نوب وردپرس افزونه ورود و عضویت با یک فرم مشترک، افزودنی ورود/ عضویت Digits - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه One Click Login/Signup | افزودنی ورود و عضویت با یک فرم | افزونه فرم مشترک برای ورود و عضویت | افزودنی ورود/ عضویت Digits

برای مشاهده دموی این افزونه از طریق این ” لینک ” اقدام نمایید.

معرفی افزونه One Click Login/Signup

افزونه One Click Login/Signup یکی از مهم ترین اددان های افزونه دیجیتس است. افراد زیادی برای ورود و عضویت کاربران خود از افزونه دیجیتس استفاده می کنند و این افزونه فوق العاده این امکان را فراهم می کند که دیگر نیازی به رمز عبور نباشد و صرفا کاربر بعد از وارد کردن شماره موبایل خود و وارد کردن کد تاییدی که وی پیامک می شود، در سایت عضو شده و یا وارد سایت شود. اما این وسط کمبود یه امکانی واقعا حس میشد. اینکه کاربران برای ورود از یک فرم و برای عضویت نیز از فرم دیگری که تعیین میشد در سایت وارد می شدند اذیت کننده میشد.

حال امروز برای شما یک سوپرایز کاملا اختصاصی را معرفی می کنیم تا همانند سایت هایی مثل ” دیجی کالا ” اسنپ ” تپ سی” دیوار ” و… که کاربران خود را با یک فرم ورود / عضویت مدیریت می کنند شما نیز این ویژگی را در سایت خود پیاده کنید تا دیگر نیاز نباشد که برای ورود به سایت و عضویت فرم های جداگانه داشته باشید. یعنی با یک فرم کاربر اگر قبلا عضو سایت بوده وارد سایت می شود و اگر قبلا عضو نبوده عضو سایت خواهد شد. به همین راحتی

افزودنی ورود و عضویت با یک فرم از افزودنی های افزونه دیجیتس یک ابزار فوق العاده می باشد سرعت ثبت نام و ورود را در سایت شما بسیار بالا خواهد برد و دیگر کاربران در بین فرم های متفرقه عضویت و یا ورود معطل نخواهند شد.

اگر به بخش ورود / عضویت سایت های بزرگ مانند دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، تپ سی، دیوار و… نگاهی بیندازید مشاهده خواهید کرد در این سایت ها دیگر فرم های جدا برای عضویت و ورود معنایی ندارد و هر کاربر با هر نقشی که باشد با یک فرم مشخص می تواند وارد سایت شود.

تصویر زیر مربوط به ورود / عضویت مشترک در سایت دیجی کالا می باشد. مشابه چنین فرمی را می توانید با افزونه One Click Login/Sign up در سایت خود داشته باشید.


توجه : تاریخ بروز رسانی به همراه شماره نسخه آپدیت شده را از سایدبار سمت چپ همین صفحه مشاهده بفرمایید.

افزونه ورود و عضویت با یک فرم مشترک | از افزودنی های افزونه Digits
تصویر زیر مربوط به افزودنی ورود/لاگین digits در سایت دیوار می باشد.

کاربرد افزودنی One Click Login/Signup در سایت دیوار

ویژگی های افزونه ورود/عضویت با یک کلیک افزونه ورود/عضویت با یک کلیک

قبل از خرید افزونه فرم مشترک برای ورود و عضویت به نکات زیر توجه بفرمایید:

  • افزودنی ” ورود / عضویت با فرم مشترک ” صرفا با افزونه دیجیتس  که در سایت راستچین منتشر شده است فعال شده و کار خواهد کرد.
  • برای استفاده از افزودنی ” ورود / عضویت با فرم مشترک ” باید افزونه دیجیتس نصب و فعال شده باشد.
  • امکانات این افزودنی صرفا بر روی شورتکدهای موجود در افزونه دیجیتس کاربر خواهد داشت.
  • افزونه صرفا بر روی هاست هایی با نسخه php 7.2 قابل نصب می باشد.
  • برای نصب از فعال بودن ioncube loader روی هاست خود از طریق پشتیبان هاست مطمئن شوید.
  • افزونه دیجیتس و افزودنی ” ورود / عضویت با فرم مشترک ” صرفا به عنوان یک رابط بین سایت شما و پنل پیامکی عمل می کند و شما حتما برای استفاده از افزونه و افزودنی نیاز به ” پنل فعال پیامکی دارای اعتبار پیامکی ” از سامانه های پیشفرض روی افزونه خواهید داشت.
  • محصول فوق به ” بروز رسان خودکار راستچین ” مجهز می باشد. درباره ” بروز رسان خودکار راستچین ” این لینک را حتما مطالعه نمایید. ( اگر شرایط استفاده از این ویژگی را در سایت خود ندارید همچنان مثل سابق می توانید فایل محصول را از پنل کاربری خود دریافت کرده و بصورت دستی آپدیت را انجام بدهید. )

افزونه فرم مشترک برای ورود و عضویت،افزونه One Click Login/Signup  ، از اددان های دیجیتس است. به این صورت مثل دیجیکالا با یک فرم هم عضو و هم وارد سایت میشوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 561 views بار دسته بندی : تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.