نوب وردپرس افزونه WooCommerce Out of Stock، افزونه ووکامرس مدیریت موجودی انبار - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه مدیریت اتمام موجودی انبار ووکامرس | افزونه WooCommerce Out of Stock | افزونه ووکامرس مدیریت موجودی انبار

 

معرفی افزونه WooCommerce Out of Stock! Manager

افزونه WooCommerce Out of Stock Manager یک افزونه وردپرس فروشگاهی برای مدیریت موجودی انبار است. مدیریت فروشگاه اینترنتی کار آسانی نیست و برای آن که بتوانید اعتبار خود را نزد کاربران حفظ کنید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. با افزونه وردپرس  یکی از مهم ترین مواردی که در فروشگاه های اینترنتی اهمیت زیادی دارد، موجودی محصول است! گاهی اوقات مدیران کسب و کارهای فروشگاهی بدون آن که به موجودی توجه کنند، سفارش می گیرند اما گر آن محصول تمام شده باشد، باید سفارش را لغو کنند. این مواد باعث می شود تا اعتبار فروشگاه اینترنتی شما پس از مدتی کاهش زیادی پیدا کند و اگر این روند ادامه داشته باشد، کسب و کارتان با شکست مواجه می شود. اگر فروشگاه شما با ووکامرس طراحی شده است، در این مطلب می خواهیم یک افزونه بسیار کاربردی را با شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید به مدیریت موجودی انبار ووکامرس بپردازید؛ چیزی که هر فروشگاه اینترنتی به آن نیاز دارد! بنابراین در این مطلب با ما و این پلاگین حرفه ای همراه باشید.

تخفیف افزونه WooCommerce Out of Stock

WooCommerce Out of Stock! Manager

افزونه WooCommerce Out of Stock! Manager

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید و به دنبال پلاگینی هستید که بتوانید موجودی محصولات خود را مدیریت کنید، افزونه WCOSM کمک زیادی به شما می کند. با استفاده از این پلاگین به راحتی می توانید مشخص کنید که از هر محصول چقدر در انبار موجود است. البته این مورد در هسته ووکامرس هم وجود دارد؛ یعنی شما در صفحه مدیریت هر محصول می توانید موجودی آن را مشخص کنید. اما اگر بخواهید موجودی همه محصولات خود را به این صورت افزایش دهید، وقت بسیار زیادی از شما خواهد گرفت. مهم ترین مزیت این پلاگین این است که موجودی تمام محصولات را از طریق پیشخوان وردپرس به شما نمایش می دهد و با استفاده از آن می توانید موجودی محصولات را تغییر دهید.

در واقع شما می توانید به موجودی تمام محصولات در یک صفحه دسترسی داشته باشید که در این صورت برای بروزرسانی موجودی محصولات نیازی به ویرایش تکی موجودی محصولات از طریق صفحه ویرایش محصول نیست. علاوه بر این، این پلاگین قابلیت های فراوان دیگری هم دارد! مثلاً می توانید برای تعداد باقی مانده کمتر از حد مشخص، پیامی به کاربر و مدیر سایت نمایش دهید. در ادامه به بررسی کامل ویژگی های این محصول که باعث می شود تا برای سایت فروشگاهی خود به آن نیاز داشته باشید، می پردازیم.

ویژگی های افزونه WooCommerce Out of Stock Manager

کاربرد اصلی این پلاگین برای مدیریت موجودی محصولات ووکامرس است اما تنها کاربرد آن نیست! در واقع این پلاگین ویژگی ها و قابلیت های مختلفی دارد که با استفاده از آن می توانید موجودی انبار را به صورت پیشرفته تر مدیریت کنید. در این بخش می خواهیم به بررسی قابلیت ها و ویژگی های این پلاگین حرفه ای بپردازیم تا در مورد استفاده از آن، راحت تر تصمیم گیری کنید. مهم ترین ویژگی های این پلاگین عبارتند از:

  • تنظیم راحت موجودی انبار محصولات ووکامرس

اولین و مهم ترین ویژگی این افزونه، امکان تنظیم راحت موجودی انبار محصولات است. بدون استفاده از این پلاگین هم شما می توانید موجودی محصول را مدیریت کنید اما مشکلی که وجود دارد، وقت گیر بودن آن است. در واقع شما باید موجودی محصول را به صورت تکی تغییر دهید؛ به عبارت دیگر، باید وارد صفحه اطلاعات هر محصول شوید و به صورت دستی موجودی را شارژ کنید. اگر تنها چند محصول داشته باشید، این کار ساده است اما اگر تعداد محصولات شما خیلی زیاد باشد، عملاً این کار امکان پذیر نیست. با استفاده از این افزونه می توانید تنها در کمتر از چند دقیقه موجودی صد ها محصول خود را بروزرسانی کنید.

محصولات در افزونه ووکامرس مدیریت موجودی انبار

  • امکان نمایش ابزارک در پیشخوان وردپرس

برای راحتی کار افرادی که فروشگاه اینترنتی با ووکامرس دارند، این پلاگین قابلیت بسیار خوبی دارد! با استفاده از این پلاگین می توانید ابزارک مربوط به موجودی محصولات خود را در پیشخوان وردپرس نمایش دهید و با یک کلیک تعداد آن را ویرایش کنید. این کار به جای ویرایش تکی صفحه محصول، به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید موجودی محصولات خود را بروزرسانی کنید و این کار برای هر محصول تنها در کمتر از چند ثانیه امکان پذیر است.

  • سازگاری کامل با افزونه WPML

اگر یک سایت چند زبانه دارید و نگران نمایش متن مربوط به موجودی کاربران به کاربران هستید، لازم است بگوییم که این افزونه کاملاً با افزونه WPML فارسی سازگار است. در واقع شما می توانید متنی که دربخش قبلی بررسی کردیم را به هر زبان زنده دنیا که می خواهید، نمایش دهید. بنابراین اگر دغدغه شما برای استفاده از این پلاگین کاربردی این است که شاید برای سایت چند زبانه شما مشکل ایجاد کند، باید بگوییم که خیالتان راحت باشد؛ زیرا شما می توانید متن نمایشی به کاربران در مورد موجودی محصول را بدون هیچ مشکلی نمایش دهید.

  • ارسال ایمیل های اطلاع رسانی

ووکامرس به صورت پیشفرض برخی از مشکلات را برای مدیران ایمیل می کند! این پلاگین هم به شما کمک می کند تا اگر در مورد سفارشات مشکلی وجود داشته باشد، آن را برای شما ایمیل کند و از بروز مشکلات جدی جلوگیری کند. این موارد تنها بخشی از ویژگی های پلاگین WooCommerce Out of Stock! Manager است که در این بخش بررسی کردیم! این پلاگین ده ها ویژگی دیگر هم دارد که هنگام استفاده، با آن ها روبرو می شوید.

اگر قصد دارید برای محصولات خاص، اعلان های دلخواه اطلاع رسانی در سطح های خاص آستانه انبار را تنظیم کنید در این بخش میتوانید این تنظیمات را انجام دهید و گیرنده های دلخواه را برای اطلاع رسانی از ایمیل ها تنظیم کنید.

تنظیمات افزونه WooCommerce Out of Stock

  • امکان نمایش متن موردنظر به کاربران زمان کاهش موجودی محصول

گاهی اوقات مدیران فروشگاه های اینترنتی می خواهند به کمک اخطارها به افزایش فروش خود کمک کنند! در این مواقع می توانند متن اخطار را به کاربران نمایش دهند؛ مثلاً اگر تنها ۱۰ عدد از محصول موردنظر شما وجود دارد، می توانید به کاربران بگویید که کمتر از ۱۰ عدد محصول باقی مانده است! این کار باعث می شود تا کاربران از موجودی محصول شما اطلاع پیدا کنند و پیش از آن که به اتمام برسد، آن را خریداری کنند.

 افزونه ووکامرس مدیریت موجودی انبار

با خرید افزونه WooCommerce Out of Stock از راست چین از پشتیبانی و آپدیت دائمی محصول بهره مند خواهید شد..

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 415 views بار دسته بندی : تاريخ : 13 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.