نوب وردپرس افزونه WooCommerce Gravity Forms Product، افزونه اتصال گرویتی فرم به ووکامرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه WooCommerce Gravity Forms Product | افزونه اتصال گرویتی فرم به ووکامرس

معرفی افزونه WooCommerce Gravity Forms Product

افزونه WooCommerce Gravity Forms Product یک افزونه وردپرس فرم ساز برای استفاده همزمان از ویژگی های ووکامرس و گرومیتی فرمز است. افزونه گرویتی فرم و افزونه ووکامرس دو افزونه قدرتمند و محبوب وردپرس هستند و قابلیت های آنها استفاده از این افزونه را در سایت های وردپرس غیرقابل اجتناب کرده است. تقریبا در تمامی سایت های فروشگاهی وردپرس از ووکامرس استفاده می کند و استفاده از گرویتی فرم و افزودنی های آن در سایت های وردپرسی بسیار متداول تر از سایر افزونه های فرم ساز وردپرس است . اما تصور کنید اگر بتوان از قابلیت های این دو افزونه قدرتمند با هم و بصورت هماهنگ استفاده کرد چه خروجی حرفه ای و قدرتمندی پدیدار می شود.

طلوع ارتباطات محصولی را معرفی می کند که به کمک آن می توان افزونه گرویتی فرم را به ووکامرس متصل کرد و از قابلیت های هر دو افزونه با هم استفاده کرد. افزونه وردپرس اتصال گرویتی فرم به ووکامرس یا WooCommerce Gravity Forms Product یک افزونه حرفه ای برای استفاده از فرم های گرویتی فرم در محصولات ووکامرس است . با نصب این افزونه می توان یک فرم گرویتی فرم را در یک محصول ووکامرس نمایش داد. با این اتصال می توان محصولات حرفه ای با گزینه های متنوع ایجاد کرد که هر گزینه در قیمت نهایی محصول موثر خواهد بود.

از ویژگی های برجسته این افزونه این است که فیلدها در محصول ووکامرس نمایش داده می شود پس از اضافه شدن محصول به سبدخرید به عنوان ویژگی های محصول در نظر گرفته می شود و در سفارشات قابل مشاهده است. همچنین با افزونه اتصال گرویتی فرم به ووکامرس می توان  فرم گرویتی فرم را به تمامی نوع های محصول از جمله محصول ساده ، محصول ترکیبی و محصول متغییر و نوع محصولاتی که افزونه های دیگر اضافه می کنند استفاده کرد.

در مجموع ویژگی هایی این افزونه عبارتند از :

ویژگی های افزونه اتصال گرویتی فرم به ووکامرسافزونه WooCommerce Gravity Forms Productویژگی های افزونه اتصال گرویتی فرم به ووکامرس

WooCommerce Gravity Forms Product

در ادامه ویژگی های این افزونه بصورت مشروح بیان شده است.

امکان استفاده از فیلدهای متنوع گرویتی فرم در محصول ووکامرس

در افزونه گرویتی فرم فیلدهای زیادی وجود دارد که با آن می توان فرم های متنوع با گزینه های متعدد طراحی کرد. همچنین با افزودنی های گرویتی فرم می توان فیلدهای بیشتر و ویژگی های بیشتری به فرم ها اضافه کرد.  اما در افزونه ووکامرس امکان اضافه کردن گزینه تنها بصورت کاملا ساده در محصولات متغییر وجود دارد. به کمک این افزونه می توانید یک فرم با فیلدهای متنوع طراحی کنید و در محصول ووکامرس قرار دهید و گزینه های مختلفی را به محصول اضافه کنید. فیلدها می تواند بگونه باشد که با تغییر گزینه ها ، قیمت محصول تغییر کند.

امکان استفاده از درگاه های پرداخت ووکامرس در گرویتی فرم

ممکن است درگاه بانکی شما افزونه درگاه گرویتی فرم نداشته باشد (اگرچه بیشتر درگاه های بانکی دارای افزونه پرداخت گرویتی فرم هستند) و یا قصد داشته باشید تمامی خریدها را با درگاه ووکامرس انجام دهید . در این شرایط می توانید فرم را در محصول ووکامرس قرار دهید و از ووکامرس برای پرداخت فرم استفاده کنید. همچنین در حالت عادی در گرویتی فرم امکان انتخاب درگاه وجود ندارد اما در ووکامرس این امکان وجود دارد و ووکامرس قابلیت های بیشتری برای پرداخت دارد. در این حالت نیز بهتر است این دو افزونه باهم ترکیب شود

امکان استفاده از فرم گرویتی در تمامی نوع های محصول (Product Type)

ویژگی دیگر این افزونه این است که می توان فرم گرویتی فرم را علاوه بر محصولات ساده ، در محصولات متغییر و نوع محصول های دیگر استفاده کنید. حتی نوع محصول هایی که برخی افزونه ها اضافه می کنند نیز می توان به آن فرم اضافه کرد. البته در مورد افزونه مسئله سازگاری نیز وجود دارد.

امکان استفاده از افزونه های جانبی گرویتی فرم در طراحی فرم

اگرچه افزونه گرویتی فرم ویژگی ها و قابلیت های فراوانی دارد اما ویژگی دیگر این افزونه وجود افزودنی های متعدد برای توسعه افزونه گرویتی فرم است. این افزودنی ها ویژگی های جدیدی به گرویتی فرم اضافه می کند که بسیاری از آنها در سایت راست چین وجود دارد. با نصب افزودنی های گرویتی فرم می توانید فرم های حرفه ای تری طراحی کنید و در محصول ووکامرس قرار دهید

امکان از سبدخرید ، تسویه حساب و حساب کاربری ووکامرس برای گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم یک فرم ساز است و با آن می توان فرم خرید محصول نیز ایجاد کرد . برای همین فاقد سبدخرید و تسویه حساب  می باشد و با کلیک روی دکمه ارسال فرم مستقیما وارد درگاه می شود . همچنین این افزونه فاقد صفحه حساب کاربری می باشد و بایستی به کمک افزونه گرویتی ویو یک حساب کاربری برای آن طراحی شود. در صورتی که به کمک افزونه اتصال گرویتی فرم به ووکامرس فرم های گرویتی فرم را با ووکامرس پرداخت کنید می توانید از سبدخرید و صفحه حساب کاربری ووکامرس نیز استفاده کنید.

نحوه استفاده از افزونه اتصال گرویتی فرم به ووکامرس

جهت نصب و استفاده از افزونه به تریب زیر عمل کنید.

۱- توجه کنید این افزونه فرم های گرویتی فرم را در محصول ووکامرس قرار می دهد بنابراین پیش نیاز آن افزونه گرویتی فرم است. پس باید نسخه اورجینال و بروز افزونه گرویتی فرم نصب شده باشد

۲- فایلی که از راست چین دانلود می کنید فایل نصب افزونه WooCommerce Gravity Forms Product است . بنابراین در منوی افزونه ها -> افزودن روی دکمه بارگذاری افزونه کلیک کنید و فایل را انتخاب و نصب کنید و فعال کنید.

۳- با نصب افزونه ، در منوی محصولات و در لیست محصولات ووکامرس در زیر هر محصول در کنار لینک های ویرایش ، ویرایش سریع ، زباله دان و … لینکی با عنوان “اتصال فرم گرویتی فرم” اضافه می شود. با کلیک روی آن یک صفحه پاپ آپ باز می شود. در آن صفحه می توان یک فرم گرویتی فرم انتخاب کرد تا به محصول اضافه شود. فرم را انتخاب کنید و ذخیره کنید . سپس دوباره روی دکمه “اتصال فرم گرویتی فرم” کلیک کنید تا تنظیمات مربوطه باز شود.

نکته  : محصول ووکامرس بایستی حتما قیمت داشته باشد . اگر رایگان است قیمت آن را صفر بگذارید.

نکته : اگر قصد دارید به کمک فرم قیمت محصول ووکامرس تغییر کد از فیلدهای قیمت گرویتی فرم در فرم استفاده کنید

در تصویر زیر تنظیمات افزونه WooCommerce Gravity Forms Product قابل مشاهده است.

نحوه کار با افزونه اتصال گرویتی فرم به ووکامرس

با خرید افزونه WooCommerce Gravity Forms Product از راست چین از ۶ ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) و آپدیت دائمی محصول بهره مند خواهید شد.

مشخصات محصول

نسخه: ۱٫۱٫۰

نوع لایسنس: نامحدود (قابل استفاده در هر دامنه)

پشتیبانی: شش ماه

پیش نیاز : افزونه گرویتی فرمز

 * خرید این محصول به منزله قبول شرایط فروش محصول می باشد. جهت مشاهده کلیک کنید *

بروزرسانی ها

بروزرسانی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
تنظیمات افزونه به صفحه ویرایش محصول منتقل شد (در نسخه قبلی بصورت پاپ آپ بود)
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 460 views بار دسته بندی : تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.