاز به دانش کدنویسی و به آسانی آموزشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید، مدرس بگیرید، دوره ها را مدیریت کنید و به کمک سیستم حسابداری قدرتمند این افزونه ووکامرس به راحتی درآمد کسب کنید. در نظر داشته باشید برای استفاده از افزونه تیوتر نسخه وردپرس سایت شما باید ۴.۵ یا بالاتر باشد.با خرید افزونه سیستم مدیریت آموزش وردپرس تیوتر  از راست چین از پشتیبانی و آپدیت دائمی برخوردار خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.