نوب وردپرس افزونه داپلیکیتور، پلاگین Duplicator Pro - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

 افزونه Duplicator Pro | ساخت بسته نصب آسان | افزونه داپلیکیتور پرو | پلاگین بکاپ و ساخت بسته نصب آسان

افزونه داپلیکیتور پلاگین ساخت بسته نصب آسان در وردپرس

هر وبمستر حرفه ای که قصد تهیه بسته آسان نصب در وردپرس را دارد قطعا استفاده از افزونه Duplicator Pro را در صدر انتخاب های خود قرار میدهد، تمامی بسته های آسان نصب که همراه قالب های حرفه ای به مشتری ارائه می شوند با افزونه وردپرس داپلیکیتور تهیه شده اند.

نسخه فعلی ۴٫۰٫۱٫۲ (Business/Gold)

بدون محدودیت نصب (قابل نصب بر روی چند دامنه یا سایت)

اما چرا افزونه داپلیکیتور پرو را باید انتخاب کرد ؟

طراحی بخش مدیریتی و کلاینت بسیار ساده و بدون هیچ گونه تنظیمات پیچیده و‌ نامفهوم به گونه ای که حتی کابران آماتور در وردپرس در عرض چند دقیقه قادر هستند با این افزونه از سایت خود بک آپ تهیه کرده و با توجه به نیاز و برنامه ریزی خود از آن استفاده کنند، باعث شده است استفاده کنندگان فعال از افزونه Duplicator Pro به بیش از ۷۰۰ هزار نفر در جهان برسد.

افزونه داپلیکیتور | افزونه Duplicator Pro | ساخت بسته نصب آسان

حتما از قالب های حرفه ای که دارای بسته نصبی هستند تا بحال استفاده کرده اید تمامی بسته های نصبی که توسط طراحان حرفه ای به مشتریان خود ارائه می شود با این افزونه بک آپ ساخته می شود.

تنها در سه مرحله افزونه داپلیکیتور پرو‌ قادر است بک آپ یا بسته آسان نصب سایت شما را ایجاد کند :

  1.  راه اندازی: انجام تنظیمات اولیه از قبیل محل ذخیره سازی بک آپ، ایجاد فیلتر های دلخواه برای حذف پوشه های غیر ضروری، قرار دادن نام تجاری و لوگوی شرکت خود بر روی بسته نصبی و …
  2.  اسکن سایت: افزونه در این مرحله سایت شما را به صورت کامل بررسی و اسکن خواهد کرد و اگر فایل حجیمی در هاست شما پیدا کرد یا خطاهایی که ممکن است نصب بسته را بعدا با مشکل مواجه کند به شما نمایش خواهد داد تا در صدد رفع آن اقدام نمایید.
  3.  ساخت بسته: آخرین مرحله ساخت و ایجاد بسته آسان نصب از سایت وردپرسی شما است! بعد از چند دقیقه افزونه به صورت خودکار بسته آسان نصب سایت شما را ایجاد و لینک دانلود فایل zip که حاوی محتویات و فایل ها و دیتابیس سایت است + یک فایل installer.php را در اختیار شما قرار میدهد.

پلاگین داپلیکیتور | افزونه داپلیکیتور پرو| ساخت بسته نصب آسان

موارد استفاده افزونه Duplicator Pro :

انتقال سایت از یک هاست به هاست دیگر:

شاید قصد انتقال سایت خود را از یک میزبان هاست به یک میزبان دیگر داشته باشید در اینجا افزونه داپلیکیتور بسیار کارآمد است! اما چگونه ؟ شاید شما استفاده از بک آپ مستقیم کنترل پنل Cpanel یا … را انتخاب کنید اما باید توجه کنید کنترل پنل هاست مبدا و هاست مقصد هر دو با هم مشترک باشند، خب شاید ما نیاز داشته باشیم سایت خود را از Direct Admin به Cpanel منتقل کنیم یا بلعکس یا حتی سایت خود را از کنترل پنل های ویندوزی به لینوکسی منتقل کنیم که تنها روش استاندارد استفاده از افزونه Duplocator Pro است.

تغییر آدرس سایت یا نصب پروتکل https :

اگر قصد تغییر آدرس سایت یا استفاده از پروتکل https را داشته باشه افزونه داپلیکیتور پرو می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند، بعد از تهیه بسته آسان نصب سایت خود می توانید سایت جدید خود را با یک آدرس متفاوت نصب کنید.

ساخت بسته آسان نصب برای مشتریان با افزونه داپلیکیتور :

اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی که مرتبط با ارائه خدمات مبتنی بر طراحی قالب وردپرس هستید بی شک افزونه Duplicator Pro کمک شایانی به شما خواهد کرد، شما می توانید از پروژه یا سایت های خود بسته آسان نصب تهیه کنید و در سایت مشتری خود آنها را نصب و‌ شخصی سازی ها را بر روی آن اعمال کنید.

انتقال سایت از لوکال هاست localhost به هاست یا سرور :

بهترین و‌ کارآمد ترین روش فعلی برای انتقال سایت طراحی شده در لوکال هاست و انتقال آن به سرور استفاده از افزونه Duplicator Pro است.

بکاپ گیری با افزونه داپلیکیتور

یکی دیگر از کاربردهای این افزونه گرفتن نسخه پشتیبان یا بکاپ  از سایت است. این افزونه به شما کمک می کند که از سایت خود بکاپ های منظم بگیرید افزونه داپلیکتور از بین افزونه های مشابه توانسته است بیشترین تعداد نصب با بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دهد. آمارها نشان می دهد از بین ۱ میلیون کاربری که این افزونه را نصب کرده اند امتیاز ۴/۸ از ۵ به این افزونه داده شده است. یکی از دلایلی که باعث این محبوبیت شده است این است که افزونه Duplicator Pro  با هاست های PHP کاملا سازگار است.

تمامی مراحل نصب و تهیه بسته نصبی به صورت ویدیو قدم به قدم آموزش داده شده است لذا ساخت بسته نصبی توسط ما انجام نخواهد شد.

ویدئو آموزشی بررسی افزونه Duplicator Pro

جهت مشاهده لیست تغییرات و به روزرسانی های افزونه اینجا کلیک کنید

لیست به روز رسانی های افزونه داپلیکیتور پرو

بروزرسانی به نسخه ۴٫۰٫۱٫۲ در تاریخ : سه شنبه - ۴ دی ۱۳۹۹
بروزرسانی به نسخه ۴٫۰٫۱٫۱ در تاریخ : سه شنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۹
بروزرسانی به نسخه ۴٫۰٫۰٫۱ در تاریخ : چهار شنبه - ۹ مهر ۱۳۹۹
بروزرسانی به نسخه ۴٫۰٫۰ در تاریخ : یک شنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 381 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.