نوب وردپرس افزونه woocommerce order map، افزونه ثبت موقعیت مشتری روی نقشه در ووکامرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه woocommerce order map | افزونه ثبت موقعیت مشتری روی نقشه در ووکامرس | افزونه نقشه ووکامرس | افزونه نقشه ایرانی

افزونه ثبت موقعیت مشتری روی نقشه

جهت مشاهده نحوه عملکرد، در پیشنمایش آنلاین، ابتدا از بالای صفحه روی آیکون ضربدر کلیک کنید تا فریم راست چین حذف شود و سپس از فروشگاه یک محصول را انتخاب کنید و مراحل خرید را ادامه دهید.

داشتن آدرس دقیق کاربران برای ارسال محصول خریداری شده یکی از مواردی هست که برای مدیران سایت یک مزیت محسوب می شود تا این فرآیند را سرعت ببخشند. افزونه تعیین مکان تحویل کالا روی نقشه برای ووکامرس یکی از افزونه های کاربردی برای فروشگاه آنلاین شما خواهد بود. با استفاده از افزونه ثبت موقعیت مشتری روی نقشه، کاربران وب سایت شما می توانند به راحتی موقعیت خود را ثبت کنند تا فرآیند ارسال محصول خریداری شده سریع تر و دقیق تر انجام شود.

افزونه ارائه شده به صورت پایه ارائه شده است و بسیار خوشحال خواهیم شد که شما کاربران محترم راست چین، با ارائه نظرات و پیشنهادات خود کمک کنید تا امکانات افزونه در آینده کامل تر شود. تمامی پیشنهادات شما با کمال میل شنیده خواهد شد و در صورتی که قابلیت اجرایی داشته باشند در بروزرسانی های آینده محصول اضافه خواهند شد.

استفاده از نقشه ایرانی

در افزونه ثبت موقعیت مشتری روی نقشه، از ۲ نقشه ایرانی سیدارمپ و همچنین مپ استفاده شده است که علاوه بر داشتن یک ظاهر زیبا، نگرانی از بابت تحریم های بین المللی وجود نخواهد داشت.

هر دو این نقشه های ایرانی یک پلن رایگان برای کسب و کارها در نظر دارند که با مراجعه به وب سایت آن ها می بایست از شرایط مختلف آن مطلع شوید.

مسئولیت ارائه یا عدم ارائه پلن رایگان یا به طور کلی نقشه توسط این شرکت ها، کاملا به عهده شرکت ارائه دهنده نقشه می باشد و این افزونه هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد.

در پیش نمایش محصول، از نقشه سیدارمپ استفاده شده است و ممکن هست تفاوت هایی بین سیدارمپ و مپ در نقشه وجود داشته باشد.

ورود به وب سایت مپ

ورود به وب سایت سیدارمپ

تشخیص خودکار موقعیت کاربر

افزونه ثبت موقعیت مشتری روی نقشه، به صورت خودکار موقعیت فعلی کاربری که در حال خرید می باشد را تشخیص داده و روی نقشه نمایش داده می شود تا کاربر خیلی سریع تر بتواند موقعیت خود را در نقشه ثبت کند. البته قبل از این کار کاربر باید به مروگر خود این اجازه را بدهد.

( در حال حاضر این قابلیت به علت فیلتر شدن توسط گوگل قابل استفاده نیست تا روش جایگزینی مشخص شود. )

نمایش موقعیت ثبت شده در جزئیات سفارش

پس از ثبت موقعیت توسط مشتری و ثبت سفارش در افزونه نقشه ایرانی، مدیر فروشگاه در هنگام مشاهده جزئیات هر سفارش، موقعیت ثبت شده توسط کاربر را نیز در بخش مدیریت مشاهده خواهد کرد.

سازگاری با افزونه دکان

در صورتی که از افزونه دکان برای وب سایت خود استفاده می کنید، فروشندگان هر محصول نیز می توانند در پنل خود، موقعیت ثبت شده توسط مشتریان را مشاهده کنند و فرآیند ارسال توسط فروشندگان نیز سریع تر و دقیق تر انجام شود.

ثبت موقعیت مشتری روی نقشه

افزونه ثبت موقعیت مشتری روی نقشه

 *** نسخه ۲٫۰ - ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۸ ***
- اضافه شدن نقشه مپ به افزونه (در حال حاضر دارای پلن رایگان)
- ثبت خودکار آدرس از روی نقشه در فیلد آدرس ووکامرس (نقشه مپ)

پیش نیازهای افزونه ثبت موقعیت مشتری روی نقشه

  • نسخه php در هاست شما می بایست ۷٫۲ باشد و سایر نسخه ها پشتیبانی نمی شود.
  • آخرین نسخه لودر ioncube در سرور شما می بایست فعال باشد.
  • تنظیمات افزونه توسط یک افزونه جانبی مربوط به ما که در مخزن وردپرس به صورت رایگان قرار دارد انجام می شود و لذا این افزونه می بایست نصب شود که در فایل راهنما توضیح داده شده است.

افزونه ثبت موقعیت مشتری روی نقشه

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 980 views بار دسته بندی : تاريخ : 4 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.