نوب وردپرس اینستاگرام: بازیگران در چالش می‌تو - نوب وردپرس

سرپی: این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته…

حتما تا به حال عکس جنجالی بهاره رهنما در کنار مهوش وقاری در مراسم یادبود مرحوم محسن قاضی‌مرادی را دیده‌اید. عکسی که در آن بهاره رهنما خندان و مهوش وقاری اما با چشمانی پف کرده دیده می‌شد. این عکس چند روزی در فضای مجازی دست‌به‌دست شد و واکنش‌های زیادی در پی داشت. تا اینکه بهاره رهنما با گذاشتن نسخه‌ی اصلی این عکس در استوری‌اش، توضیح داد که این عکس توسط افرادی مریض، دست‌کاری شده و عکس وایرال شده واقعی نیست! واقعا چرا منتظر یک سوژه‌ایم تا در اسرع وقت آن سوژه را تا حد ممکن بزرگ کرده و سرگرمی ایجاد کنیم؟

بهاره رهنما یک استوری دیگر هم از پیام مهوش وقاری در دایرکتش به اشتراک گذاشت تا نشان دهد که همه چیز خوب است و خانم وقاری از این حواشی ناراحت نیستند!

جنجالی بعدی این هفته، پست و نوشته‌ی هانیه توسلی، بازیگر جوان سینما بود که با هشتگ «me too» منتشر شده بود. «me too» یک جنبش و هشتگ اینترنتی بود که در رسانه‌های اجتماعی در اکتبر ۲۰۱۷ گسترش پیدا کرد و بارها به اشتراک گذاشته شد. این هشتگ برای نشان دادن شیوع گستردهٔ تجاوز و آزار جنسی، به ویژه در محیط کار و محکوم کردن آن مورد استفاده قرار گرفت.

به تازگی در ایران هم شاهد افشاگری‌های تلخی در این زمینه هستیم. حالا هم که هانیه توسلی با انتشار تعدادی عکس از بیست تا بیست‌وچهار سالگی‌اش، به این جنبش پیوست و نوشت: « عکس ها بیست سالگی. بیست و یک سالگی. بیست و دو سالگی.بیست و سه و بیست و چهار سالگی چرا این روزها پرت شدم به بیست سال پیش. چرا اینقدر درد دارم در قفسه ی سینه ام؟ #metoo #من_هم»

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 9 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.