نوب وردپرس افزونه‌ حرفه ای ارسال پیامک EDD - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه‌ ارسال پیامک EDD | افزونه وردپرس ارسال پیامک | پلاگین حرفه ای ارسال پیامک EDD

معرفی افزونه‌ ارسال پیامک EDD

با کمک افزونه وردپرس کاربردی ارسال پیامک edd، بعد از خرید مشتری از فروشگاه edd پیامک به مدیر سایت و مشتری ارسال می شود. افزونه پیامک حرفه‌ای edd قابلیت ارسال سریع پیامک از طریق وب سرویس پترن را دارد. پیامک ها در ۲۴ ساعت شبانه روز در کمتر از ۵ ثانیه و با استفاده از خط خدماتی ارسال میشود تا پیامک به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست نیز ارسال شود.

نکته: افزونه پیامک حرفه‌ای edd با سامانه پیامک خدماتی فراز اس ام اس سازگار است. برای استفاده از این افزونه پیامکی و مجهز کردن فروشگاه ساز ایزی دیجیتال دانلود به پیامک باید از سامانه پیامکی فراز اس ام اس پنل پیامکی داشته باشید.

با وارد کردن نام کاربری و رمز اعتبار سامانه پیامکی شما در افزونه نمایش داده می شود که به معنی ورود صحیح اطلاعات است. کاربران می توانند از بین شورت کدهای افزونه پیامک حرفه ای EDD متغیرهای دلخواه خوده را ارسال کنند تا در متن پیامک متغیرهای دلخواه قرار داده شود. متغیرهای موجود در افزونه عبارتند از لینک دانلود محصول (یک لینک – بدون سیستم کدگذاری)، نام مشتری، شماره تماس مشتری، مبلغ سفارش، مبلغ با تخفیف اسم محصولات خریداری و تعداد خریداری شده را از طریق پیامک ارسال کنند.

افزونه پیامک edd

ویژگی های افزونه‌ ارسال پیامک EDD

  • پلاگین قابلیت فعال سازی یا غیرفعال کردن پیامک به مدیر یا مشتری را دارد و می توانید چند شماره به عنوان مدیر سایت اعلام نمایید تا پیامک های خرید از سایت به چند نفر از مدیران سایت ارسال شود.
  • شماره موبایل مشتریان از طریق وب سرویس می بایست در دفترچه تلفن سامانه پیامک برای شما ذخیره شوند که می توانید برای کمپین های تبلیغاتی از این افزونه استفاده نمایید.
  • امکان ارسال لینک دانلود در صورتی که محصول شما دارای یک لینک دانلود باشد. می توانید لینک دانلود را به صورت رمزنگاری نشده برای کاربران از طریق پیامک ارسال نمایید.
  • افزونه پیامک حرفه ای EDD با افزونه دیجیتس سازگار است و در صورتی که کاربر از طریق افزونه دیجیتس در سایت ثبت نام کرده باشد هنگاه تسویه حساب شماره موبایل به صورت خودکار تکمیل می شود.

 

دقت داشته باشید که برای استفاده از این افزونه وردپرس می بایست حتما از سامانه پیامکی فراز اس ام اس پنل خریداری نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 353 views بار دسته بندی : تاريخ : 2 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.