نوب وردپرس افزونه Autolinks Manager ، پیشرفته ترین افزونه لینک ساز خودکار وردپرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه لینک ساز خودکار وردپرس | بهترین افزونه لینک سازی | افزونه لینک سازی داخلی و خارجی | افزونه لینک داخلی وردپرس

افزونه Autolinks Manager لینک ساز خودکار وردپرس

افزونه ای که هم اکنون قصد معرفی آن را دارم پلاگین Autolinks Manager نام دارد که اخیرا در سایت Codecanyon منتشر شده و به ادعای طراح آن پیشرفته ترین و قدرتمندترین افزونه لینک ساز خودکار وردپرس است. طراح این افزونه طراح افزونه محبوب Interlinks Manager است که با اضافه کردن امکانات جدیدی به این افزونه در قالب افزونه ای دیگر آنرا منتشر کرده است. بنابراین این افزونه حاصل سال ها تجربه و بهبود در افزونه محبوب لینک ساز خودکار وردپرس قبلی است.

ویدئوی آموزش افزونه لینک ساز خودکار و بهبود سئو وردپرس

در صورت خطا در مشاهده ویدئو کلیک کنید

تاکنون افزونه های لینک سازی مختلفی ارائه شده است اما برخی از آن ها دارای کمبودهایی هستند که کار لینک سازی را زمان بر می کنند همچنین برخی از آنها افزونه های مناسبی هستند اما به دلیل ترجمه نامناسب و عدم اصلاح ظاهری آن و همچنین غیر اورجینال بودن کارایی خود را از دست می دهند.

یکی از عوامل موثر بر سئو و افزایش بازدید سایت استفاده از لینک های مختلف و هدف دار در بدنه سایت است. اضافه کردن لینک به صفحات داخلی سایت یا لینک سازی داخلی و خارجی و همچنین به سایت های مطرح و مرتبط با آمار بازدید بالا یکی از روش ها و مراحل کلیدی و اصلی افزایش رنکینگ و سئوی سایت در گوگل است. بنابراین در صورتی که قصد دارید در موتورهای جستجو دیده شوید استفاده از یکی از افزونه های لینک ساز خودکار امری غیرقابل اجتناب است.

افزونه لینک ساز خودکار وردپرس که یکی از افزونه سئوی وردپرس به شماره می آید دارای امکانات متعددی است که کار با این افزونه جذاب و آسان می کند. قبل از ارائه توضیحات مفصل در مورد امکانات این افزونه به تصویر زیر توجه کنید.

تصویر زیر دورنمایی از امکانات و ویژگی های متنوع افزونه Autolinks Manager است:

ویژگی های افزونه لینک ساز خودکار و بهبود سئو autolinks manager

در ادامه ویژگی های این پلاگین بصورت مفصل شرح داده شده است:

ویژگی های افزونه لینک ساز خودکار یا بهبود سئوی وردپرس

ساخت خودکار لینک داخلی

مهمترین کاربرد افزونه لینک ساز خودکار یا Autolinks Manger فارسی و اورجنیال ساخت لینک های داخلی در صفحات و برگه های مختلف سایت است . ابتدایی ترین قابلیت در این افزونه صفحه ای است که در آن می توان لینک های مورد نظر را مشخص کرد تا افزونه بصورت خودکار آنرا در سایت قرار دارد.

افزودن لینک خودکار در افزونه لینک ساز خودکار و بهبود سئوی autolinks manager

ساخت خودکار لینک خارجی

در بسیاری از افزونه لینک ساز خودکار فقط امکان ساخت لینک های داخلی وجود دارد. برای نمونه در افزونه interlinks manager تنها می توان از لینک ها داخلی استفاده کرد و اگر دامنه لینکی که مشخص می کنید با دامنه سایت متفاوت باشد خطا می دهد. اما در افزونه فارسی Autolinks Manager  می توان لینک های خارجی را هم استفاده کرد و در قسمت ساخت لینک می توان از لینک های خارجی نیز استفاده کرد.

لینک سازی گروهی به کمک ویزارد یا جادوگر

ممکن است تعداد عبارات کلیدی و لینک های شما زیاد باشد و اضافه کردن آن ها در قسمت اضافه کردن لینک وقت گیر باشد. در این جا ویزارد افزونه لینک ساز خودکار وردپرس به کمک شما می آید و با قرار دادن کلمات کلیدی و لینک در یک جدول بصورت گروهی به لینک های شما اضافه می شود.

لینک سازی گروهی به کمک افزونه autolinks manager فارسی

لینک سازی هدفمند

یکی از ویژگی های منحصر به فرد افزونه autolinks manager این است که می توان در آن یک قاعده نمایش لینک مشخص کرد. مثلا مشخص کرد که این لینک در یک پست تایپ خاص و در طبقه بندی خاص از آن نمایش داده شود.

در مجموع برای یک قاعده می توان ۱۰ نوع نوشته و طبقه بندی متفاوت مشخص کرد. در واقع به کمک این ویژگی می توان یک طبقه بندی سفارشی متشکل از طبقه بندی های مختلف سایت ایجاد کرد و به لینک نسبت داد تا لینک فقط در طبقه بندی سفارسی مشخص شده نمایش داده شوند

لینک سازی با استفاده ساخت گروه جدید

لینک سازی هوشمند و با قاعده

به کمک لینک سازی هوشمند یا لینک سازی تطبیقی می توان لینک را براساس قواعدی مشخص کرد. مثلا لینک به عباراتی که با عبارت خاصی آغاز شوند و با عبارت خاصی پایان یابند. و یا در تگ هایی خاص لینک اضافه نشود و یا در دسته ها یا طبقه بندی های مشخص لینک اضافه شود.

مطابقت پیشرفته در افزونه autolinks managerدر این قسمت می توان محدودیت های خاصی را بروی کلمات کلیدی مشخص کرد. می توان مشخص کرد که مثلا اگر چپ با یک عبارت خاص مثل “ها” پایان بپذید روی آن اعمال شود با این کار روی عبارات جمع هم اعمال می شود.

همچنین می توانید مشخص کنید که در یک صفحه در چند عبارت کلیدی مطبق لینک قرار گیرد. مثلا اگر عبارت کلیدی در صفحه ۱۰ بار تکرار شده باشد و شما عدد ۵ را برای محدودیت مشخص کنید در ۵ عبارت کلیدی اولی اعمال می شود.

ممکن است دو لینک بر عبارت کلیدی شما مطابقت داشته باشد که لینکی برای آن در نظر گرفته می شود که اولویت بالاتری داشته باشد.

ردیابی لینک و ارائه آمار بازدید

افزونه قدرتمند Autolinks Manager که به عنوان بهترین افزونه لینک سازی وردپرس شناخته شده است علاوه ساخت لینک های داخلی و خارجی گزارش و آمار جامعی پیرامون بازدید و کلیک های انجام شده روی لینک به ما می دهد.

سازگاری با افزونه های برگه ساز

یکی از مزایای مهم این افزونه سازگاری با برگه سازهای پیشرفته وردپرس مانند ویژوال کامپوزر ، گوتنبرگ ، المنتور و … است . حتی این قالب در برگه ساز های اختصاصی قالب ها نیز تست شده و بدون مشکل در آن ها نیز عمل کرده است.

بنابراین از این افزونه انتظار می رود لینک های خودکار را علاوه بر اضافه کردن به محتوای ویرایشکر کلاسیک وردپرس به محتوای ساخته شده توسط برگه ساز ها نیز اضافه کند.

ارائه تنظیمات بسیار متنوع

شرح تنظیمات بهترین و قدرتمندترین افزونه لینک ساز خودکار وردپرس با نام Autolinks Manager نیاز به یک مقاله اختصاصی دارد . در اینجا تصاویری از تنظیمات افزونه ارائه شده است تا با آنها آشنا شوید . همچنین می توانید با مراجعه به پیش نمایش افزونه و کلیک روی دکمه “راه اندازی دمو افزونه لینک ساز حوکار” از نزدیک آنها را مشاهده و تست کنید.

افزونه لینک ساز Autolinks Manager
افزونه لینک ساز Autolinks Manager
افزونه اورجینال لینک ساز Autolinks Manager
افزونه لینک ساز Autolinks Manager
ساخت لینک داخلی با افزونه لینک ساز Autolinks Manager

افزونه لینک ساز Autolinks Manager

فارسی و راست چین همراه با ترجمه روان

بسیاری از افزونه هایی که در مارکت های مختلف ارائه می شود فقط ترجمه شده و بفروش می رسند. حتی در ترجمه شدن آنها نکات حرفه ای در نظر گرفته نمی شود و بعضا بصورت لغت به لغت ترجمه می شوند نه بصورت مفمومی، اما محصولاتی که توسط طلوع ارتباطات منشتر می شود علاوه بر ترجمه مفهومی، سلیس و روان تنظیمات آنها نیز بصورت راست چین ارائه می شود.

در این افزونه نیز مانند افزونه دیگر طلوع ارتباطات به نحوه ترجمه و ظاهر تنظیمات افزونه دقت زیادی شده تا کاربران بتوانند براحتی از آن استفاده کنند.

پشتیبانی فعال طلوع ارتباطات

یکی از نقاط قوت طلوع ارتباطات علاوه بر دارا بودن تیم طراحی حرفه ای ، پشتیبانی فعال و مستمر آنها است. سابقه طولانی و درخشان طلوع ارتباطات و تعداد مشتریان آن گواهی بر خدمات و پشتیبانی با کیفیت محصولات آن است.

بروزرسانی های رایگان

مهم نیست که چه زمانی از ما خریداری کرده اید و یا با چه قیمتی خریداری کرده اید. یکبار افزونه را خرید کنید و بروزرسانی های آن را بصورت رایگان دریافت کنید. این مورد برای تمامی محصولات طلوع ارتباطات صادق است . هریک از محصولات ما را که خریداری کرده باشید  محدودیتی در ارائه بروزرسانی های آن برای شما وجود نخواهد داشت . حتی اگر آن افزونه در سایت مرجع با محدودیت های یکساله و چندساله ارائه شود.

امکان استفاده بصورت نامحدود

افزونه لینک ساز Autolinks Manager نیز مانند بسیاری از محصولات طلوع ارتباطات بصورت نامحدود ارائه می شود. اگر قصد دارید این افزونه را بصورت اورجینال خرید کنید دست نگه دارید. این افزونه بصورت اورجینال، فارسی، راست چین و با امکان استفاده در هر دامنه و در هر سایت با قیمت ناچیز در سایت راست چین بفروش می رسد. در صورت تهیه این محصول بصورت اورجینال یا از مارکت های دیگر توقع نداشته باشید تمامی این مزایا را داشته باشید.

مشخصات محصول

نسخه: ۱٫۱۲

نوع لایسنس: نامحدود (قابل استفاده در هر دامنه)

پشتیبانی: شش ماه

ویدئوی آموزشی در دموی محصول قابل مشاهده است

 * خرید این محصول به منزله قبول شرایط فروش محصول می باشد. جهت مشاهده کلیک کنید *

بروزرسانی ها

افزونه در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ به نسخه ۱٫۱۲ بروز شد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 434 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.