نوب وردپرس افزونه Rank Math Pro، افزونه سئو رنک مث پرو - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

رنک مث | افزونه رنک مث پرو | افزونه سئوی وردپرس | افزونه Rank Math Pro

افزونه رنک مث پرو قویترین و سبک ترین افزونه سئو وردپرس موجود که با یواست رقابت بسیار سنگینی دارد. پس از چند ماه از گذشت انتشار نسخه رایگان Rank Math که مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفت، هم اکنون شاهد انتشار نسخه PRO این افزونه هستیم.

رنک مث با سئو کردن سایت و محتوا، شما را در جایگاه ویژه ای در بین نتایج موتور های جست و جو قرار می دهد. افزونه Rank Math Pro با ویژگی های قدرتمند و آسان برای استفاده، قدرتی جادویی به شما می دهد. خواه یک تازه کار باشید و یا یک فرد باتجربه RankMath می تواند در رقابت سئو شما را به پیروز کند.

با خرید افزونه رنک مث پرو اورجینال از بروز رسانی سریع و مستمر افزونه برخوردار شوید

 

رنک مث با ویژگی های بسیار جذاب آماده شده است

توصیه شده توسط بهترین سئوکاران در جهان “رنک مث به طور قطع بهترین افزونه سئو است که من در ۶ سال وبلاگ نویسی خود نصب و امتحان کرده ام! این یکی از جذاب ترین و مفیدترین و افزونه های سئو وردپرس است.”
رایان رابینسون

مقایسه رنک مث و یواست
معرفی افزونه Rank Math Pro

امکانات افزونه رنک مث پرو

ویژگی جذاب سئوی وردپرس رنک مث پرو | افزونه rank math pro

۱- راه اندازی آسان (Setup Wizard)

مزیت: نصب و راه اندازی در کمترین زمان 

با تنظیمات حرفه‌ای در کمترین زمان و به سریع‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن سئو سایت خود را تنظیم کنید. رنک مث به صورت حرفه ای خودش را با دقت بالا پیکربندی می کند. رنک مث دارای نصب هوشمند و پیکربندی مرحله به مرحله است که به طور کامل تنظیمات سئو را برای سایت شما بر اساس وردپرس تنظیم می کند.
علاوه بر این رنک مث در هنگام نصب تنظیمات سایت شما را بررسی کرده و بهترین تنظیمات را برای داشتن برترین عملکرد به شما توصیه می کند. پس از نصب رنک مث سئو سایت، پروفایل شبکه های اجتماعی، پروفایل های وب مستر و سایر تنظیمات سئو سایت شما را تنظیم می کند. ابن پلاگین با افزونه المنتور سازگار است.

نصب آسان رنک مث

۲- رابط کاربری زیبا و چشم نواز

مزیت: از تنظیمات چشم نواز در کمترین زمان کمتر بهره مند شوید
رنک مث برای ارائه اطلاعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن طراحی شده است. رابط کاربری ساده اما قدرتمند اطلاعات مهم مربوط به پست های شما را در کنار خود پست هایلایت می کند. با استفاده از این اطلاعات می توانید بلافاصله SEO نوشته های خود را به طور چشمگیری بهبود ببخشید.
افزونه رنک مث همچنین دارای پیش نمایش های پیشرفته است که می توانید پیش نمایشی از کلمات کلیدی را مشاهده کنید و حتی می توانید پیش نمایشی از نحوه اشتراک گذاری پست خود در شبکه های اجتماعی را ببینید.

رابط کاربری افزونه Rank Math Pro

۳- ماژول داخلی هوشمند برای تحلیل سئو حرفه ای

مزیت: پیگیری رتبه بندی کلمات کلیدی و خطاهای موتور جستجو 
افزونه Rank Math Pro اطلاعات ارزشمندی از «گوگل سرچ کنسول» به داشبورد وردپرس شما ارائه می دهد. می توانید همان گونه که کلمات کلیدی را که برای آنها رتبه بندی می کنید، وضعیت نقشه سایت و مشکلات ایندکس را مشاهده کنید. این اطلاعات برای نگهداری قدرتمند یک سایت و بالا بردن بهره وری برای موتور های جست و جو برگ برنده شما خواهند بود!

 تحلیل سئو حرفه ای افزونه رنک مث

۴- همگام سازی افزونه Rank Math Pro با «گوگل آنالیتیکس»

مزیت:  مشاهده همه ی مولفه های مهم و کلیدی وب سایت خود را با استفاده از نمودار های کارآمد و جذاب 

بدون آن که مجبور شوید داشبورد وردپرس خود را ترک کنید با وجود امکان Google Analytics Integration به سادگی  و در چشم به هم زدن می توانید آمار، تحلیل و بررسی های گوگل آنالیتیکس را از پیشخوان وردپرس مشاهده کنید و از دیدن پیشرفت روز افزون تعداد مخاطبان و کسب درآمد بیشتر لذت ببرید.

ادغام با گوگل آنالیتیکس Rank Math Pro

۵- مشاهده لحظه به لحظه رتبه سایت

مزیت: مشاهده و تحلیل کلمات کلیدی و رتبه آن‌ها در صفحات موتور های جست و جو به صورت لحظه ای 
حتی اگر به تازگی کار با سئو را آغاز کرده باشید دانستن رتبه سایتتان برای شما جذاب است. کافی است برای بررسی عملکرد وب سایت خود برای کلمات کلیدی مختلف از پیش تعیین شده Rank Tracke را در رنک مث فعال کنید. اما باقی ماجرا؟ فقط از این عملکرد خارق العاده لذت ببرید.

مشاده وضعیت سایت

۶- مشاهده تاریخچه دقیق رتبه در گوگل

مزیت: آگاهی از تکنیک های سئو که بهترین عملکرد را برای سایت شما به ارمغان می آورند.

اگر عادت دارید که مرتباً روش های جدید در سئو را امتحان کنید یا می خواهید از عملکرد وب سایت خود در طی یک دوره زمانی مطلع شوید پس تاریخچه موقعیت در موتورهای جست و جو یک مزیت بزرگ برای شماست. در بازه های زمانی دلخواه می توانید رتبه بندی سایت خود را مشاهده کنید.

مشاهده سوابق رتبه ها در رنک مث

۷- رتبه بندی کلمات کلیدی در پست ها

مزیت: شناسایی تمام کلمات کلیدی که هر پست برای آنها رتبه گرفته است.

بسیاری از اوقات دانستن کلمات کلیدی که پست شما برای آن رتبه گرفته بسیار کاربردی خواهد بود. با استفاده از این اطلاعات می توانید محتوای خود را بازنویسی کنید تا برای آن دسته از کلمات کلیدی سخت که فکر می کردید هرگز برای آن رتبه نمیگیرید بهبود ببخشید.

۸- پیشرفته ترین اسکیما ساز را تجربه کنید

مزیت: افزایش نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) را با برجسته کردن مطالب خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بهبود ببخشید. نشانه گذاری اسکیما «Schema Markup» اطلاعات بیشتری در مورد وب سایت شما به موتورهای جستجو و کاربران شما ارائه می دهد. با افزونه وردپرس Rank Math Pro استفاده از داده های ساخت یافته در پست ها به سادگی و با یک کلیک فراهم شده است. انواع مختلفی از اسکیما در افزونه رنک مث پشتیبانی می شود  همچنین می توانید یک دسته پیش فرض نیز در تنظیمات پیکربندی کنید.

اسکیما در رنک مث

 

۹- وارد کردن انواع اسکیما از سایر وب سایت ها

مزیت: در این بازی هیجان انگیز از رقبای خود پیشی بگیرید و پیروز میدان شوید. 

نشانه گذاری اسکیما را از هر صفحه یا پست یا هر آدرس اینترنتی از وب سایت خود یا هر وب سایت دیگری وارد کنید. با وارد کردن اسکیما آماده از URL های دیگر یک امتیاز ویژه خواهید داشت و سپس تغییراتی که مدنظرتان است را ایجاد کنید.

وارد کردن انواع اسکیما در Rank Math Pro

۱۰- اعتبار سنجی اسکیما (Schema Markup Validation)

مزیت: بررسی و تایید نشانه گذاری اسکیما همزمان با اضافه کردن به سایتتان

به راحتی نشانه گذاری اسکیمای خود را در برابر ابزار اعتبار سنجی نتایج غنی گوگل (Google’s Rich Results) آن هم دقیقاً در داشبورد وردپرس بررسی کنید، این کار روند بهینه سازی سایت شما را بیشتر یکپارچه می کند. بدون اینکه تمام وقت خود را صرف SEO دستی کنید همه چیز خودکار به طور خودکار انجام می شود و سرعت ترافیک وب سایتتان را رشد دهید!

اعتبار سنجی اسکیما در پلاگین Rank Math Pro

۱۱- اسکیمای سفارشی

مزیت: چندین نوع اسکیما را به راحتی و تنها از یک پنجره اضافه کنید
فقط با چند کلیک اسکیما های سفارشی بسازید و چندین اسکیما را به یک پست واحد اضافه کنید. برای ایجاد گراف های پیچیده اسکیما با پلاگین رنک مث هیچ دانش برنامه نویسی لازم ندارید.

ایجاد اسکیمای سفارشی در رنک مث

۱۲- الگوهای اسکیما با شرایط نمایش

مزیت: سفارشی سازی خودکار اسکیمای کل سایت
از شرط های نمایش استفاده کنید تا جادوی اسکیما را در جایی از وبسایتتان که می خواهید اضافه کنید به عنوان مثال در بایگانی یا کل وب سایت یا یک پست خاص. می توانید الگوهای اسکیما ایجاد کنید و آنها را با یک کلیک در پست ها وارد کنید. ویژگی ها و صفت های مدنظرتان را اضافه کنید و همه آنها را با چند کلیک گردآوری کنید.

۱۳- اسکیمای مقاله (Article Schema)

مزیت: نمایش محتوای شما در قالب یک کارت غنی شده در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) 
افزودن متادیتاهای مناسب به پست های شما به موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا پست های شما توسط موتورهای جستجو بهتر درک شوند. رنک مث به طور کامل از اسکیمای مقالات پشتیبانی می کند و می تواند تنها با یک کلیک به پست ها اضافه شود. با افزودن اسکیمای محتوا به پست خود احتمال ظاهر شدن آن به عنوان یک کارت غنی در SERP ها را افزایش می دهید که به طور چشمگیری نرخ کلیک آن را بهبود می بخشد و این یک گام اساسی در ارتقای سئوی سایت شماست.

Article Schema در افزونه رنک مث

۱۴- اسکیمای محصولات (Product Schema)

مزیت: نمایش اطلاعات مهم محصول در نتایج موتورهای جستجو SERPs
می توانید اطلاعات کلیدی و مهم محصولات را به راحتی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) نشان دهید. رنک مث از اسکیمای محصول پشتیبانی می کند که می تواند با یک کلیک و به سادگی به پست ها اضافه شود. می توانید نام محصول، توضیحات، SKU، موجودی کالا و سایر جزئیات مربوط به محصول را اضافه کنید تا محصول شما در SERP به عنوان محصول دارای اولویت نشان دهد.

اسکیمای محصولات در پلاگی رنک مث

۱۵- اسکیمای دستور پخت (Recipe Schema)

مزیت: نمایش اطلاعات ضروری دستور پخت در کنار دستور پخت غذا در SERP
امروزه با پشتیبانی رنک مث از اسکیمای دستور پخت، افزایش رتبه یک وب سایت آشپزی در صفحات موتورهای جست و جو آسان شده است. به سادگی اطلاعات مربوط به دستور پخت غذای مد نظر خود را وارد کنید تا به عنوان یک کارت غنی با رتبه و اولویت بالا در نتایج جستجو نشان داده شود.

Recipe Schema دستور پخت در افزونه Rank Math

۱۶- اسکیمای رویدادها (Events Schema)

مزیت: افزایش بازدیدکنندگان از رویداد ها، جلسات و سمینار ها
جزء حرفه ای ها باشید و سمینار هایتان را با اسکیمای رویداد رنک مث در گوگل و به بهترین شکل تبلیغ کنید. می توانید قطعه رویدادها را با بیش از پانزده نوع رویداد پیکربندی کنید این کار می تواند رویداد شما را در بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط نمایش دهد. رنک مث همچنین اطلاعات اضافی رویداد مانند آدرس مکان، آدرس بلیط، موجودی بلیط و موارد دیگر را ثبت می کند. این اطلاعات برای مشتریان ارزشمند است و تجربه عالی مشتری را فراهم می کند.

اسکیمای رویداد در افزونه رنک مث

۱۷- اسکیمای ویدئو

مزیت: نمایش ویدئو ها در رتبه نخست نتایج جست و جو گوگل
با پشتیبانی از اسکیمای ویدئو در رنک مث روح تازه ای به فیلم های خود ببخشید. تنها با چند کلیک ساده و به راحتی می توانید اسکیمای ویدئو را اضافه کنید تا ویدیوی شما به عنوان یک کارت غنی در SERP ظاهر شود.

۱۸- اسکیمای کسب و کار محلی

مزیت: در جست و جو های محلی در رتبه ی اول قرار بگیرید و مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کنید.
رتبه بندی یک کسب و کار محلی بر اساس کلمات کلیدی هدفمند می تواند به اندازه تفاوت شب و روز برای کسب و کار اثرگذار باشد. با پشتیبانی از اسکیمای کسب و کارهای محلی در رنک مث کسب و کار شما از شانس بالاتری برای رتبه بندی و دریافت ترافیک بیشتر برخوردار خواهد شد و این یعنی پول بیشتر برای شما.
اسکیمای کسب و کار محلی در افزونه rank math

۱۹- اسکیمای سواات متداول (FAQ)

مزیت: با استفاده از اسکیمای سوالات متداول در نتایج اول جستجو قرار گیرید
به راحتی با استفاده از بلوک‌های اسکیمای سوالات متداول رنک مث بخش سوالات متداول آماده و کاربرپسندی را به محتوای خود اضافه کنید. بلوک سوالات متداول (FAQ Block) در رنک مث به شما کمک می کند تا در نتایج موتورهای جستجو با جایگاهی خیره کننده ظاهر شوید و کاربرانی که به جست و جو پرداخته اند را ترغیب می کنید تا به سمت سایت شما بیایند و از آن بازدید کنند.

اسکیمای FAQ در افزونه رنک مث

۲۰-اسکیمای “How To”

به آسانی به مطالب سایتتان بلوک های «چگونه…؟» (HOW TO) بیافزایید تا به مقاله ای با محتوای غنی تبدیل شود. با بلوک های اسکیمای « HowTo Schema BlocK» از دید گوگل به عنوان سایتی ویژه و منحصر بفرد جلوه کنید. قابلیت دیده شدن را افزایش دهید و صفحات خود را برای دستگاه های هوشمندی که از «کمک صوتی» پشتیبانی می کنند به عنوان یک سایت مطلوب مطرح کنید.

اسکیمای How to در افزونه رنک مث

 Rank Math یک افزونه سئو برای وردپرس است که بهینه سازی محتوای را با ارائه پیشنهاداتی بر اساس بهترین روش ها (best practices) برای همه آسان می کند. با افزونه رنک مث تنظیمات SEO را به سادگی سفارشی کنید و ایندکس شدن صفحات سایت خود را کنترل کرده و وب سایت خود را با داده های ساختار یافته در موتور گوگل نشان دهید.

نکته :جهت استفاده از این افزونه باید نسخه PHP  هاست شما ۷٫۲ یا بالاتر بوده و ioncube loader بر روی آن فعال باشد.

لیست تغییرات افزونه رنک مث

*** نسخه ۲٫۶٫۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸***
اضافه شده: اسکیمای تو در تو بهبود یافته FAQ Schema & HowTo برای طرحواره ، اکنون آنها به عنوان یک موضوع خاص از نوع ویژگی در طرح اصلی ظاهر می شوند
FAQ Schema: A Practical (and EASY) Guide
How To Add ‘HowTo Schema’ To Your Website With Rank Math
اضافه شده: ویژگی های شغل از راه دور ، آموزش و تجربه در برنامه کاری
JobPosting Schema Type
بهبود یافته: در صورت عدم تغییر طرحواره پیش فرض برای آن پست / صفحه ، نوع اسکیمای سرایری را در ستون اسکیما از زبانه آنالیتیکس سایت نشان دهید
Making the Most of the Analytics in Rank Math
بهبود یافته: پست های ویدیویی محافظت شده با رمز عبور را از نقشه سایت ویدیو حذف میشوند
Using Video Sitemaps in Rank Math
بهبود یافته: تشخیص خودکار ویدیو اکنون می تواند همه فیلم ها را از محتوا تشخیص داده و علامت گذاری اسکیما را برای آنها اضافه کند
Automatically Add Video Schema To Your Existing Posts Retroactively
رفع شد: گزینه تشخیص خودکار ویدیو عدم شناسایی فیلم ها در پست های جدید بدون ذخیره دو بار آن بود رفع شد: فرایند واکشی داده های برنامه ریزی شده در حال بررسی هیچ داده از دست رفته گذشته برای Google Analytics و AdSense نبود رفع شد: اسکیما قابل گفتن حتی پس از فعال کردن آن در برنامه مقاله ، غیرفعال نشان داده می شد
Configuring “Schema Markup” in Rank Math
رفع: ورودی های تکراری واکشی داده های برنامه ریزی شده را حذف کنید رفع شد: در صورت به روزرسانی پست گوتنبرگ ، ستون طرحواره در برگه Analytics سایت به روز نمی شد
*** نسخه ۲٫۵٫۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴***
رفع شد: زبانه ردیاب ردیاب در صورت متفاوت بودن حروف مختلف کلمات کلیدی تکراری را نشان می دهد
رفع شد: آدرس اینترنتی اشتباه در صفحه تک ، اگر آن صفحه صفحه کودک باشد ، Analytics گزارش می دهد
*** نسخه ۲٫۵٫۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲***
بهبود یافته: پیوندهای عادی پیوند دهنده که به فیلم های YouTube از طریق شناسایی خودکار و ایجاد خودکار طرح ویدئو پیوند دارند را نادیده بگیرید
بهبود یافته: در صورت عدم اتصال Google Analytics به ارسال ها ، در برگه عملکرد مرتب شوید
بهبود یافته: چندین ویژگی پیکربندی کد رهگیری Google Analytics را در هنگام فعال کردن ناشناس آدرس IP و فعال کردن گزینه های ردیابی بدون کوکی ، در یک ترکیب کنید
بهبود یافته: پاک کردن حافظه پنهان فایل محلی KML هنگام به روزرسانی پست موقعیت مکانی RM
بهبود یافته: در صورت شناسایی پروانه کسب ، نشان PRO را با Business جایگزین کنید
بهبود یافته: پنهان کردن دکمه گزارش تجزیه و تحلیل در برگه های اجتماعی تک پست ها
رفع شد: هشدار PHP پس از واکشی داده های Google در برخی از نصب ها
رفع شد: برگه ردیاب رتبه ۰ سهمیه مجاز کلمه کلیدی را نشان می داد
رفع شد: هنگام فعال کردن گزینه تشخیص خودکار ویدیو ، برنامه ویدیو حذف نشد
رفع شد: تابع update_meta_cache () باعث کند شدن بارگذاری صفحه در برخی از وب سایت ها شد
ثابت: الگوهای طرحواره اگر در بیش از یک دسته استفاده شوند کار نمی کنند
رفع شد: نمودارهای تجزیه و تحلیل هنگام انتخاب بازه زمانی "۷ روز" داده های اشتباهی را نشان می دادند
رفع شد: درخواستهای ضربان قلب باعث ایجاد توجه PHP در هنگام ویرایش پست موقعیت مکانی شد
*** نسخه ۲٫۴٫۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲***
رفع شد: مسئله ای که در آن دسته اصلی با استفاده از گزینه های ویرایش سریع تنظیم نمی شد
رفع شد: داشبورد Analytics در برخی از نصب ها نمودار نشان نمی داد
*** نسخه ۲٫۴٫۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸***
به روز شده: [بزرگ!] ماژول Analytics برای سرعت ، داده های دقیق ، مرتب سازی بهتر تغییر یافته است. آن را امتحان کنید و خودتان تجربه کنید. ممکن است بخواهید یکبار داده ها را به صورت دستی واکشی کنید
اضافه شده: [بزرگ!] چندین کلمه کلیدی اکنون می توانند با جدا کردن یک کاما در Rank Tracker اضافه شوند
اضافه شده: [جدید!] صفحه بندی در برگه ردیاب رده برای بهبود عملکرد و قابلیت استفاده
بهبود یافته: سهمیه کلمات کلیدی پیگیری شده اکنون با استفاده از یک روش مناسب برای جلوگیری از عدم تطابق مربوط به اعتبارات موجود / استفاده شده محاسبه می شود
بهبود یافته: کلمات کلیدی تکراری در لیست پیگیری کلمات کلیدی اضافه نمی شوند
بهبود یافته: پیوندهای اقدام به ویرایش پست ویرایشگر کلاسیک غیرفعال برای نوع پست سفارشی Rank Math
بهبود یافته: در صورت عدم اتصال Google Analytics ، عناصر مرتبط با Google Analytics در گزارش های Analytics نشان داده نمی شوند
بهبود یافته: کلمات کلیدی در گزارش تجزیه و تحلیل تک پست اکنون بر اساس برداشت ها مرتب شده اند
رفع شد: گزینه وارد کردن طرح در نوع پست سفارشی Rank Math Locations کار نمی کرد
رفع شد: GTIN / MPN (شناسه جهانی) برای محصولات متغیر WooCommerce صرفه جویی نمی کرد
رفع شد: فیلتر توسط SEO Score در حال برگرداندن پست های بدون علامت در برگه Analytics سایت بود
رفع شد: خطاهای PHP مربوط به ماژول AdSense حتی زمانی که حساب متصل نبود
رفع شد: پرونده KML در برخی از نصب ها همه مکان ها را در نقشه سایت نشان نمی داد
*** نسخه ۲٫۳٫۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳***
بهبود یافته: قبل از افزودن داده های تغییرات در Markhe Schema ، بررسی کنید که آیا محصول فعلی دارای AggregateOffer است.
رفع شد: برگه اعتبارسنجی کد در الگوهای Schema کار نمی کند
*** نسخه ۲٫۳٫۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹***
اضافه شده: [HUGE!] گزینه ای برای فعال کردن ردیابی Google Analytics بدون کوکی [بدون رضایت لازم است - سازگار با GDPR]
اضافه شده: [HUGE!] گزینه ای برای میزبانی خودکار فایل JS Google Analytics برای عملکرد فوق العاده
اضافه شده: گزینه ای برای غیرفعال کردن نقشه سایت محلی یا پرونده KML
اضافه شده: سازگاری با پلاگین Presto Player برای شناسایی فیلم های Vimeo
بهبود یافته: پس از وارد کردن تغییر مسیرها با استفاده از یک فایل CSV ، بازخورد مناسب اضافه شد
بهبود یافته: توضیحات مربوط به گزینه های محلی جستجوگرها
برطرف شد: اگر هر دو نسخه رایگان و PRO به روزرسانی داشته باشند ، به روزرسانی خودکار انجام نمی شد
رفع: طرح واردات با استفاده از کد کار نمی کند
رفع شد: ردیف های خالی در برخی از نصب ها در جدول ردیاب رتبه مشاهده می شد
رفع شد: خطای مهلک PHP نمی تواند از RankMath  Google  Analytics به عنوان Analytics که در برخی از نصب ها ظاهر می شود استفاده کند
رفع شد: پیوند دکمه "ویرایش" اشتباه است در گزارش تجزیه و تحلیل تک پست در نصب های چند سایته
رفع شد: هنگام تأیید اسلش از ساختار پیوند ثابت یا حذف گزینه پایه محصول ، برگه اعتبارسنجی کد کد طرح کامل را نشان نمی داد
رفع شد: فیلم Schema هنگام استفاده از گزینه مکان در بالای یا پایین محتوا چاپ نمی شد
رفع شد: یک اعلان PHP در صفحات بایگانی دسته بندی محصولات و در پنجره بازشوی تغییرات
رفع شد: محصولات پنهان و بدون فهرست در نقشه سایت به اشتباه ظاهر شدند
رفع شد: نمایه نقشه سایت بایگانی طبقه بندی سفارشی نقشه سایت را نشان نمی داد
رفع شد: یک پیوند اشتباه در پرونده KML ، پیوند دادن به صفحه اصلی
رفع شد: وقتی گزینه چندین مکان غیرفعال بود ، فایل محلی KML داده های تنظیمات محلی محلی را نشان نمی داد
*** نسخه ۲٫۲٫۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹***
بهبود یافته: Local SEO PRO از هر زمان دیگری قدرتمندتر و دارای کاربردی آسان است
بهبود یافته: UX ایجاد چندین مکان بیشتر از هر زمان دیگری در CPM مکان RM (نوع پست سفارشی) کاربرپسندتر است
بهبود یافته: کد کوتاه نمونه در نوع طرحواره مشاغل محلی نشان داده می شود. این میانبر می تواند داده های مکان را به هر ویرایشگری مانند Classic ، Elementor ، Divi ، اکسیژن و غیره اضافه کند.
بهبود یافته: سرعت و امنیت کلی افزونه
بهبود یافته: Maps.kml با فعال شدن ماژول Local Local و افزودن مختصات جغرافیایی ، نقشه سایت به طور خودکار تولید می شود
بهبود یافته: هنگام فعال شدن گزینه Multiple Locations ، چندین مکان نیز در پرونده KML گنجانده می شود
بهبود یافته: پشتیبانی ویرایشگر کلاسیک غیرفعال از CPT با مکان چندگانه
بهبود یافته: ادغام Elementor با شبکه چند سایته. برای استفاده از یکپارچه سازی Elementor SEO نیازی به فعال کردن افزونه Rank Math & the Elementor در سطح شبکه نیست.
رفع شد: رنگهای نمودار نمودار با بعضی از فیلترها با فیلترها مطابقت نداشتند
رفع شد: کد کوتاه Schema در هنگام استفاده در پستهای دیگری به غیر از پست والد ، seo_title و شرح نادرست را نشان می داد
رفع شد: هنگام جستجوی مکان در بلوک فروشگاه یاب ، خطایی مهلک رخ داد
رفع شد: گزارشات تجزیه و تحلیل تک صفحه در برخی از نصب ها کار نمی کنند
رفع شد: دکمه Analytics هنگام استفاده از ویرایشگر Classic روی پستهای جداگانه کار نمی کرد
*** نسخه ۲٫۱٫۱٫۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱***
رفع شد: نشانی های اینترنتی در نقشه سایت اخبار ظاهر نمی شوند
*** نسخه ۲٫۱٫۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ***
رفع شد: در صورت استفاده از برچسب های HTML در قسمت پاسخ ، نشانه گذاری طرح واره خطا نشان می دهد
*** نسخه ۲٫۱٫۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶***
بهبود یافته: این به روزرسانی بر روی Schema Markup متمرکز است و به شما یک رقابت برتر نسبت به رقبا می دهد
اضافه شده: اتوماسیون الگوهای Schema اکنون در تک پست های صفحات طبقه بندی (دسته ها و برچسب ها) کار می کند. یعنی شرایط نمایش اکنون با صفحات طبقه بندی نیز کار می کنند
اضافه شده: جدید! برگه طرحواره در صفحات طبقه بندی (دسته ها و برچسب ها) بنابراین می توانید طرحواره سفارشی را به صفحات بایگانی نیز اضافه کنید
اضافه شده: به روزرسانی خودکار اکنون با نسخه PRO نیز کار می کند
اضافه شده: ویژگی بتا اکنون با نسخه PRO نیز کار می کند
اضافه شده: یک فیلتر برای تغییر کاراکتر جداکننده CSV هنگام وارد کردن داده ها به Rank Math
اضافه شده: گزینه ای برای ارسال ایمیل هنگام به روزرسانی برای افزونه Rank Math SEO PRO اضافه شده است
بهبود یافته: سرعت و امنیت کلی افزونه
بهبود یافته: isPartof، mainEntityofPage، و inLanguageویژگی ها به طور پیش فرض به طرح سفارشی اضافه نمی شوند
بهبود یافته: اکنون کسی سعی می کند به جای استفاده از بلوک های موجود در افزونه ، س providedالات متداول یا HowTo Schema را با استفاده از Schema Generator اضافه کند ، اخطاری را نشان می دهیم.
بهبود یافته: سفارش Schema وارد شده پس از به روزرسانی پست تغییر نخواهد کرد
بهبود یافته: هنگام وارد کردن تغییر مسیرها برای نوع ۴۱۰ ، دیگر destinationستونی لازم نیست
رفع شد: هنگام استفاده از الگوهای Schema ، یک خطای PHP با علامت گذاری Schema در صفحات دسته بندی وجود دارد
رفع شد: در صفحات داخلی برگه Analytics سایت هیچ داده ای برای Google Search Console نمایش داده نمی شد. اکنون باید تمام داده ها را به درستی نشان دهد
رفع شد: خطایی در نقشه سایت اخبار در برخی از نصب ها نشان داده می شود
رفع شد: طرحواره محصول معمولی در محصولات WooCommerce کد Schema را در برگه اعتبار سنجی نشان نمی داد
ثابت: customfieldمتغیر در نقشه سایت کار نمی کند
رفع شد: Opening Hoursگزینه پس از ذخیره پست موقعیت مکانی مخفی می شد
رفع شد: بلوک مکان در SEO محلیopeningHours برای پست های مکان جدید مقدار نشان نمی داد
رفع: چندین مسئله کوچک و بهبود کد کلی افزونه
*** نسخه ۲٫۰٫۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ ***
اضافه شده: ابزاری جدید برای اسکن همه پست های قدیمی برای ویدیوهای YouTube و Vimeo برای افزودن اسکیما ویدئو خودکار به آن پست ها وجود دارد
اضافه شده: تصاویر اضافه شده توسط قسمت ACF Image / Gallery را در نقشه سایت اضافه کنید
به روز شده: لیست انواع مشاغل محلی پشتیبانی شده توسط Schema.org
رفع شد: یک خطای مهلک PHP در فعال کردن نسخه PRO در برخی از وب سایت هایی که نسخه رایگان آنها قبلاً فعال نبوده است
رفع شد: ٪ imagetitle٪ متغیر در ماژول Image Image کار نمی کند
رفع شد: با بروزرسانی نسخه PRO ، تضاد با افزونه های دیگر باعث کندی عملکرد باطن می شود. از به روزرسانی بعدی ، نباید با این مسئله روبرو شوید
رفع شد: اشکالی که دکمه Cancel CSV import در واردکننده Redirections کار نمی کرد
رفع: شناسه جهانی (GTIN ، MPN و غیره) در محصولات متغیر WooCommerce ذخیره نمی کند
رفع شد: هنگام فعال شدن گزینه "نمایش شناسه جهانی" تصاویر محصول WooCommerce در برخی از نصب ها در صفحات محصول بارگیری نمی شد
رفع شد: خصوصیات نامعتبر مانند isPartOf ، inLanguage و ناشر از طرح مکانها حذف شد) (https://rankmath.com/kb/rich-snippets/)
رفع شد: اعتبارسنجی اسکیما از عرض و عرض جغرافیایی از نوع BusinessOrganization نشان نمی دهد
رفع شد: پس از ذخیره مقدار URL تصویر در نوع طرح محلی تجاری (https://rankmath.com/kb/local-seo/) ، جایگزینی آن URL کار نمی کرد
رفع شد: خطای SQL در برخی از سایتها و یا روند ایجاد جدول در سکوت انجام می شد
رفع شد: نقشه سایت اخبار به جای تاریخ انتشار پست ، تاریخ اصلاح شده پست را نشان می داد
*** نسخه ۲٫۰٫۸٫۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳ ***
رفع شد: خطای مهلک در PHP 
*** نسخه ۲٫۰٫۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲ ***
اضافه شده: عنصر Elementor Breadcrumbs !! اکنون ، بدون استفاده از هیچ کد و یک ظاهر طراحی ، با استفاده از گزینه های Elementor بومی ، آرد سوخاری اضافه کنید
اضافه شده: ابزارک Elementor Accordion را به علامت گذاری FAQ Schema تبدیل کنید
اضافه شده: گزینه ای برای تنظیم نام تجاری سفارشی برای طرحواره محصول در تنظیمات جهانی WooCommerce
اضافه شده: گزینه ای برای تنظیم شناسه جهانی [GTIN ، ISBN ، MPN و غیره] برای هر محصول WooCommerce. مقادیر در Product Schema استفاده می شود و به رفع تمام خطاهای Google Schema مربوط به محصولات کمک می کند
اضافه شده: گزینه ای برای نشان دادن شناسه جهانی در جلو به همراه مقدار SKU
اضافه شده: شماره نسخه PRO را در اطلاعات وضعیت سیستم نشان دهید
اضافه شده: متغیرهای جدید در ماژول SEO Image [imagealt & imagetitle] اضافه شد
اضافه شده: متغیر کلمه تصادفی. می توانید از این متغیر برای چاپ یک کلمه تصادفی در متا SEO استفاده کنید. می توانید از آن مانند کلمه تصادفی استفاده کنید (word1 | word2 | word3)
بهبود یافته: به جای تنظیم مجدد در GMT + 0 ، زمان cron شغل Analytics را تصادفی کنید
بهبود یافته: وارد کردن تاریخ بارگذاری در طرح ویدئو با تشخیص خودکار از YouTube و Vimeo
بهبود یافته: اگر کاربر اجازه به روزرسانی نسخه PRO را ندارد ، اخطار پیام به روزرسانی پلاگین
حذف شد: تعامل از علامت گذاری فیلم ویدئو حساب کنید
رفع شد: مشکل اتصال حساب Math هنگام اتصال از جادوگر راه اندازی درست پس از نصب نسخه PRO بدون پیکربندی نسخه رایگان نسخه اول
رفع شد: جدول محتوای خالی در برگه عملکرد SEO در برخی از نصب ها در ماژول تجزیه و تحلیل نشان داده شده است
رفع شد: گزینه فیلتر کردن پست ها با نوع طرحواره به درستی کار نمی کرد
رفع شد: گزینه "تشخیص خودکار" ویدیو مربوط به طرح ویدئو / نقشه سایت در ذخیره پیش نویس اول کار نمی کند
*** نسخه ۲٫۰٫۷ - ۱۳۹۹/۹/۲۲ ***
اضافه شده: حداقل نیاز به نسخه رایگان را بررسی کنید تا هنگام بروزرسانی نسخه PRO از بروز هرگونه خطا جلوگیری کنید
رفع شد: شرایط صفحه منحصر به فرد در برگه وضعیت نمایش الگوهای Schema مطابق انتظار کار نمی کردند
رفع شد: مشکل سازگاری با حالت عیب یابی در پلاگین Health Check
*** نسخه ۲٫۰٫۶ - ۱۳۹۹/۹/۱۹ ***
اضافه شده: مدت زمان فیلم های YouTube و Vimeo را که به طور خودکار شناسایی می شوند ، در طرح ویدئو و نقشه سایت ویدیو واکشی کنید
بهبود یافته: هر زمان که صفحه Rank Tracker باز شد ، آخرین تعداد کلمات کلیدی را واکشی کنید
حذف شد: ویدیو: عرض و ویدئو: برچسب ارتفاع از نقشه سایت ویدیو زیرا دیگر موردی لازم نیست
رفع شد: داده های تجزیه و تحلیل در صفحه Rank Math’s My Account به روز نمی شد
رفع شد: برگه اعتبارسنجی کد برای صفحه اصلی ساکن نبود
بهبود یافته: کد تکراری را حذف کرد تا اندازه پلاگین بیشتر کاهش یابد
رفع شد: گزینه ای برای تنظیم دسته اصلی با استفاده از ویرایش سریع برای محصولات WooCommerce کار نمی کند
رفع شد: خطاهای PHP در نصب های کوچک ظاهر می شوند
رفع شد: خطای زمینه تکراری در HowTo Schema نشان داده می شد
رفع شد: فیلتر رده در Redirections کار نمی کند وقتی یک اصطلاح در چندین طبقه بندی وجود دارد
رفع شد: قلاب save_post مورد استفاده در برنامه ویدیویی در حال شکستن صفحه سبد خرید در برخی از سایتها بود
رفع شد: بلوک مکان عنوان پست را به جای نام اضافه شده در طرح نشان می داد
رفع شد: گزینه بزرگنمایی نقشه در بلوک Schema محلی کار نمی کرد
*** نسخه ۲٫۰٫۵ - ۱۳۹۹/۹/۹ ***
بهبود یافته: سازگاری با PHP 8.0  در پلاگین
بهبود یافته: رسیدگی به خطایی که باعث ایجاد تضاد با ماژول Analytics  شده است
بهبود یافته: اصلاح نمایش صحیح  بروزرسانی ها در هر سرور
*** نسخه ۲٫۰٫۴ - ۱۳۹۹/۹/۷ ***
بهبود یافته: خروجی اسکیما را در صفحات محافظت شده با رمز عبور محدود کنید
رفع شد: اصلاح گزینه تنظیم ویدیو به عنوان خانواده پسند که در اسکیمای ویدیو کار نمی کرد
رفع شد: اصلاح ورودی های تکراری در نقشه سایت ویدیو
رفع شد: اصلاح گزینه افزودن پست  تایپ جدید که در افزونه کار نمی کرد
*** نسخه ۲٫۰٫۳ - ۱۳۹۹/۸/۳۰ ***
اضافه شده: ترجمه آلمانی و روسی
بهبود یافته: اگر هر دو بروزرسانی موجود باشد ، بروزرسانی PRO اکنون به بروزرسانی نسخه رایگان نیاز دارد
بهبود یافته: گزینه ای برای اسکیمای ویدئو برای جلوگیری از تولید خودکار تصاویر کوچک از فیلم های جاسازی شده مانند یوتیوب اضافه شده است
بهبود یافته: وقتی شخصی از ویژگی بازگشت به عقب با نسخه رایگان استفاده کند ، نسخه PRO غیرفعال نخواهد شد
رفع شد: مسئله دسته بندی محصولات تکراری که در برخی از نصب های ووکامرس اتفاق می افتد
رفع شد: گزینه درون ریزی اسکیما از یک کد سفارشی هنگامی که اسکیما در قالب آرایه نبود کار نمی کرد
رفع شد: برخی مسائل localization
رفع شد: مدت زمان نقشه سایت ویدیو مقدار نادرستی را نشان می داد
رفع شد: یک خطای مهلک PHP در برخی از نصب ها با سئو حرفه ای تصویر جدید اتفاق می افتاد
رفع شد: هنگام تغییر شخصی بین حالت آسان و پیشرفته در جادوگر راه اندازی ، یک خطای PHP قابل مشاهده است
رفع شد: مشکلی که در آن اعلامیه نادرست ارتقا به PRO در حال نمایش بود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 489 views بار دسته بندی : تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.