نوب وردپرس استوک فوتیچ چیست و چگونه می توان از آن برای منافع خود استفاده کرد - نوب وردپرس

تصاویر سهام منبع خوبی برای سازندگان فیلم و فیلم است تا در تحقق چشم انداز خود در وقت و هزینه صرفه جویی کنند.

اگر در حال تولید ویدئو ، فیلم سازی یا سایر زمینه های مرتبط هستید ، احتمالاً قبلاً در مورد آن چیزهایی شنیده اید. و حقیقت این است که ، حتی اگر قبلاً چیزی در مورد تصاویر سهام نشنیده باشید ، هر روز صدها بار آن را مشاهده می کنید ، زیرا بیشتر تولیدات سمعی و بصری در تلویزیون ، فیلم و اینترنت از آن استفاده می کنند.

اما فیلم سهام چیست؟ و چگونه می توانید از آن برای بهبود کارهای ویدیویی خود استفاده کنید؟ خوب ، شما در مورد پیدا کردن است.

Stock Stockage چیست؟

فیلم های سهام ، یا stock video یا b-roll نیز نامیده می شود ، قطعه ای از محتوای ویدئو ، یک کلیپ یا عکس است (معمولاً کمتر از ۱ دقیقه است ، اما موارد استثنایی نیز وجود دارد) که در تولید ویدئو بزرگتر قرار داده شده است و به طور خاص برای تولید نام گرفته نشده است.

این کلیپ ها می توانند حاصل از پروژه های دیگر یا عکس های بایگانی باشند. اما به تازگی ، تعداد بیشتری از مردم در حال ساختن عکسهایی هستند که تنها هدفشان فروش حق تولید کنندگان دیگر برای استفاده از آنها در تولیدات بزرگتر است.

این فیلمبرداران کلیپ ها را با دید کلی تری می گیرند ، عکس هایی که می توانند در طیف گسترده ای از مفاهیم و سبک ها جای بگیرند ، و سپس مجوزهایی را برای استفاده از کلیپ ها در پروژه های بزرگتر ارائه می دهند. و این فیلم های سهام است.

استفاده از فیلم های موجود در سهام چیست؟

بعضی از فیلمسازان به این عکسها “b-roll” میگویند ، با اشاره به تمام عکسها و عکسهای ثانویه ، اما هنوز هم برای روند داستان گویی پروژه ضروری است.

به عنوان مثال ، داستان شما ممکن است در اتاق نشیمن یک خانه متمرکز شود ، اما اگر تمام مراحل را در ونیز قرار دهید ، برای ویرایش نهایی ، به یک کلیپ از یک مکان نمادین ونیز در ویرایش نهایی احتیاج دارید ، تا متن کل داستان را متناسب کنید. به جای سفارش دادن به یک خدمه برای فیلمبرداری این صحنه b-roll ، که بسیار گران خواهد بود ، می توانید یک کلیپ فیلم از صحنه های بیرونی ونیز بخرید و آن را در ویرایش خود بگنجانید. ساده تر ، ارزان تر و سریعتر.

و این روش سازندگان فیلم و فیلم از تصاویر سهام استفاده می کنند. در طول روز ، هر روز بارها آن را می بینید. در فیلم ها ، تلویزیون ، مستندها ، تبلیغات و موارد دیگر. مناظر آسمان شهری که مقدم بر صحنه بعدی فیلمی است که تماشا کرده اید؟ تصاویر سهام. عکس پرسپکتیو ساختمانی که بخش بعدی نمایش تلویزیونی مورد علاقه شما را معرفی می کند؟ تصاویر سهام. زاویه دید Sabana آفریقایی را در آخرین مستند گرفته است؟ بله ، تصاویر سهام نیز

حالا شما باید فکر کنید که نمی توانستید بگویید که صحنه فیلم دیشب استوک ویدیو بود. و این چیز خوبی است. هدف کلیپ های ویدئویی سهام ، اجرای با جریان بصری تولید نهایی است. هدف آنها قرار گرفتن در خلاقیت های بزرگتر به روشی یکپارچه است.

به همین ترتیب ، تصاویر سهام راهی عالی برای صرفه جویی در وقت ، پول و منابع در گرفتن عکس های ثانویه یا “پر کردن” برای تولید بیشتر است.

آیا علاقه مند به استفاده از تصاویر سهام هستید؟ یاد بگیرند که چگونه!

خرید فیلم Stock

شما می توانید کلیپ های فیلم موجود را به راحتی در یک آژانس تصاویر سهام خریداری کنید. برخی از آژانس های سهام و ریز سهام علاوه بر عکس و سایر رسانه ها ، فیلم های سهام را نیز در پیشنهاد خود دارند. و برخی از آژانس ها در فیلمبرداری تخصص دارند.

در هر یک از آنها می توانید مجوز استفاده از یک کلیپ ویدیویی سهام را جستجو ، پیدا کرده و خریداری کنید. شما خود کلیپ را خریداری نمی کنید ، بلکه حق استفاده از آن را در پروژه خود دارید. انواع مختلف مجوز وجود دارد که حقوق مختلفی را برای استفاده اعطا می کنند. اکثر آژانس های فیلمبرداری سهام ارزان با مجوز Royalty Free و Rights Managed برای فیلم کار می کنند.

برای تبدیل شدن به یک متخصص واقعی در خرید تصاویر سهام ، به راهنمای قطعی ما برای خرید ویدیوی سهام مراجعه کنید!

انتخاب بهترین نوع مجوز

فیلم های رایگان Royalty احتمالاً محبوب ترین انتخاب هستند. مجوز Royalty Free به شما حقوق غیر انحصاری استفاده از شات را به روش های مختلف و به طور دائمی ، برای یک بار هزینه ثابت می دهد. این بدان معناست که شما فقط باید یک بار هزینه مجوز را پرداخت کنید و باید برای مدت طولانی از کلیپ به طرق گسترده ای استفاده کنید. اما اینکه هر شخص دیگری می تواند همان کلیپ را به روش های خاص خود نیز خریداری و استفاده کند. قیمت های مجوز رایگان حق چاپ ثابت و معمولاً بسیار مقرون به صرفه است.

این مجوز از پیش تنظیم شده است و نمی تواند شخصی سازی شود. اگر می خواهید حقوقی بیش از آنچه در این شرایط گنجانده شده است ، باید مجوز Extended را با قیمت بالاتر خریداری کنید.

با این حال ، فیلم های مدیریت شده حقوق ، مزایای بسیار خوبی برای تولیدات بزرگ و بسیار دیده شده دارند. مزیت اصلی انحصاری بودن است: مجوز Managed Rights به شما این امکان را می دهد (در صورت موجود بودن) برای مدت زمان مشخصی حقوق استفاده انحصاری از یک فیلم سهام را بدست آورید. به عبارت دیگر ، می توانید اطمینان حاصل کنید که برای مدت زمان استفاده از کلیپ ، شخص دیگری مجاز به استفاده از آن نیست. این یک ارزش افزوده عالی برای پروژه های بزرگ تلویزیونی و سینمایی یا هر خلق دیگری است که از داشتن صحنه های “منحصر به فرد” که در جاهای دیگر دیده نمی شود سود می برد.

این مجوز به استفاده دقیق شما از شات اختصاص داده شده است و شما می توانید تمام حقوق مورد نیاز خود را در آن بگنجانید. با محدودیت های زمانی و جغرافیایی همراه است و برای استفاده یکبار مصرف معتبر است. البته ، قیمت به حقوقی که شما می خواهید بستگی دارد ، بنابراین می تواند بسیار گران تر از Royalty Free باشد.

از کجا می توانی آن را بخری

با محبوبیت بیشتر تصاویر متحرک در بخش مصرف کننده ، عرضه کنندگان بیشتری این محتوا را به پیشنهاد خود اضافه می کنند. در نتیجه ، تعداد زیادی آژانس سهام وجود دارد که می توانید فیلم های سهام خود را برای پروژه های خود خریداری کنید. بیشتر آنها فیلم های سهام رایگان Royalty را به فروش می رسانند ، دیگران مجوزهای تحت مدیریت حقوق را ارائه می دهند. راهنمای بزرگ ما برای بهترین سایت های فیلم Stock در بازار را بررسی کنید. در اینجا لیستی سریع از برترین آژانس های فیلم برداری سهام آورده شده است:

جوبیس : Jubice :

وبسایت ایرانی که در زمینه استوک فوتیج فعالیت میکند و میتواند در ایران از ان به صورت ریالی پرداخت کنید و استوک فوتیج های متنوع را دانلود کنید وبسایت جوبیس میباشد که بهترین و با کیفیت ترین استوک فوتیج ها را برای کاربران فارسی زبان عزیز تهیه کرده.

 

Shutterstock: یکی از محبوب ترین آژانس های ریز استوک در تصاویر ثابت ، آنها همچنین دارای سرویس Shutterstock Video هستند که میلیون ها فیلم HD و ۴K Royalty Free را ارائه می دهد ، که می توانید à la carte یا بسته های ویدیویی خریداری کنید که قیمت کلیپ های فردی را کاهش می دهد همانند اشتراک های ویدئویی جدید Shutterstock.

این کوپن ویدیویی Shutterstock به شما ۱۵٪ تخفیف در خرید فیلم سهام را می دهد

۱۵٪ تخفیف از فیلم Shutterstock

این کوپن اختصاصی ۱۵٪ تخفیف در خرید فیلم بعدی سهام شما به شما می دهد: بسته های ویدیویی یا اشتراک های جدید ویدیویی!

iStock: iStock توسط گتی ایماژ در میان محبوب ترین شرکت های تولید مایکرواستاک ، ویدئوهای Royalty Free را در کلیپ های غیر انحصاری و انحصاری تقسیم می کند که هر دو دسته شامل محتوای HD و ۴K هستند. با اعتبار آژانس می توانید فیلم های سهام iStock را در صورت تمایل خریداری کنید.

Pond5: این شرکت سهام انواع و اقسام رسانه ها را برای تولید محتوا ارائه می دهد و آنها گزینه بسیار محبوب خرید فیلم های سهام هستند. آنها مجموعه عظیمی از عکسهای ویدئویی با کیفیت بالا ، از جمله رزولوشن HD و ۴K دارند . شما می توانید مجوزهای Royalty Free را برای ویدیوهای آنها در صورت تقاضا یا با یک برنامه عضویت ماهانه که به شما امکان می دهد به تعداد زیادی از کتابخانه آنها و همچنین تخفیف در خریدهای à la carte دسترسی داشته باشید ، خریداری کنید.

Adobe Stock: این سرویس تصاویر سهام ، مجموعه های Fotolia را در Cloud Creative Adobe ادغام می کند ، هم عکس و هم فیلم ارائه می دهد. آنها مجموعه بزرگی از عکسهای فیلم سهام HD و حدود ۱۰۰۰۰۰ کلیپ ۴K دارند. شما می توانید فیلم های سهام را با استفاده از مدل à la carte خریداری کنید و بهترین از همه این است که می توانید آنها را در نرم افزار ویرایش فیلم Adobe ، همه در یک مکان خریداری و استفاده کنید.

گتی ایماژ: آژانس مشهور عکاسی سهام همچنین مجموعه عظیمی از کلیپ های ویدیویی سهام را در اختیار دارد. آنها عکسهای فیلم Royalty Free و Rights Managed را ارائه می دهند که دارای رزولوشن حداکثر ۴K هستند و می توانید براساس تقاضا در وب سایت آنها خریداری کنید. آنها مجموعه بسیار بزرگی از تصاویر سهام تحریریه و تاریخی دارند.

دیگر منابع عالی برای یافتن فیلم های با کیفیت بالا سهام ، شرکت های متخصص فیلمبرداری سهام Storyblocks و Dissolve است که پیشنهاد خود را در کلیپ های فیلم سهام ارائه می دهند.

با وجود این گزینه ها و گزینه های دیگر در بازار ، مطمئناً شما بهترین فیلم های موجود را در پروژه خود پیدا خواهید کرد.

با استفاده از فیلم Stock

از مثالهایی که در بالا ذکر شد ، شما اکنون می دانید هدف از فیلم برداری ، فیلم صفحه سبز و نحوه استفاده فیلمسازان و خلاقیت های ویدیویی از آن است.

و شما هم می توانید از آن استفاده کنید! به تمام صحنه های ثانویه ، انتقالی یا زمینه سازی پروژه خود فکر کنید – و همه مواردی که اکنون می توانید اضافه کنید زیرا می دانید برای داشتن آنها نیازی به بودجه خود بیشتر نیست برخی از آنها از فیلم های درجه بندی نشده سهام استفاده می کنند و آنها را در پروژه خود درجه بندی می کنند.

همانطور که در بالا خواندید ، یکی از ویژگی های کلیدی در تصاویر سهام ، کلیپ های بسیار متنوع است. این محتوا دارای یک احساس عمومی است که به ادغام آنها در مفاهیم و سبک های مختلف بدون از دست دادن انسجام کمک می کند. برخی از تولیدات با ارزش بالاتر کمی خلاقانه تر و سبک تعریف شده تری دارند ، اما حتی در این صورت محتوا چند منظوره است.

در نمایندگی های پیشنهادی فوق و در بسیاری از موارد دیگر ، پیشنهادات موجود در ویدئوهای سهام بسیار متنوع و متنوع است ، به طوری که اطمینان بیشتری خواهید داشت که کلیپ هایی را که در آفرینش شما مناسب است پیدا کرده و قدرت بصری آن را افزایش می دهید. شما می توانید عکسهای مربوط به تصاویر سهام را که نمایانگر دید شما هستند جستجو و پیدا کرده و آنها را مجوز دهید و سپس آنها را در ویرایش نهایی خود وارد کنید . شما می توانید در عین داشتن بودجه و صرفه جویی در وقت و منابع ، یک محصول نهایی بسیار غنی و حرفه ای داشته باشید.

منتظر چی هستی؟ از همین حالا استفاده از مزایای فیلم سهام را شروع کنید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 361 views بار دسته بندی : ریپورتاژ ، نقد و برسی تاريخ : 20 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.