نوب وردپرس افزونه ووکامرسی پرداخت با ارزهای دیجیتال فارسی Coinbase - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

” نسخه معتبر درگاه ارز مجازی با پنل و محتوای فارسی سازی شده “

قابل توجه تجّار و بازرگانان بین المللی و هر آنکه قصد فروش 

محصولات خود را به خارج از ایران عزیز ،با سایتهای ووکامرسی خود در سر میپروراند.

آسانترین راه ورود ارز به کشور ما در شرایط تحریم یا خرید بدون انتقال ارز محصولات خارجی و واردات آن به کشور ما با دور زدن تحریم های بانکی

آپدیت جدید این افزونه بزودی آپلود میشود.

ده خریدار بعدی افزونه خارج از جشنواره و کمپین ها،

افزونه درگاه ارز مجازی در بازار ایران

افزونه Coinbase به شما امکان دریافت ارزهایی همچون بیتکوین – بیتکوین کش – اتریوم – لایتکوین و یو اس دی کش را میدهد و همانند درگاههای پرداخت بانکی، این تراکنشها در بستری امن و با زمان پاسخگویی در حد چند دقیقه کوتاه امکان پذیر گشته است.

افزونه Coinbase

درحقیقت این افزونه با پنل کنترل فارسی بعنوان درگاه اتصال شما به یکی از معتبرترین کیف پولهای رایج آنلاین در دنیا بنام کوین بیس عمل میکند و وقتی تراکنش انجام و مبالغ واریـز گردید از طریق صرافیــهایی که در ایران و یا بصورت آنلاین هسـتند می توانید آنها را به ارزهای واقعی و رایج همچون دلار و یا ریال چــنج نمائید و یا با آنها از کشـورهای دیگر خرید نموده و مبلغ آن را با همـان ارزها بپردازید.

برخی معتقدند پرداخت با بیت‌کوین کاملا ناشناس است، در صورتی که اینطور نیست. در واقع شبکه بیت‌کوین از یک جنبه خاص، از شبکه بانکی شفافیت بیشتری دارد زیرا کلیه تراکنش‌های انجام شده توسط بیت‌کوین در بلاکچین ذخیره می‌شود و همه افراد در سرتاسر دنیا می‌توانند این تراکنش‌ها را ببینند. ولی با این وجود، تراکنش‌ها بدون نام هستند. به عبارتی به کیف پول‌های بیت‌کوین و آدرس‌هایی که کار ارسال و دریافت بیت‌کوین را انجام می‌دهند، هیچ نامی تعلق نگرفته است و مانند حساب بانکی نیست که به یک شماره حساب، یک نام تعلق گیرد.

تنها چیزی که یک شخص برای دریافت بیت‌کوین لازم دارد، یک کیف پول و آدرس عمومی بیت‌کوین است. این کیف پول‌ها را می‌توان به رایگان ایجاد نمود. بعد از ایجاد کیف پول، شخص یک آدرس عمومی (Public key) بدست می‌آورد که از اعداد و کاراکترهای تصادفی ایجاد شده و مشابه این نمونه است:
nfk7hNsmBSZbuUH5aBejvqf4TH2j3oPuxrJ

واریز به این سایت (CoinBase) از طریق درگاهی که ما خدمتتان معرفی نمودیم یعنی هر تراکنشی که پرداخت به کیف پول باشد از ایران و هر جای دیگر امکانپذیر است ولی در هنگام برداشت با وجودیکه تست کردیم و مشکلی نبود، اما شرط عقل ایجاب میکند، هم هنگام ساخت اکانت در سایت کوین بیس و هم هنگام برداشت، با وی پی ان کشورهای دوست آمریکا همچون کانادا و استرالیا و … انجام شود تا احیانأ مشکلی در رابطه تحریم تراکنش از ایران پیش نیاید.

چه چیزهایی را می‌توان با بیت‌کوین خریداری کرد؟

روزبه‌روز بر تعداد فروشندگانی که بیت‌کوین را به عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرند اضافه می‌شود. در حال حاضر بیت‌کوین را می‌توان در هزاران فروشگاه آنلاین و آفلاین برای انواع سرویس‌های میزبانی وب مانند هاست و دامنه، خرید قهوه و خوراکی در فروشگاه‌های سطح شهر، سفر به فضا، بلیط هواپیما و حتی خودروی تسلا پرداخت کنید! البته این چیزها برای خارج کشور است و فروشنده‌های بسیار کمی در ایران هستند که بیت‌کوین را به عنوان روش پرداخت قبول می‌کنند!. شما میخواهید جزو این پیشروها باشید؟.

بهترین راه ورود ارز به کشور ما در شرایط تحریم!؟

علاوه بر خرید و سرمایه‌گذاری در اینگونه ارزها، بیت‌کوین و در کل ارز رمزها در برخی مواقع می‌توانند یک راهکار عالی برای انتقال پول برون‌مرزی و درون‌مرزی باشند. با وجود تحریم‌هایی که کشورهای مختلف بر علیه هم اعمال می‌کنند، یک شبکه غیرمتمرکز مانند بیت‌کوین راهی ساده و کم‌هزینه برای نقل و انتقال پول بین افراد فراهم کرده است.

به طور مثال شخصی که در امریکا ساکن است و قصد دارد مقداری پول به ایران بفرستد، می‌تواند با خرید مقداری بیت‌کوین یا دیگر ارزهای مجازی رایج، و خریدی مجازی و یا حتی واقعی در سایت شما براحتی آنرا به کیف پول شخص ساکن در ایران انتقال دهد. شخص ساکن در ایران نیز با فروش بیت‌کوین به ریال از طریق صرافی‌های آنلاین، پول نقد را در حساب خود داشته باشد.

کوین‌بیس علاوه‌ بر یک وب‌سایت اکسچنج (صرافی)، یک کیف‌پول ارز دیجیتال هم به‌شمار می‌رود که می‌توان در آن ارزهای دیجیتال را ذخیره کرد. کوین‌بیس در حال حاضر معاملات ۳۲ کشور را پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم ۱۰ میلیون کاربر دارد و ۵۰ میلیارد دلار پول دیجیتال را مبادله می‌کند. اگر می‌خواهید وارد تجارت دیجیتال شوید اما نمی‌خواهید گرفتار شوید، کوین‌بیس انتخاب مناسبی است و به جرأت میتوان آنرا جزو سه شرکت برتر در این زمینه دانست.

و به همین دلیل ما این صرافی را برای اتصال انتخاب نمودیم لیکن شما میتوانید براحتی ارزهای خود را به صرافی های دیگری که اعتماد بیشتری بدان دارید انتقال و یا به ارزهای واقعی تبدیل نمائید.

افزونه درگاه ارز مجازی

حال با دانستن اینها میتوانید با خیالی آسوده تر، از پیشروهای ارز دیجیتال در ایران باشید و با این امر کمک بسزایی به اقتصاد داخلی و ورود ارز به کشور، با وجود تمام تحریمهای ظالمانه علیه ملت عزیز ایران، داشته باشید. ما نیز همواره، همراه شما خواهیم بود تا خیالی آسوده تر داشته باشید.

به مشتریان یا فروشندگان عمده  خود نیز جهت ساختن کیف پولی امن،

میتوانید پیشنهادات زیر را بدهید:

کیف پول های آنلاین BITCOIN.COM ، BTC.com و Coinbase.com سه تا از معروفترین کیف پولهای اصطلاحأ گرم دنیا هستند که معمولا هم آنلاین بر روی دسکتاپ و هم نسخه همراه بر روی موبایل دارند و  دارای تایید دو مرحله ای هستند و در ایران نیز بسته نیستند.

اما امن ترین کیف ها کیفهای سخت افزاری است که مانند فلش در جیبتان میگذارید و قابل هک شدن نیستند.

برندهایی چون Atomi Wallet – کول‌والت (شبیه کارت بانکی) – والت Ledger Nano S – والت TREZOR و والت KeepKey را میتوان نام برد. با اینکار ارز دیجیتالی شما در جیبتان و اصطلاحأ زیر سرتان باقی می ماند.
برای تهیه کیف پول‌های سخت افزاری می‌توانید با جستجوی نام آنها در گوگل، از قیمت‌ها و روش خریدشان اطلاع یابید.

افزونه ووکامرسی درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال Coinbase

به زبان شیرین فارسی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 355 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.