نوب وردپرس هوای اصفهان ناسالم است/۲ ایستگاه در وضعیت قرمز - نوب وردپرس

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _شنبه ۱۱ دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه جی با شاخص ۱۷۰ و ایستگاه فیض با شاخص ۱۶۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در ایستگاه احمد آباد با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۳۰، استانداری اصفهان با شاخص ۱۴۸، باهنر با شاخص ۱۳۳، پروین با شاخص ۱۴۰، خرازی با شاخص ۱۱۱، فرشادی با شاخص ۱۲۱ و ورزشگاه میثاق با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۲۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه، رودکی، میرزاطاهر، رهنان، کاوه و انقلاب فعال نیست، همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۵۲، در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۶۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) است و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۲۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 316 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.