نوب وردپرس افزونه WooProSlider3D، افزونه اسلایدر سه بعدی محصولات ووکامرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه WooProSlider3D | افزونه اسلایدر سه بعدی محصولات ووکامرس | پلاگین اسلایدر سه بعدی Woo Pro Slider 3D

معرفی افزونه WooProSlider3D

اگر به دنبال زیباتر شدن وبسایت خود، جلب مشتریان و همچنین نمایش متفاوت محصول در صفحه فروشگاه خود هستید پیشنهاد شگفت انگیزی برای شما داریم. با افزونه اسلایدر ۳ بعدی محصولات ووکامرس شما می توانید محصولات خود را به صورت ویژه نمایش دهید تا توجه مشتریان به آن جلب شده و فروش محصول خود را افزایش دهید. با استفاده از افزونه WooProSlider3D به راحتی می توانید خدمات و محصولات خود را به صورت سه بعدی نمایش دهید.

افزونه WooProSlider3D

WooProSlider3D – ۳D Product Slider for WooCommerce 

آیا ایجاد چنین اسلایدری نیاز به تخصص و دانش برنامه نویسی دارد؟

خیر با این افزونه شما نیاز به کدنویسی ندارید و با انجام تنظیمات بسیار ساده و بدون هیچگونه پیچیدگی می توانید این اسلایدر را نمایش دهید.

آیا ساخت اسلایدر مراحل بسیار پیچیده جهت تنظیم و نمایش آن دارد؟

با تنظیمات ساده که در بالا اشاره شد گزینه های قابل تنظیم آسان می باشد، از آنجایی که زمان شما بسیار حائز اهمیت است در افزونه تنظیمات پرکاربرد و ضروری قرار داده شده است. بسیاری از بخش های این افزونه به راحتی قابل سفارشی سازی می باشد در بالا برای شما تصویری از تنظیمات این افزونه را قرارداده ایم تا شما به صحت حرف ما پی ببرید.

آیا اسلایدر فقط در مکانی خاص مانند سایدبار قرار می گیرد؟

خیر، این افزونه دارای کد کوتاه می باشد که همانطور که می دانید می توانید در هر مکانی آن را قرار دهید. با داشتن شورت کد می توانید آن را در انواع صفحه ساز نیز استفاده نمایید.

ویژگی های افزونه اسلایدر ۳ بعدی محصولات ووکامرس

  • مدیریت آسان
  • کد کوتاه

  • سفارشی سازی آسان
  • مدرن و سازگار با انواع تلفن همراه

تصویر زیر نمونه ای از اسلایدر ایجاد شد با افزونه وردپرس WooProSlider3D است.

افزونه WooProSlider3D دموهای

جهت اطمینان خاطر شما از اورجینال بودن افزونه ویدئویی از صفحه حساب کاربری خود برای شما در زیر قرار داده ایم. همچنین تمام فایل های راهنمایی که طراح محترم افزونه در وبسایت تم فارست همراه فایل افزونه انتشار داده است را در پکیج افزونه برای شما قرار داده ایم.

با افزونه WooProSlider3D می توانید اسلابدرهای زیبا برای محصولات ووکامرس خود بسازید و نمایشی زیبا و متفاوت از محوصلاتتان به کاربران ارائه دهید. با خرید افزونه وردپرس فروشگاهی نمایش سه بعدی محصولات ووکامرس از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از ۲۴ ساعت و آپدیت همیشگی برخوردار خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 560 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.