نوب وردپرس افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه digi kavosh | افزونه دیجی کاوش | افزونه همکاری در فروش | افزونه افیلیت مارکتینگ

معرفی افزونه دیجی کاوش

افزونه دیجی کاوش یک افزونه وردپرس مارکتینگ  است و در زمینه‌ی بازاریابی از طریق افیلیت مارکتینگ است که مخصوص سیستم کسب درآمد دیجی کالا ساخته شده است. افزونه دیجی کاوش یک محصول ایرانی است و با  هدف کمک در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا کاربرد دارد.

در صورتی که در سامانه بازاریابی دیجی کالا(digikala affiliate) عضو شده باشید، به کمک این افزونه می‌توانید تمامی محصولاتی که در سایت دیجی کالا قرار دارند را بدون نیاز به اینکه لازم باشد از افرادی برای وارد کردن توضیحات محصول کمک بگیرید، به سایت وردپرسی خود انتقال داده و از لینک اختصاصی کسب درآمد دیجی کالا که مخصوص خودتان است برای ارجاع مشتریان به سایت دیجی کالا استفاده کنید.

افرادی که از طریق این لینک بازاریابی از دیجی کالا محصولات خود را خریداری کنند پورسانت به شما تعلق گرفته و می‌توانید درآمد مناسبی از طریق آن کسب کنید. یکی از مشکلاتی که کاربران سیستم کسب درآمد دیجی کالا دارند، تولید محتوا و درج اطلاعات دقیق محصولات است که کاری بسیار دشوار و زمان‌بر است.

افزونه دیجی کاوش دقیقا برای رفع این نیاز شما ایجاد شده که بر اساس قوانین کسب دیجی کالا ساخته شده تا کلیه اطلاعات هر محصول را به صورت خودکار دریافت کرده و در ووکامرس درون‌ریزی کند. این اطلاعات شامل عنوان محصول، قیمت، توضیحات، تصاویر، لینک بازاریابی اختصاصی برای هر کاربر و… است که در عرض چند ثانیه می‌توانید با اسکراپ کردن محصولات دیجی کالا در سایت خود قرار دهید.

سیستم کسب درآمد دیجی کالا چیست و چطور کار می‌کند؟

شما با عضویت در این سیستم می‌توانید به‌عنوان بازاریاب در سایت دیجی کالا همکاری کنید. به این صورت که یک لینک اختصاصی برای هر یک از محصولات موجود در دیجی کالا برای شما ایجاد خواهد شد. سپس با فروش این محصولات از طریق لینک اختصاصی شما بسته به اینکه محصول در چه دسته‌بندی قرار دارد، پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت.

به عنوان مثال فرض کنید شما به کمک افزونه دیجی کاوش وردپرس یک محصول خاصی مثل «کفش چرمی مردانه» را که یک میلیون تومان قیمت دارد در سایت خود قرار می‌دهید. کلیه اطلاعات این محصول بر حسب تنظیماتی که در افزونه مشخص کردید درست مانند اینکه یک نویسنده اطلاعات محصول را کامل کرده باشد در سایت درج خواهد شد که از جمله‌ی آنها می‌توان به اطلاعات زیر اشاره کرد:

  • عنوان محصول
  • توضیحات محصول
  • تنظیم محصول به‌عنوان محصول خارجی
  • قیمت محصول
  • تعداد موجودی محصول در انبار(بر اساس اطلاعات دیجی کالا)
  • ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی محصول
  • برند محصول
  • خلاصه توضیحات محصول
  • لینک خرید محصول(با امکان تولید لینک اختصاصی به صورت هوشمند)
  • تصویر محصول
  • گالری محصول
  • دسته‌بندی محصول
  • و…

حال یک کاربری وارد سایت شما شده و با کلیک روی دکمه‌ی خرید از طریق لینک اختصاصی شما اقدام به خرید این کفش از سایت دیجی کالا می‌کند. در این صورت بعد از اینکه خرید نهایی شده و هزینه محصول توسط مشتری پرداخت شود، چون از طریق لینک سایت شما خرید خود را انجام داده پورسانتی به شما تعلق می‌گیرد. در حال حاضر درصد خرید کفش برای بازاریابان روی ۸ درصد قرار دارد؛ با این اوصاف برای یک کفش یک میلیون تومانی شما ۸۰ هزار تومان پورسانت دریافت می‌کنید.

ویژگی‌هایی که افزونه دیجی کاوش را متمایز کرده است

افزونه‌های مختلفی تاکنون برای سیستم کسب درآمد دیجی کالا ساخته شده‌اند که به کمک آنها می‌توانید اطلاعات محصولات دیجی کالا را کپی کرده و در سایت خود قرار دهید. اما افزونه دیجی کاوش که حاصل بیش از ۶ ما تلاش شبانه‌روزی است و توسط افرادی که در افلیت دیجی کالا فعالیت داشته‌اند تست و بررسی شده دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را در زمره بهترین افزونه برای کپی کردن محصولات دیجی کالا و درون ریزی آنها در ووکامرس قرار داده است.

 نمایش وضعیت کامل کاوش‌ها در داشبورد

در داشبورد افزونه دیجی کاوش این امکان را فراهم کردیم تا جزییات دقیق هر یک از کاوش‌ها را همراه با نمودار، اعداد و وضعیت مشاهده کنید.

لیست کاوش‌های انجام شده، در حال انجام و در انتظار انجام نمایش داده شده و می‌توانید ببینید هر یک از این وضعیت‌ها شامل چند محصول است. علاوه بر این امکان دسترسی به لینک محصولات نیز فراهم است.

در کنار آن نیز امکان مشاهده وضعیت موجودی محصولات، محصولات ناموجود و محصولاتی که به اتمام موجودی نزدیک می‌شوند فراهم است.

با کلیک روی هر بخش از نمودار که محتوای آنها با رنگ خاصی مشخص شده، می‌توانید این گزارش‌ها را در داشبورد فیلتر کرده و بر اساس وضعیت‌های ذکر شده بررسی کنید.

مهاجرت و انتقال اطلاعات از سایر افزونه‌ها

طی مطالعه‌ای که روی افزونه‌های مشابه مانند دیجی اسکراپر داشتیم، یکی از مشکلات این افزونه‌ها علاوه بر رابط کاربری نامناسب این بود که اطلاعات در دیتابیس طوری ذخیره می‌شدند که همه چیز در جدول wp options ذخیره می‌شدند.

همین موضوع سبب شده بود تا سایت‌هایی که محصولات زیادی را درون ریزی کرده‌اند بعد از مدتی با افت شدید سرعت مواجه شوند. از سویی دیگر ویژگی محصولات که در ووکامرس درون ریزی می‌شدند نیز خود باعث سنگین‌تر شدن دیتابیس شده بودند.

اما افزونه دیجی کاوش کلیه‌ی اطلاعات را در جدول جداگانه ذخیره می‌کند تا سایت شما بیش از حد به دلیل داشتن دیتابیس حجیم کند نباشد.

در کنار این ویژگی این امکان فراهم شده تا بتوانید محصولاتی که توسط افزونه‌های مشابه اسکراپ و درون‌ریزی شده را با کمک این افزونه مجددا به‌روزرسانی کرده و اطلاعاتی مثل قیمت، موجودی و ویژگی‌های محصول را در این جداول دیتابیس درون ریزی کنید تا پایگاه داده بهینه‌ای داشته باشید.

کافی است به کمک دکمه‌ای که در صفحه ویرایش محصول قرار دارد، روی متاباکس دیجی کاوش کلیک کنید. با انجام این کار، محتوا و توضیحات محصول از آنجایی که ممکن است به‌منظور سئو محتوا توسط شما شخصی سازی شده باشد تغییری نکرده و تنها موجودی، قیمت و ویژگی‌های محصول بررسی و به جداول مشخص شده ووکامرس و جداول اختصاصی افزونه دیجی کاوش منتقل خواهند شد.

بروزرسانی قیمت محصولات بدون نیاز به افزونه جانبی

در افزونه‌های دیگر برای اینکه بتوانید قیمت محصولات را به صورت آپدیت شده و حداقل قیمت ۲۴ ساعت گذشته نمایش دهید، نیاز است تا هزینه کرده و افزونه جداگانه را به صورت Addon خریداری کنید.

اما در افزونه دیجی کاوش این امکان قرار داده شده تا بتوانید قیمت محصولات را به صورت خودکار یا دستی بروزرسانی کنید ، وحتی قابلیت این را دارد در ساعات مشخصی که خودتان تعیین می‌کنید بروزرسانی کنید. بروزرسانی قیمت جزو قوانین سیستم کسب درآمد دیجی کالا است که برای سایت‌هایی که قیمت را نمایش می‌دهند ضروری است.

به‌روزرسانی موجودی محصولات بر اساس موجودی دیجی کالا

یکی از قوانینی که در این سیستم وجود دارد، این است که محصولاتی که در دیجی کالا موجود نیستند نباید به عنوان بازاریابی روی آنها تمرکز شده باشد. مطابق با این قانون ما افزونه دیجی کاوش را طوری طراحی کردیم تا هر زمان که محصولی در سایت دیجی کالا ناموجود شد در هنگام آپدیت و بررسی موجودی محصول در سایت شما نیز ناموجود شده و کاربری را به دیجی کالا ارجاع ندهید.

هماهنگ سازی شده برای کارکرد درست در هر هاست اشتراکی

بزرگترین مشکلی که در افزونه‌های مشابه وجود داشت این بود که بعد از مدت به دلیل بیشتر شدن حجم دیتابیس و از سوی دیگر خرید افزونه‌های جانبی برای بروزرسانی قیمت و موجودی محصول، سایت آنها شدیدا کند شده و زمانی که از هاست اشتراکی استفاده می‌کردند، بنا به اعلام هاستینگ باید از سرور مجازی استفاده کنند.

ما افزونه دیجی کاوش را طوری برنامه نویسی کردیم تا مطابق با منابعی که در هاست اشتراکی در اختیار دارید، بتوانید محصولات را درون ریزی کنید. به عنوان مثال می‌توانید مشخص کنید که در هر ساعت مثلا ۱۰ محصول درون ریزی شده و این کار فقط ۲ بار در روز انجام گیرد. یا مثلا مشخص کنید که بروزرسانی قیمت، بروزرسانی موجودی محصول و بروزرسانی اطلاعات محصول صرفا شب‌ها که سایت شما ترافیک کمتری دارد انجام گیرد.

امکان شخصی سازی تصاویر محصول

یکی دیگر از امکاناتی که در افزونه دیجی کاوش وجود دارد، امکان درون ریزی تصاویر محصولات در هاست شماست. می‌توانید که مشخص کنید فقط تصویر اصلی محصول درون‌ریزی شود، یا اینکه تصاویر گالری محصول و حتی تصاویرنقد و بررسی در هاست آپلود شده و هم درون ریزی شوند؟

اینکه بخواهید تصاویر را در هاست خود آپلود کنید یا مستقیما از سرور دیجی کالا آدرس تصاویر درج شوند به انتخاب شما بستگی دارد. اگر از هاست اشتراکی استفاده می‌کنید که فضای کمی در اختیار دارید، می‌توانید تصاویر را مستقیما از دیجی کالا نمایش دهید یا برای اینکه سئو سایت شما بهینه‌تر باشد، تصاویر را در هاست خود آپلود کنید.

عدم نیاز به وارد کردن لینک محصولات، دسته‌بندی و برند محصولات

شما برای وارد کردن مشخصات محصولات حتی نیازی به این ندارید که وارد سایت دیجی کالا شوید. افزونه دیجی کاوش کلیه اطلاعات مربوط به دسته‌بندی، برند محصولات و فیلتر محصولات(جدیدترین، پرفروش‌ترین، گران‌ترین و ارزان‌ترین) را در خود دارد.

برای درون ریزی محصولات می‌توانید از سه روش استفاده کنید که در ادامه هر یک از آنها را همراه با تصویر درج کرده‌ایم. اما نکته مهم اینجاست که لینک محصولات بر اساس تعداد محصول مورد نیاز برای درون ریزی و صفحه بندی آنها همگی توسط افزونه شناسایی شده و نیاز نیست که به صورت دستی اطلاعات لینک محصولات، دسته‌بندی یا آدرس محصول خاصی را وارد کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,485 views بار دسته بندی : تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.