نوب وردپرس افزونه Gravity Forms Styles Pro، افزودنی تغییر استایل گراویتی فرمز - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه تغییر استایل گراویتی فرم | افزونه Gravity Forms Styles Pro فارسی |افزونه استایل پیشرفته گراویتی فرم | افزونه زیبا ساز گراویتی فرمز | افزونه تغییر ظاهر گرویتی فرم | افزونه css گراویتی فرم

افزونه تغییر استایل گراویتی فرمز – Gravity Forms Styles Pro

تغییر استایل افزونه Gravity Forms و زیبا سازی ظاهر فرم دغدغه بسیاری از طراحان سایت وردپرسی است و روشی که با آن بتوان رنگ بندی و نحوه نمایش فرم را تغییر داد بسیار مورد سوال قرار گرفته است. افزونه گرویتی فرمز استایل پرو (Gravity Forms Styles Pro) بهترین ابزار برای تغییر استایل گرویتی فرمز و طراحی یک فرم جذاب و زیبا می باشد.

افزونه استایل های گرویتی فرمز یا Gravity Forms Styles Pro یک افزونه قدرتمند و پیشرفته جهت تغییر استایل گرویتی فرمز با ابزارها و تنظیمات گوناگون می باشد. به کمک این پلاگین می توان رنگ بندی، ستون بندی و فونت فیلدهای فرم را تغییر داد و برخی المان های بصری مانند آیکن و تصویر را به آنها اضافه کرد. همچنین این افزونه دارای ۹ تم آماده برای استفاده برای هر یک از فرم های گرویتی فرمز می باشد که می توانید تنها با انتخاب آن به عنوان تم فرم ظاهر آنرا دگرگون و جذاب کنید.

در صورت خطا در مشاهده ویدئو کلیک کنید

این ویدئو ، ویدئوی معرفی افزونه می باشد و تنظیمات آن به زبان انگلیسی است. آنچه پس از خرید دریافت می کنید با تنظیمات فارسی همراه با ویدئوی آموزش کامل افزونه است.

افزونه گرویتی فرم استایل پرو یک افزونه پرفروش در سایت اینواتو می باشد که به عنوان قدرتمندترین افزونه تغییر استایل گرویتی فرمز شناخته شده است. در ادامه برخی ویژگی های این افزونه همراه با نمایش چند تصویر از آن عنوان شده است.

تم های افزونه gravity forms styles pro فارسی

ویژگی های اصلی افزونه استایل های گرویتی فرمز ( افزونه Gravity Forms Styles Pro)

۱- امکان تغییر استایل و رنگ بندی فیلدهای فرم

به کمک افزونه تغییر استایل گرویتی فرمز می توان رنگ بندی، فونت، بردر، رنگ هاور، رنگ حالت فعال و سایر مشخصات ظاهری گرویتی فرمز را تغییر داد. تنظیمات کلی تمپلیت فرم را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید:

تنظیمات افزونه gravity forms styles pro

۲- چک باکس ها و دکمه های رادیویی متنوع و جذاب

پلاگین Gravity Forms Styles Pro فارسی مجموعه ای از چک باکس ها و دکمه های رادیویی را با ظاهری جذاب و متنوع در اختیار شما قرار می دهد:

افزونه استایل پیشرفته گراویتی فرم

چک باکس های افزونه گرویتی استایل پرو

۳- امکان استفاده از آیکن یا تصویر در گزینه ها

به کمک افزونه تغییر استایل و ظاهر گراویتی فرمز می توان برای هریک از گزینه های چک باکس یا دکمه های رادیویی تصویر یا آیکن مشخص کرد:

۴- امکان تغییر ستون بندی فیلدهای فرم افزونه استایل پیشرفته گراویتی فرم

یکی از سوالاتی که زیاد پرسیده شده نحوه نمایش فیلدهای در چندستون است . در حالت عادی فیلدهای گرویتی فرمز در یک ردیف یک ستونه به صورت تمام عرض قرار می گیرند به کمک این افزونه می توانید فیلدها را طوری قرار دهید که مثلا در یک ردیف چهارستونه قرار بگیرد.

ستون بندی افزونه گرویتی استایل پرو

۴- امکان نمایش آیکن و تصویر در کنار فیلد افزونه Gravity Forms Styles Pro

به منظور جذاب تر شدن فرم می توان از مجموعه های از آیکن های افزونه و همچنین تصویر دلخواه مورد نظرتان در کنار فیلد همراه با تنظیمات گوناگون استفاده کرد

تنظیمات افزونه گرویتی استایل پرو

۵- ۹ تم نمایش افزونه استایل پیشرفته گراویتی فرم

افزونه گرویتی فرمز استایل پرو حاوی ۹ تم جذاب جهت نمایش فرم می باشد. با انتخاب هریک از این تم ها برای فرم ،ظاهر فرم دگرگون خواهد شد . برخی از تم ها در پیش نمایش محصول استفاده شده است.

تم های افزونه gravity Forms styles pro فارسی

مشخصات محصول

نسخه: ۲٫۶٫۳

نوع لایسنس: نامحدود (قابل استفاده در هر دامنه)

پشتیبانی: شش ماه

پیش نیاز : افزونه گرویتی فرمز

 * خرید این محصول به منزله قبول شرایط فروش محصول می باشد. جهت مشاهده کلیک کنید *

بروزرسانی های افزونه Gravity Forms Styles Pro

بروزرسانی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ به نسخه ۲٫۶٫۳

بروزرسانی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ به نسخه ۲٫۶٫۲

افزونه های مرتبط و تکمیلی افزونه گراویتی فرمز

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 517 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.