نوب وردپرس افزودنی های جانبی گراویتی فرمز | Gravity Forms Addons - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزودنی های گراویتی فرم | ادان های گرویتی فرم | افزونه های جانبی گراویتی فرمز | افزونه نظرسنجی وردپرس

مجموعه افزونه های جانبی (addon) گراویتی فرم به تفکیک نوع کاربری

مجموعه ادان ها و افزونه های جانبی گراویتی فرمز را که توسط خود طراح گرویتی فرم منتشر شده است را در اینجا می توانید دانلود کنید. این افزودنی ها شامل ۴۴ افزونه است که به تفکیک نوع کاربرد توضیحات آن در اینجا ارائه شده است.

افزونه گراویتی فرمز یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین افزونه های ساخت فرم در وردپرس است و دلیل محبوبیت آن امکانات و قابلیت های متنوع ، سهولت استفاده و قابلیت توسعه بسیار بالای آن است. قابلیت توسعه بالای این افزونه باعث شده افزونه های جانبی و تکمیلی بسیار زیادی جهت اضافه کردن امکانات بیشتر به این افزونه توسط طراحان متعدد ارائه شود. در این مجموعه افزونه هایی ارائه شده است که در سایت رسمی gravityforms.com ارائه شده است.

بخش اول : معرفی افزونه های جانبی (addon) بسیار کاربردی

افزونه POLLS

افزودنی های گراویتی فرمز

افزونه نظرسنجی های Gravity Forms Ponds به شما امکان می دهد تا به راحتی فرم های نظرسنجی ایجاد کرده و در معرض دید کاربران قرار دهید. سوالات نظرسنجی را به هر شکل و طرح دلخواه خود اضافه کنید!

افزونه Coupons

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

این افزونه به شما امکان می دهد تا به راحتی قابلیت تخفیف را در فرم های خود ایجاد کنید تا کاربران با درج کد تخفیف از پیش تعریف شده توسط شما، محصولی را با تخفیف خریداری کنند. این به طور کامل به شما بستگی دارد که چگونه آن را پیکربندی کنید!

افزونه Quiz

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

با این افزونه Gravity Forms خود را باهوش تر کنید! این افزودنی به شما امکان را می دهد تافرم های آزمونی ایجاد کنید که قابلیت امتیازدهی خودکار نیز دارد.

افزونه User Registration

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

این افزونه قابلیت ساخت صفحه ثبت نام و پروفایل کاربری حرفه ای را با گرویتی فرمز فراهم می کند

  • یکپارچه سازی بی نقص
  • ابزارک ورود
  • ایمیل تایید
  • سازگار با BuddyPress
  • امکان ایجاد متای سفارشی برای کاربر

 

افزونه Survey

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

تحقیقات بازار ، رضایت مشتری ، نظرسنجی کارکنان ، نظرسنجی از رضایت شغلی ، با این افزونه ممکن است! قابلیت ایجاد فرم های نظرسنجی تخصصی، از امکانات جذاب این افزودنی است.

افزونه MailChimp

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

با استفاده از افزونه جانبی MailChimp گرویتی فرم امکان اضافه کردن خودکار کاربران به لیست ایمیل شما بعد از ارسال فرم فراهم خواهد شد. شما همچنین می توانید مشخص کنید که بعد از ارسال فرم برای کاربر ایمیل تایید اشتراک در لیست ایمیل ارسال شود یا بدون تایید اشتراک کاربر به لیست ایمیل MailChimp اضافه شود.

افزونه ADVANCED POST CREATION

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

افزونه Advanced Gravity Forms Advanced Post Creative Forms به شما امکان می دهد  تا قابلیت ارسال پست توسط کاربر بدون نیاز به دسترسی های نویسندگی را فراهم کنید. قابلیت ایجاد انواع پست (نوشته، برگه، محصول و …) از مهمترین امکانات این افزودنی است. فرم را ایجاد کنید و به افزونه اعلام نمایید که هر فیلدی پس از ارسال، به جای چه بخشی از پست قرار گرفته شود.

افزونه ACTIVECAMPAIGN

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

توسط این افزونه امکان هماهنگی گراویتی فرمز با ActiveCampaign فراهم شده و امکان افزودن خودکار کاربران با ارسال هر فرم به لیست ایمیل فراهم خواهد شد.

  • زمینه های سفارشی: با استفاده از زمینه های سفارشی ActiveCampaign می توانید بیش از یک ایمیل از کاربران دریافت کنید.

 

افزونه AWEBER

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

زمانی که یک شرکت از روش بازاریابی Opt-in استفاده می نماید، مصرف کننده یا کاربر باید رضایت خود را مبنی بر دریافت اطلاعات محصول، خدمات و اخبار آن شرکت، یا دادن اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس به شخص سوم (مؤسسات و شرکت های دیگر همکای یا طرف قرارداد با آن شرکت) اعلام نماید. عموماً مصرف کننده یا کاربر باید روی جعبه های فرم بخصوصی کلیک کرده و آنها را چک کرده، یا به شرکت ایمیل زده و رضایت خود را مبنی بر استفاده از اطلاعات شخصی خود برای شرکت اعلام نماید.

افزونه CAMPAIGN MONITOR

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

توسط این افزودنی امکان هماهنگ کردن گراویتی فرمز با CAMPAIGN MONITOR فراهم خواهد شد.

افزونه Partial Entries

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

افزودنی Partial Entries یا ورودی های نیمه کاره، از افزودنی های بسیار جالب است. نحوه ی کارکرد این افزودنی به این صورت است که وقتی کاربر در حال پر کردن یک فرم در سایت شماست، حتی اگر پر کردن فرم را به صورت نیمه کاره رها کرد و اقدام به ارسال اطلاعاتی که در فرم وارد کرده است نکند، با استفاده از این افزودنی، شما میتوانید اطلاعات وارد شده در فرم نیمه تمام کاربر را مشاهده کنید. این عمل تا حدی مشابه تکنولوژی abandoned Cart در ووکامرس و Shopify است و میتواند به شما در رشد کارتان کمک شایانی کند.

افزونه Signature

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

با این افزودنی میتوانید از هر شخصی که فرم مورد نظر شما را پر میکند، امضای الکترونیکی دریافت کرده و آن را نزد خود نگه دارید. پس از نصب ، یک فیلد جدید به انواع فیلد های افزونه ی فرم ساز حرفه ای اضافه میشود و شما میتوانید از این به بعد این فیلد را در هر محلی که مایلید قرار داده و با استفاده از آن، از کاربران خود امضای الکترونیکی دریافت کنید.این افزودنی همچنین به شما این امکان را میدهد که رنگ، اندازه، کادر، رنگ قلم، اندازه قلم و به طور کلی کلیه ی ویژگی های ناحیه ی امضا را تعیین نموده و کلیه ی تنظیمات مورد نظر خود را در این بخش اعمال نمایید.

بخش دوم : معرفی افزونه های جانبی (addon) تخصصی

افزونه Webhooks

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

وب هوک اساسا یک رویداد اطلاع رسانی است که به URL انتخابی شما ارسال میشود.کاربران میتوانند آن را برای رویداد هایی که اتفاق میفتد روی یک سایت برای فراخوانی در سایت های دیگر پیکر بندی کنند.
وب هوک ها در ووکامرس ۲٫۲ معرفی شدند و میتواند محرک وقایعی باشند که هر زمان شما بخواهید سفارشات ، محصولات ، مشتری ها و کوپن ها را ویرایش و حذف کند.علاوه بر این امکان استفاده از وب هوک ها با اعمال ووکامرس وجود دارد.برای مثال:
شما میتوانید یک وب هوک که موجب اضافه شدن یک محصول درهر زمانی به سبد خرید شود ، بسازید.

افزونه Chained Selects

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

این افزونه به شما امکان می دهد چندین Drop Downs را به هم متصل کنید (به عنوان مثال ، مدل ، سال و غیره) و به شما امکان می دهد تا فیلد های مختلفی را انتخاب کنید که بر اساس انتخاب قبلی به صورت ثابت و غیر قابل تغییر بوده اند.

افزونه CleverReach

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

افزونه گراویتی فرم را با کلور ریچ تلفیق می کند و اجازه می دهد ارسال های فرم به طور خودکار به حساب کلور ریچ شما انجام شود.

افزونه Emma

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

فیلد سفارشی Emma را به فرم شما اضاه می کند.(Emma یک بستر بازاریابی ایمیل است که به کاربران کمک می کند تا کمپین های ایمیل را طراحی کرده و عملکرد آنها را مرور می کنند. چهار نسخه با قیمت متفاوت ارائه می دهد که به بخش های مختلف کاربر از جمله دانشگاه ها ، آژانس ها ، حق رای دادن و سازمان های غیرانتفاعی اختصاص داده شده است.)

افزونه GetResponse

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

فیلد GetResponse را به فرم شما می کند.(GetResponse یک پلتفرم جامع نرم افزار بازاریابی است که به شما در ایجاد محتوا ، افزایش فروش و افزایش ترافیک وب سایت کمک می کند.)

افزونه iContact

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

افزونه iContact باعث می شود که گرویتی فرم سریع و آسان خود را با روش های بازاریابی ایمیل iContact برای مشاغل کوچک و متوسط ارتباط برقرار کند.

افزونه Mad Mimi

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

با این افزونه لیست پستی کاربران بیشتری را بدست آورید و با استفاده از گرویتی فرم برای توزیع اشتراک های Mad Mimi ، اطلاعات ارزشمندی را ثبت کنید. هر فرم در سایت وردپرس شما به راحتی می تواند به یک فرم اشتراک ایمیل تبدیل شود.
چرا وقتی می توانید از پتانسیل های بی حد و مرز گرویتی فرم استفاده کنید ، با حداقل امکانات کار خود را حل و فصل میکنید؟

افزونه Mailgun

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

این افزودنی فرم ها را با Mailgun ادغام می کند تا به راحتی اعلان های فرم را با استفاده از خدمات ایمیل Mailgun ارسال کنید.

افزونه SendGrid

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

از طریق این افزونه در محیطی امن تر و با سرعت بیشتری ایمیل ها را ارسال کنید.

افزونه Postmark

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

با استفاده از یک سرویس ایمیل اختصاصی مانند Postmark ، ارسال و دریافت ایمیل های شما در وب سایتتان با امنیت بیشتری کار خواهند کرد.

افزونه Agile CRM

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

هنگام ارسال فرم به طور خودکار یک کار در Agile CRM ایجاد کنید و آن را با مخاطبی که ایجاد شده است مرتبط کنید.

افزونه Batchbook

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

هنگام ارسال فرم ، سریع و به راحتی با Batchbook ادغام شوید.مخاطبان و جزعیات تماس ها را در Batchbook به روز کنید.

افزونه Breeze

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

هنگام ارسال فرم ، به طور خودکار یک کارت Breeze را در فهرست نسیم ایجاد کنید.کاربران Breeze را به کارت اختصاص دهید تا اعضای تیم شما بطور خودکار با کارت جدید در ارتباط باشند.زمان دلخواه را به کارت Breeze اختصاص دهید. فقط در صورت تحقق شرایط خاص هنگام ارسال فرم ، یک کارت Breeze ایجاد کنید.

افزونه Campfire

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

افزونه Campfire به شما امکان می دهد تا به سرعت با Campfire ، همکاری تیمی و سرویس چت متصل شوید. Campfire مانند پیام های فوری است ، اما منحصرا برای گروه ها طراحی شده است.

افزونه Capsule CRM

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

بررسی و تحلیل روش ها و استراتژی های مختلف شرکت ها برای مدیریت و تحلیل رفتار آنها با مشتریان، در جهت بهبود افزایش فروش و افزایش احتمال خرید است.

افزونه Dropbox از کاربردی ترین پلاگین افزونه های گراویتی فرم

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

افزونه گراویتی فرمز شما را با Dropbox ترکیب می کند ، و به کاربران این امکان را می دهد فایل ها را در Dropbox بارگذاری کنند.

افزونه FreshBooks

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

هنگام ارسال فرم ، مشتریان و کاربران وب سایتتان را به صورت خودکار به حساب FreshBooks خود اضافه کنید.

افزونه Help Scout

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

گراویتی فرمز خود را با استفاده از پلت فرم Help Desk ساده کنید. Help Scout برای تیم هایی طراحی شده است که اصرار دارند مشتری تجربه لذتبخشی داشته باشد.

افزونه Highrise

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

افزونه Highrise به شما امکان می دهد تا به سرعت گرویتی فرم را با Highrise ، یک ابزار مدیریت انعطاف پذیر با کاربرانتان ادغام میکند و به شما کمک می کند تا سازمان یافته باشید. به طور خودکار لیست کاربران و یادداشت هایشان را در Highrise ایجاد میکند.

افزونه HipChat

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

هنگام ارسال فرم ، به طور خودکار اعلان را به HipChat ارسال کنید. رنگ اعلان را سفارشی کنید : فرم ها را از طریق رنگهای پس زمینه HipChat در اتاق چت HipChat متمایز کنید. فقط در صورت تحقق شرایط خاص هنگام ارسال فرم ، اعلان را به HipChat ارسال میکند.

افزونه Pipe

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

فیلم ها را به عنوان فیلد فرم با گرویتی فرم ادغام و با بستر ضبط ویدیو Pipe ضبط و ثب کنید. Pipe ضبط ویدئو را از کامپیوتر و تلفن همراه ، تمام قالب های مختلف پرونده ، مدیریت می کند و ذخیره و تحویل مطمئن را تضمین می کند.

  • به راحتی Pipe را به فرم خود اضافه کنید تا به کاربران خود اجازه دهید ویدیو را به عنوان بخشی از گرویتی فرم ضبط و ثبت کنند.
  • پشتیبانی از دسک تاپ و MobilePipe به کاربران امکان می دهد فیلم ها را در کامپیوتر و موبایل ضبط کنند.
  • دستگاه های EverywhereDifferent با فرمت های مختلف فایل ضبط کنید. Pipe اطمینان می دهد که فیلم نهایی یک فایل .mp4 قابل پخش در هر دستگاه است.
  • IntegratePipe برای ادغام پلت فرم ضبط فیلم است و کار با گرویتی فرم را آسان تر می کند!

افزونه Slack

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

هنگام ارسال فرم ، به صورت خودکار اعلان را به کانال Slack ارسال میکند.فقط در صورت تحقق شرایط خاص هنگام ارسال فرم ، اعلان را به کانال Slack ارسال میکند.

افزونه Trello افزودنی مدیریت تیم افزونه های گراویتی فرم

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

با این افزونه به طور خودکار به یک یا چند کارت Trello متصل شوید.اعضای Trello را به وب سایت خود اختصاص دهید تا اعضای تیم شما بطور خودکار با کارت جدید در ارتباط باشند.برچسب ها و کارت های جدید Trello را ایجاد کنید.

افزونه Twilio

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

پیام های کوتاه ارسال شده را کنترل کنید و کدهای ادغام زمینه را به راحتی در پیام پیام کوتاه (Output) وارد کنید.

  • کوتاه کننده URL :
    با API bit.ly ادغام می شود تا بطور خودکار پیوندهای ارسال شده در پیام کوتاه شما کوتاه شود.
  • ادغام پی پال :
    برای ارسال پیام کوتاه پس از تأیید پرداخت ، با افزودنی پی پال ادغام شوید.

افزونه Zapier

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

این افزونه شمارا به نرم افزار زپیر متصل میکند. زپیر نرم افزاری است که شما می توانید با کمک تریگر ها و اکشن های مختلف ، کارهای تکراری خود را به آن بسپارید.

افزونه Zoho CRM

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

گرویتی فرم خود را با Zoho CRM ادغام کنید ، اجازه دهد تا ارسال های فرم به طور خودکار به حساب Zoho CRM شما ارسال شود.

Zoho نمای ۳۶۰ درجه ای از چرخه فروش و پایپ لاین وب سایتتان را به شما گزارش میدهد.

افزونه ۲CHECKOUT

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

افزودنی جدید ۲Checkout به کاربران امکان می دهد از تمام ویژگی های عالی موجود در ۲Checkout استفاده کنند ، از جمله:

  • ۸۷ گزینه ارز مختلف.
  • ۸ نوع مدل پرداخت.
  • ۱۵ زبان مختلف.
  • پرداخت های محصول واحد.
  • پرداخت های چند محصوله.
  • پرداخت اشتراک (از جمله پشتیبانی چند محصول).
  • هزینه خدمات.
  • و… خیلی بیشتر!

علاوه بر این ، ۲Checkout از طیف گسترده ای از مکان های پرداخت در سراسر جهان پشتیبانی می کند ، به این معنی که هم اکنون مردم در سراسر جهان می توانند پرداخت را در فرم های وردپرس خود به راحتی انجام دهند.

بخش سوم : معرفی افزونه های جانبی (addon) بین المللی گراویتی فرمز

افزودنی Authorize.net

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

پرداخت های کارت اعتباری را به طور خودکار با Authorize.NET ثبت کنید. فقط با چند بار پرداخت کارت اعتباری ، محصولات یا خدمات ساده را تنظیم و بفروشید.

افزونه PayPal Payments Pro

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

گریتی فرم خود را با PayPal Payments Pro ادغام می کند و به کاربرانتان امکان خرید کالا و خدمات را از طریق فرم های گراویتی فرمز فراهم می کند.

افزونه PAYPAL PAYMENTS STANDARD

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

با کمک این پلاگین از  افزونه های گراویتی فرم به راحتی به محیط استاندارد پی بال متصل خواهید شد.

افزونه PayPal Pro

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

گروتی فرمتان را با PayPal Pro ادغام می کند و به کاربران امکان خرید کالا و خدمات را فراهم می کند.گراویتی فرمز را با روش ارث بری پرداخت PayPal Pro ادغام کنید. کاربران را قادر به انجام پرداخت مستقیم در سایت خود بدون ارسال کاربر به پی پال برای تکمیل معامله کنید.

افزونه Stripe

افزونه های جانبی گراویتی فرمز

با این افزونه شما می توانید با یک بار پرداخت از کارت اعتباری ، اشتراک های پرداخت تکراری را تنظیم کنید و امکان راه اندازی و فروش محصولات و خدمات ساده در عرض چند دقیقه با یک بار پرداخت کارت اعتباری را فراهم کنید.

آنچه پس از خرید این محصول دریافت می کنید

پس از خرید این محصول افزونه های زیر قابل دانلود خواهد بود

  1. افزونه Gravity Forms 2checkout نسخه ۱٫۱
  2. افزونه Gravity Forms Active Campaign نسخه ۱٫۸
  3. افزونه Gravity Forms Advanced Post Creation نسخه ۱٫۰ بتا ۷
  4. افزونه Gravity Forms Agile CRM نسخه ۱٫۲
  5. افزونه Gravity Forms Authorize.Net نسخه ۲٫۷
  6. افزونه Gravity Forms Aweber نسخه ۲٫۹
  7. افزونه Gravity Forms Batchbook نسخه ۱٫۳٫۰
  8. افزونه Gravity Forms Breeze نسخه ۱٫۳٫۰
  9. افزونه Gravity Forms Campaign Monitor نسخه ۳٫۷
  10. افزونه Gravity Forms Campfire نسخه ۱٫۲٫۲
  11. افزونه Gravity Forms Capsule CRM نسخه ۱٫۳٫۱
  12. افزونه Gravity Forms Chained Selects نسخه ۱٫۳
  13. افزونه Gravity Forms CleverReach نسخه ۱٫۵٫۱
  14. افزونه Gravity Forms Coupons نسخه ۲٫۱۰٫۲
  15. افزونه Gravity Forms Dropbox نسخه ۲٫۴٫۱
  16. افزونه Gravity Forms Emma نسخه ۱٫۲٫۶
  17. افزونه Gravity Forms FreshBooks Classic نسخه ۲٫۶
  18. افزونه Gravity Forms GetResponse نسخه ۱٫۲
  19. افزونه Gravity Forms Help Scout نسخه ۱٫۹٫۲
  20. افزونه Gravity Forms Highrise نسخه ۱٫۳
  21. افزونه Gravity Forms HipChat نسخه ۱٫۲
  22. افزونه Gravity Forms iContact نسخه ۱٫۲٫۴
  23. افزونه Gravity Forms Mad Mimi نسخه ۱٫۱٫۲
  24. افزونه Gravity Forms Mailchimp نسخه ۴٫۸
  25. افزونه Gravity Forms Mailgun نسخه ۱٫۱٫۲
  26. افزونه Gravity Forms Partial Entries نسخه ۱٫۵
  27. افزونه Gravity Forms PayPal Standard نسخه ۳٫۲
  28. افزونه Gravity Forms PayPal Payments Pro نسخه ۲٫۴
  29. افزونه Gravity Forms PayPal Pro نسخه ۱٫۷٫۲
  30. افزونه Gravity Forms Pipe Add-On نسخه ۱٫۱٫۱
  31. افزونه Gravity Forms Polls نسخه ۳٫۶
  32. افزونه Gravity Forms Postmark نسخه ۱٫۰٫۱
  33. افزونه Gravity Forms Quiz نسخه ۳٫۳٫۱
  34. افزونه Gravity Forms SendGrid نسخه ۱٫۲٫۱
  35. افزونه Gravity Forms Signature نسخه ۴٫۰
  36. افزونه Gravity Forms Slack نسخه ۱٫۹
  37. افزونه Gravity Forms Stripe نسخه ۲٫۹
  38. افزونه Gravity Forms Survey نسخه ۳٫۵٫۱
  39. افزونه Gravity Forms Trello نسخه ۱٫۲٫۳
  40. افزونه Gravity Forms Twilio نسخه ۲٫۶
  41. افزونه Gravity Forms User Registration نسخه ۴٫۶٫۴
  42. افزونه Gravity Forms Webhooks نسخه ۱٫۲
  43. افزونه Gravity Forms Zapier نسخه ۳٫۱٫۴
  44. افزونه Gravity Forms Zoho نسخه ۱٫۸

مشخصات محصول

نوع لایسنس: نامحدود (قابل استفاده در هر دامنه)

پشتیبانی: شش ماه

پیش نیاز : افزونه گرویتی فرمز

 * خرید این محصول به منزله قبول شرایط فروش محصول می باشد. جهت مشاهده کلیک کنید *

بروزرسانی ها

 بروزرسانی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Advanced Post Creation به نسخه ۱٫۰ بتا ۷
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Polls به نسخه ۳٫۶
بروزرسانی افزونه Gravity Forms User Registration به نسخه ۴٫۶٫۴
 بروزرسانی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بروزرسانی افزونه Gravity Forms 2checkout به نسخه ۱٫۱
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Active Campaign به نسخه ۱٫۸
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Advanced Post Creation به نسخه ۱٫۰ بتا ۶
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Coupons به نسخه ۲٫۱۰٫۲
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Mailchimp به نسخه ۴٫۸
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Partial Entries به نسخه ۱٫۵
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Polls به نسخه ۳٫۵٫۱
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Quiz به نسخه ۳٫۳٫۱
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Signature به نسخه ۴٫۰
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Survey به نسخه ۳٫۵٫۱
بروزرسانی افزونه Gravity Forms User Registration به نسخه ۴٫۵٫۹
 بروزرسانی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Advanced Post Creation به نسخه ۱٫۰ بتا ۳٫۵
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Quiz به نسخه ۳٫۲٫۴
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Polls به نسخه ۳٫۴٫۴
 بروزرسانی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بروزرسانی افزونه Gravity Forms User Registration به نسخه ۴٫۴٫۶
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Quiz به نسخه ۳٫۲٫۲
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Coupons به نسخه ۲٫۹٫۴
 بروزرسانی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
بروزرسانی افزونه Gravity Forms User Registration به نسخه ۴٫۴٫۳
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Signature به نسخه ۳٫۸٫۱
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Polls به نسخه ۳٫۴٫۲
بروزرسانی افزونه Gravity Forms Advanced Post Creation به نسخه ۱٫۰ بتا۳٫۰
بروزرسانی افزونه Gravity Forms 2checkout به نسخه ۱٫۰٫۲

افزودنی های جانبی گراویتی فرمز

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 369 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.