نوب وردپرس افزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر ، پلاگین Unlimited Addons for WPBakery - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه افزودنی ویژوال کامپوزر | افزونه Unlimited Addons for WPBakery Page Builder

افزودنی Unlimited Addons با امکانات نامحدود برای ویژوال کامپوزر

درود به همه شما کاربران گرامی سایت راستچین با معرفی محصول جدید و پرفروش تحت عنوان افزونه Unlimited Addons for WPBakeryدر خدمت شما هستیم. با استفاده از این افزونه میتواند قدرت و سرعت خود را در طراحی صفحات سایت با افزونه ویژوال کامپوزر یا همان WPBakery Page Builder بسیار بالا ببرید و بتوانید به راحتی صفحات بی نظیری را بدون نیاز به کدنویسی و با کشیدن و رها کردن  بسازید.

افزونه وردپرس افزودنی های نامحدود WPBakery Page Builder

 افزودنی های نامحدود ویژوال کامپوزر

افزونه Unlimited Addons چیست ؟

همانطور که میدانید افزونه ویژوال کامپوزر معروف ترین افزونه صفحه ساز وردپرس که در بین طراحان وردپرس بسیار محبوب است و اکثر قالب های وردپرسی این صفحه ساز قدرتمند رو به همراه دارند و توسعه دهندگان حرفه ای قالب های خود را سازگار با این صفحه ساز طراحی میکنند.
امروزه افزونه های جانبی بسیار زیادی برای صفحه ساز WPBakery Page Builder وجود دارد که میتوانیم از آن ها برای افزودن امکانات بیشتر به ویژوال کامپوزر استفاده کنیم مثل افزونه آلتیمت اددان ( افزونه ultimate addon )  اما افزونه unlimited addons همانطور که طراحان این افزونه نام آن را افزونه امکانات نامحدود برای ویژوال کامپوزر گذاشته اند به شما کمک میکند از امکانات بینظیر آماده برای طراحی سایت استفاده کنید و از بی نهایت المانی که این افزونه به هسته ویژوال کامپوزر می افزاید لذت ببرید.

به کمک این افزونه می توانید اعضای تیم، پخش موسیقی mp3، بنر، تایمر و جداول قیمت گذاری و بساری امکانات دیگر را در وردپرس پیاده کنید.

افزونه وردپرس افزودنی های نامحدود ویژوال کامپوزر

افزونه Unlimited Addons for WPBakery چه ویژگی هایی دارد ؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم وجود المان های زیاد و جذاب و امکانات فوق العاده در این افزونه آن را در بین طراحان سایت وردپرسی در جهان محبوب کرده که در مدت زمان بسیار کوتاه توانسته از بیش از ۵۰۰۰ فروش موفق را برای خود ثبت کند. که این مشتریان از امکانات فوق العاده افزونه در سایت تم فارست ابراز رضایت نموده اند.

افزونه unlimied addons دارای بیش از ۴۵ افزودنی و افزونه مکمل می باشد که بعد از خرید این افزونه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت که میتوانید توسط این افزودنی ها که مجموعا بیش از ۷۰۰ المان را در اختیارتان قرار میدهد شروع به طراحی سایت کرده و هر آنچه که برای سایت خود تصویر می کنید به سادگی ایجاد کنید.

افزونه وردپرس افزودنی های نامحدود ویژوال کامپوزر

درون ریزی المان ها در ویژوال کامپوزر

این افزونه قدرتمند دارای بخش درون ریزی بسیار قدرتمندی برای اضافه کردن این المان ها به صفحه ساز ویژوال کامپوزر است تا شما عزیزان فقط هر یک از المان ها و افزودنی هایی که نیاز دارید و تمایل به افزودن دارید را به صفحه ساز شما بیفزاید.

اگر نمیخواهید همه افزودنی ها را بر روی سایت خود داشته باشید و با این کار موجب شوید تا وب سایتی سبک و پرسرعت داشته باشید میتوانید افزودنی های اضافی را که به آن نیاز ندارید جدا کنید تا بر روی وب سایت شما نصب نشوند و این خود یک ویژگی بی نظیر از این افزونه است.

افزونه وردپرس افزودنی های نامحدود ویژوال کامپوزر

۳۰ قالب و طرح بندی آماده درافزونه Unlimited Addons for WPBakery Page Builder

امکانات افزونه نامحدود برای ویژوال کامپوزر به این ۴۵ افزودنی و بیش از ۷۰۰ المان اماده ختم نمیشود.

این پلاگین قدرتمند برای سهولت کار شما و صرفه جویی در زمان دارای بیش از ۳۰ قالب و طرح بندی اماده برای ویژوال کامپوزر در دسته بندی انواع وب سایت ها می باشد که شما میتوانید برای مثال در صفحه اصلی سایت خود یا لندینگ هایی که میسازید یکی از طرح ها رو انتخاب کنید تا به سرعت برای شما به همان شکل چیدمان ساییتان تغییر کند و فقط با تغییرات کوچک میتوانید متن ها رنگ ها را تغییر دهید و از این قالب های اماده لذت ببرید.

افزونه Unlimited Addons for WPBakery با امکان اضافه کردن آیکون اجتماعی به وردپرس
صحت اصالت محصول

افزونه Unlimited Addons for WPBakery اورجینال

افزونه ultimate addons for wpbakery page builder راست چین امکانات باور نکردنی را برای ساخت صفحات جذاب و کاربردی در اختیار شما قرار می دهد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 415 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.