نوب وردپرس افزونه Cpfa loading، افزونه لودینگ وردپرس با 14 انیمیشن جذاب - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Cpfa loading | افزونه لودینگ وردپرس | افزونه loading در وردپرس

معرفی افزونه Cpfa loading

افزونه Cpfa loading یک افزونه وردپرس کاربردی است که این امکان را می دهد موقع بارگذاری صفحات وب سایتتان با لودینگ های بسیار جذاب همراه باشید. افزونه لودینگ وردپرس Cpfa دارای ۷ انیمیشن اصلی، ۷ انیمیشن ثانویه، بخش تنظیمات افزونه، رنگ های سفارشی و کاملا بهینه شده است. می توانید این افزونه وردپرس را به سادگی نصب و فعال کنید و تنظیمات دلخواه را لحاظ کنید، گزینه های موردنظر را انتخاب و انیمیشن ها را مدیریت کنید.
افزونه Cpfa loading با سیستم Redux framework بهینه سازی شده که می توانید از این طریق تمامی مراحل و اقدامات اصلی مربوط به قسمت تنظیمات افزونه را ویرایش کنید. پس از نصب این افزونه در قسمت افزونه ها، بخش افزونه لودینگ می توانید اقدام به ویرایش تمامی حالت ها و استایل های مختلف انیمیشن نمایید. با ویرایش قسمت های مختلف مانند تنظیمات ظاهر، انیمیشن اصلی، انیمیشن ثانویه، رنگ پوشش، رنگ عنصر و بخش های مهم انیمیشن مانند سه نقطه، حرکت دایره، پرده، قاب و… زیبایی به لودینگ های زیبایی در سایتتان خواهید داشت. این افزونه در تمامی صفحات سایت شما قابل نمایش و با تمامی مرورگرها قابل مشاهده است. افزونه لودینگ وردپرس Cpfa loading با افزونه های مختلف مانند ویژوال کامپوزر، افزونه المنتور، ایزی دیجیتال دانلود و ووکامرس هماهنگ می باشد.

 

نمونه ای از انیمیشن را در تصویر زیر می توانید مشاهده نمایید.

افزونه Cpfa loading

 

 

ویژگی های افزونه لودینگ

کدنویسی کاملا استاندارد با استفاده از سیستم reduxframework

کد نویسی استاندارد افزونه لودینگ

پنل تنظیمات اختصاصی

پنل افزونه Cpfa loading

تنظیمات افزونه لودینگ

 

افزونه از نسخه ی ۱٫۰٫۱ منتشر شده است که در زمان مدت استفاده نسخه های بعدی نیز انتشار داده می شود. با خرید از راست چین از آپدیت ها و پشتیبانی برخوردار خواهید شد. تمامی فعالیت ها در این افزونه بدون هیچ گونه مشکل بارگذاری می شود. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید از طریق تیکیت سایت با ما در ارتباط باشید ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم .

برای مشاهده دمو روی عکس زیر کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 465 views بار دسته بندی : تاريخ : 4 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.