نوب وردپرس افزونه Gravity forms Persian Characters | افزونه ورودی فارسی گرویتی فرم - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Gravity forms Persian Characters | افزونه ورودی فارسی گرویتی فرم

بسیاری از مشتریان محترم راست چین از ما سوال می کردند که آیا می تواند در گرویتی فرم کاری کرد که کاربر فقط بتواند حروف فارسی را تایپ کند. به عبارت دیگر آیا می توان صفحه کلید را برای یک فیلد ورودی متن به صفحه کلید فارسی محدود کرد و امکان وارد کردن حروف انگلیسی در آن وجود نداشته باشد.

از آنجایی که طلوع ارتباطات بسیاری از محصولات خود را براساس نیاز و خواسته طراحان سایت منتشر می کند اقدام به طراحی یک افزونه جامع در زمینه ورودی فارسی و ورودی انگلیسی فیلد های متنی گراویتی فرم کرده است.

افزونه Gravity forms Persian Characters :

به کمک افزونه Gravity forms Persian Characters می توان فیلدهای ورودی متن گرویتی فرمز را که شامل فیلد متن تک خطی و فیلد متن پاراگرافی است محدود به کارکترهای صفحه کلید فارسی یا محدود به کارکترهای انگلیسی کرد. پس از نصب این افزونه در تنظیمات فیلد متن تک خطی و فیلد متن پاراگرافی و در تب پیشرفته گزینه ای با عنوان تنظیمات کارکتر اضافه می شود :

افزونه Gravity forms Persian Characters | افزونه ورودی فارسی گرویتی فرم

در تصویر بالا مشاهده می شود که با نصب افزونه ورودی متن فارسی گرویتی فرم یک قسمت با عنوان تنظیمات کارکتر به فیلد اضافه شده است. این قسمت دارای گزینه های زیر می باشد:

صفحه کلید همیشه فارسی

بسیاری از کاربران و طراحان سایت وردپرس قصد دارند فیلدی را به فرم اضافه کنند که در آن فقط بتوان کارکترهای صفحه کلید فارسی را تایپ کرد. با انتخاب این گزینه کاربر فقط کارکترهای صفحه کلید فارسی را می تواند وارد کند. حتی اگر زبان صفحه کلید ویندوز هم انگلیسی باشد بازهم فارسی تایپ می شود

جلوگیری از وارد کردن حروف انگلیسی

این گزینه با گزینه قبلی بسیار شبیه است. تفاوت آن این است که کاربر مجاز به وارد کردن تمامی کارکترها به غیر از کارکتر حروف انگلیسی می باشد. در صورت تایپ کردن حروف انگلیسی پیام خطا ظاهر می شود.

جلوگیری از وارد کردن حروف فارسی

در صورت فعال بودن این گزینه برای فیلد ، کاربر تمامی کارکترها به غیر از حروف فارسی را می تواند وارد کند. اگر کارکتر فارسی وارد کند پیام خطا ظاهر می شود. همچنین با انتخاب این گزینه فیلد به صورت چپ چین می شود.

ورودی فقط بصورت عدد

با فعال بودن این گزینه کاربر فقط عدد می تواند وارد کند. البته در گرویتی فرم یک فیلد عددی وجود دارد که امکانات جامعی در این زمینه در آن وجود دارد و این گزینه صرفا جهت تکمیل افزونه اضافه شده است.

شاید این سوال به ذهن شما برسد که شاید بتوان به کمک الگوهای متنی گرویتی فرمز چنین حالت هایی را بوجود آورد. اگر چه با وارد کردن الگوهای سفارشی می توان حالت های مختلفی برای ورودی فیلد مشخص کرد اما مواردی که در این افزونه وجود دارد را یا نمی توان با الگوها ایجاد کرد و یا به سختی و در صورت تسلط کامل روی الگوها می توان ایجاد کرد.

امکان مشخص کردن تعداد کارکتر مجاز

در نسخه ۱٫۶ این افزونه امکان مشخص کردن تعداد کارکتر مجاز اضافه شد. اگر در فیلد تعداد کارکتر عدد ۶ را مشخص کنید حداکثر ۶ کارکتر در فیلد می توان وارد کرد.

امکان تغییر پیام خطا

در نسخه ۱٫۶ این افزونه یک فیلد با عنوان پیام خطا اضافه شد.در صورتی که کارکتر غیرمجاز در فیلد وارد شود این پیام خطا نمایش داده می شود و اگر خالی باشد پیام خطای پیش فرض نمایش داده می شود.

افزونه Gravity forms Persian Characters | افزونه ورودی فارسی گرویتی فرم
مشخصات محصول

افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرسنسخه: ۲٫۱

افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرسنوع لایسنس: برای یک دامنه

افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرسپشتیبانی: شش ماه

 * خرید این محصول به منزله قبول شرایط فروش محصول می باشد *

توجه : این افزونه ورودی صفحه کلید را محدود می کند. در نمایشگر های تاچ و لمسی محدودیتی اعمال نمی شود.

بروزرسانی ها

بروزرسانی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اضافه کردن فیلتر به فیلدهای ایمیل ، لیست ، نام کاربری ، وبسایت و آدرس
بروزرسانی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
رفع یکی از باگ های گزارش شده از سوی مشتریان
بروزرسانی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اضافه شدن امکان تعداد کارکتر مجاز
اضافه شدن امکان تغییر پیام خطا

افزونه Gravity forms Persian Characters

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 583 views بار دسته بندی : تاريخ : 4 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.