نوب وردپرس افزونه سیستم آموزش آنلاین Sensei همراه با فیلم آموزش فارسی - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

به کمک افزونه Sensei می توانید سیستم آموزش آنلاین را در وردپرس ایجاد کنید. امکان پرداخت آنلاین دوره ها با تمامی درگاه های بانکی به کمک لینک کردن دوره های آموزشی به ووکامرس وجود دارد. فیلم آموزشی کار با افزونه سیستم آموزش آنلاین Sensei را در آپارات مشاهده کنید.

افزونه Sensei افزونه فارسی سیستم جامع آموزش آنلاین وردپرس

راه اندازی سیستم آموزش آنلاین در سایت شما با افزونه سنسی (Sensei) به آسانی ممکن خواهد بود.به کمک این افزونه قدرتمند که توسط تیم طراح ووکامرس ساخته شده است. شما می توانید در سایت خود دوره های آموزشی، درس های مختلف آموزشی، آزمون های مختلف به همراه سوالات آن ، مدرس درس و … را مشخص کنید.

این افرونه با ارتباط با ووکامرس امکان پرداخت آنلاین با تمامی درگاه های بانکی را برای خرید و شرکت در دوره را برای شما فراهم می کند. بنابراین قادر به دریافت هزینه دوره یا درس آموزشی خواهید بود. می توانید مشخص کنید که یک دانش آموز بایستی چه نمره ای را کسب کند تا این دوره را بگذراند. امکان ارتباط دانش آموز با مدرس دوره وجود دارد و دانش آموز می تواند سوالات و پیام های خود را برای او ارسال کند.  مربیان دارای حساب کاربری جداگانه ای هستند که می توانند برروی کلاس ها ، دوره ها و دانش آموزان خود مدیریت داشته باشند.

در مجموع این افزونه آنچه برای راه اندازی سیستم آموزش آنلاین در وردپرس وجود دارد را در اختیار شما قرار می دهد.

 مشاهده ویدئوی آموزشی 

 

برخی از ویژگی های مختلف افزونه سیستم آموزش آنلاین Sensei :

۱- تعریف کردن دوره های آموزشی :

در افزونه سیستم آموزش آنلاین Sensei امکان تعریف کردن دوره های مختلف آموزشی وجود دارد . هر دوره دارای گروه بندی و طرح های مختلفی است. هر دوره از چندین درس تشکیل شده که دانش آموزان و فراگیران می توانند با طی کردن دروس مختلف آن دوره را بگذارنند در طی دوره با توجه به گذارندن هر درس درصد پیشرفت گذراندن دوره مشخص می شود. امکان مشخص کردن ویدئو برای دوره ، مدرس دوره ،پیش نیاز های دوره که هریک از دوره های دیگر می تواند باشد وجود دارد.

افزونه sensei - آموزش آنلاین - دوره ها

افزونه sensei فارسی- آموزش آنلاین - دوره ها

۲- تعریف کردن دروس آموزشی:

به کمک افزونه فارسی sensei می توانید درس های مختلف آموزشی طراحی کنید. می توانید برای هر درس توضیحات ، عکس های مختلف ، فایل برای دانلود و ویدئوی آموزشی مشخص کنید. برچسب ، پیش نیاز های درس ، طرح درس ، سوالات آزمون درس ، پیچیدگی درس ، مدت زمان لازم براس سپری شدن درس ، نمره قبولی در آزمون درس و مواردی دیگر را مشخص کنید:

افزونه آموزش آنلاین - درس ها
افزونه آموزش آنلاین - درس ها

۳- مدیریت مربیان و فراگیران:

پس از نصب افزونه برگزاری دوره آموزشی Sensei یک سطج دسترسی جدید برای مربیان ایجاد می شود. مربیان در سطح دسترسی خود می توانند دروس و دوره های جدید  همراه با آزمون وسوالات آن را تعریف کنند. همچنین پیام های ارسالی از سوی فراگیران را مشاهده کننده و به آنها پاسخ دهند. همچنین پس از نصب این افزونه دو برگه جدید به نام دوره ها و دوره های من به برگه های وردپرس اضافه می شود. در برگه دوره های من دانش آموران می توانند دوره هایی را که در آن شرکت کرده اند را مدیریت کنند.

افرونه آزمون آنلاین وردپرس - sensei

۴- پرداخت آنلاین دوره آموزشی با تمامی درگاه های بانکی:

این افزونه با ارتباط با افزونه ووکامرس امکان پرداخت آنلاین به کمک تمامی درگاه های بانکی را برای هر دوره فراهم می کند. کافی است یک محصول ووکامرس ایجاد کنید و آنرا به یک دوره لینک کنید تا با پرداخت محصول دوره نیز برای خریدار فعال شود به همین سادگی.

افزونه جامع آموزش آنلاین - پرداخت با ووکامرس

۵- حاوی تنظیمات پیشرفته :

افزونه Sensei انبوهی از تنظیمات متنوع را در اختیار شما قرار می دهد. تنظیمات عمومی و مربوط به صفحات افزونه ، تنظیمات دوره ها و درس ، تنظیمات ایمیل های ارسالی ، تنظیمات حساب کاربری دانش آموزان و تنظیمات مربوط به ووکامرس و پرداخت آنلاین

افزونه سیستم آموزش آنلاین Sensei

۶- دارای جداول مختلف پیرامون ، مربیان ، داشن آموزان ، دوره ها ، نمرات ،پیام ها و در مجموع مدیریت و کنترل جامع در سیستم آموزش

مشخصات محصول

نسخه: ۲٫۴٫۰٫۱٫۲٫۴

نوع لایسنس: نامحدود (قابل استفاده در هر دامنه)

پشتیبانی: شش ماه

حاوی ویدئوی آموزش فارسی

 * خرید این محصول به منزله قبول شرایط فروش محصول می باشد. جهت مشاهده کلیک کنید *

بروزرسانی ها

افزونه در تاریخ ۹۸/۱۲/۰۸ به نسخه ۲٫۴٫۰٫۱٫۲٫۴ بروز شد

افزونه در تاریخ ۹۸/۰۹/۱۰ به نسخه ۲٫۲٫۱٫۱٫۲٫۳ بروز شد

افزونه در تاریخ ۹۸/۰۸/۰۸ به نسخه ۲٫۲٫۱٫۱٫۲ بروز شد

افزونه در تاریخ ۹۸/۰۲/۱۹ به نسخه ۲٫۰٫۱ بروز شد

افزونه در تاریخ ۹۷/۰۹/۰۹ به نسخه ۱٫۱۲٫۲ بروز شد

افزونه در تاریخ ۹۷/۰۶/۰۵ به نسخه ۱٫۱۱٫۰ بروز شد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 400 views بار دسته بندی : تاريخ : 20 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.