نوب وردپرس افزونه تیکت پشتیبانی ووکامرس | Woocommerce Support Ticket System - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه تیکت پشتیبانی | افزونه پشتیبانی ووکامرس | افزونه woocommerce support ticket system

اگر شما هم یک فروشگاه با ووکامرس راه اندازی کرده باشید حتماً به این مشکل برخورده اید که چطور کاربران خود را پشتیبانی می کنید؟ قطعاً نمی شود با تماس تلفنی تمام کاربران را پشتیبانی کرد نیاز به یک سیستم برای ارسال پشتیبانی در ووکامرس نیاز است این سیستم باید با ووکامرس همخوانی داشته باشد به پنل کاربری مشتری اضافه شود قطعاً این یک افزونه ضروری برای فروشگاههای ووکامرسی است در ادامه همراه ما باشید تا افزونه وردپرس ووکامرس را به شما معرفی کنیم

افزونه تیکت پشتیبانی ووکامرس :

شما با استفاده از افزونه تیکت پشتیبانی ووکامرس قادر هستید بخش ارسال تیکت پشتیبانی با وضعیت های مختلف را به پنل کاربری مشتری اضافه کنید تا مشتری بعد از تهیه محصول در صورتی که سوالی داشت بتواند آن را از بخش مدیریت سایت بپرسد یکی از مزیت‌های استفاده از افزونه woocommerce support ticket system این است که کاربر در هر ساعتی از شبانه روز میتواند تیکت خود را ثبت کند و شما نیز می توانید پاسخ آن را با ارسال اعلان برای مشتری ثبت کنید

پنل تنظیمات کاملا فارسی افزونه تیکت پشتیبانی ووکامرس :

افزونه تیکت پشتیبانی ووکامرس

اولویت های مختلف برای تیکت در افزونه تیکت پشتیبانی ووکامرس

افزونه تیکت پشتیبانی ووکامرس

افزونه دارای قابلیت وضعیت های مختلف برای تیک تا است مانند وضعیت باز بسته پاسخ داده شده و یا اضافه کردن وضعیت دلخواه به سادگی و فقط با چند کلیک

دارای قابلیت انتخاب فایل هنگام ارسال تیکت و مشتری می تواند خود را به همراه فایل برای مدیر سایت ارسال کند

قابلیت دیگر بسیار کاربردی افزودن پاسخ از پیش تعیین شده برای تیک ها است که مشتری قبل از ارسال تیکت در صورتی که سوال متداول یا مشکل متداول ای بود با مطالعه و بررسی آن دیگر نیاز به ارسال تیکت نداشته باشد.

پشتیبانی از کد کوتاه

با استفاده از قابلیت شورت کد یا کد کوتاه این افزونه شما قادر هستید که شورت خود را در هر برگه قرار دهید تا بختی که در آن برگ فعال شود

ویژگی های افزونه Woocommerce Support Ticket System :

  • پنل مدیریت حرفه ای
  • ارسال ایمیل به مدیر سایت و مشتری هنگام ثبت تیکت جدید یا ارسال پاسخ جدید
  • ارسال فایل هنگام ثبت تیکت
  • وضعیت های مختلف تیکت
  • فعال نمودن تیکت مشتری
  • افزودن پاسخ پیش مشخص شده
  • اختصاص دادن تیکت به یک کارمند
  • دارای شورت کد یا کد کوتاه

در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ به ورژن ۱۲٫۲ آپدیت شد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 418 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.