نوب وردپرس افزونه دانلود به ازای دریافت ایمیل و شماره تماس، Download after Information - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه دانلود به ازای دریافت ایمیل | افزونه دانلود به ازای شماره تماس | افزونه Download after Information |افزونه دانلود به ازای اطلاعات

معرفی افزونه دانلود به ازای دریافت ایمیل

افزونه دانلود به ازای دریافت ایمیل و شماره تماس، یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ سایت برای تبدیل بازدیدکننده سایت به مشتری بالقوه است. از زمان گسترش اینترنت در دنیا تا امروز، ایمیل ابزاری ضروری برای کسب و کارها بوده و هست. طبق تحقیقات انجام شده، حدود ۳/۹ میلیارد نفر در دنیا از ایمیل استفاده می‌کنند. این رقم همزمان با افزایش نفوذ اینترنت در میان مردم زیاد می‌شود. کمتر کسی پیدا می‌شود که کاربر اینترنت باشد اما ایمیل نداشته باشد. شاید بعضی افراد خیلی کمتر از ایمیل استفاده کنند اما در هر صورت ایمیلی دارند که در صورت ضرورت از آن استفاده می‌کنند.

و حالا به آن فکر کنید که شما لیستی از ایمیل و شماره همراه های مشتریان علاقه مند به محتواها و محصولات سایت خود داشته باشید و همانطور که می دانید مشتری به راحتی حاضر به دادن اطلاعات نیست پس باید به ازای دریافت اطلاعات به او محتوایی هدیه داد. افزونه download after information به ازای گرفتن شماره همراه و ایمیل مشتری بهش لینک دانلود محتوا رو ارسال می کند.

خب این اطلاعات به چه کار ما می یاد؟

فک کنم تا حالا واژه ایمیل مارکتینگ به گوشتون خورده باشه با این اطلاعاتی که جمع آوری می کنید می تونید در آینده محصولاتتون رو به وسیله ایمیل و شماره های جمع آوری شده براشون ارسال کنید و مشتریان دست به نقدی خواهید داشت. به این ترتیب در روال دیجیتال مارکتینگ خودتون احتمال اینکه بازدید کننده ها رو دوباره به سایت برگردونید، چندین برابر میشه. پس اینجاست که افزونه دانلود به ازای شماره تماس کار شما رو راحت میکنه. این افزونه کاملا راستچین و فارسی شده است.

ویژگی های افزونه دانلود به ازای دریافت ایمیل

ویژگی های افزونه download after information

این افزونه مارکتینگ وردپرس با امکاناتی که در اختیار شما می زاره می تونید تو هر جا ویرایشگر کلاسیک، گوتنبرگ یا حتی افزونه المنتور دکمه دانلود رو قرار بدین و از مشتری بخواین برای اینکه لینک دانلود رو دریافت کنه اطلاعات شامل نام کامل ، ایمیل و شماره همراهش رو وارد کنه و لینک دانلود به ایمیلش ارسال میشه. به این ترتیب با کمک افزونه دانلود به ازای اطلاعات که افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس است، به راحتی می توانید سیستم دیجیتال مارکتنیگ را در سایت خود پیاده سازی کنید و بازدید کننده ها را به مشتری بالقوه تبدیل کنید.

خلاصه ای از ویژگی های این افزونه رو می تونید در زیر بخونید:

۱- کاملا ایرانی
۲- قابلیت گرفتن شماره های همراه و ذخیره در دفترچه تلفن
۳- قابلیت گرفتن ایمیل و ذخیره در مایل چیمپ
۴- دارای تنظیمات پیشرفته
۵- دارای پاپ آپ زیبا برای فرم اطلاعات
۶- هماهنگ سازی شده با ویرایشگر گتنبرگ
۷- المنت مخصوص برای صفحه ساز المنتور
۸ -شورتکد برای ویرایشگر کلاسیک و استفاده در هر جای دیگر
۹- قابلیت کد کردن لینک های دانلود برای جلوگیری از لو رفتن
۱۰- سفارشی سازی فیلدهای فرم
۱۱- قابلیت اتصال به مایل چیمپ
۱۲- قالب ایمیل زیبا و قابلیت تغییر متن در تنظیمات
۱۳- قابلیت اتصال به ارائه ذهندگان سرویس پیامک
۱۴- قابلیت سفارشی سازی رنگ و فونت(ایران سنس و ایران یکان)
۱۵- استفاده چندین دکمه دانلود در یک صفحه

تصاویری از افزونه دانلود به ازای اطلاعات

پیش نمایش افزونه ایمیل مارکتینگ دانلود به ازای اطلاعات

تنظیمات عمومی افزونه دانلود به ازای شماره تماس ، تنظیمات عمومی

تنظیمات فیلدها افزونه دانلود به ازای شماره تماس ، تنظیم فیلدها تنظیمات ایمیل افزونه ایمیل مارکتینگ وردپرس ، تنظیمات ایمیل تنظیمات ایمیل در افزونه ایمیل مارکتینگ برای وردپرس ، ادامه تنظیمات ایمیل ارسال لینک دانلود به ایمیل کاربران در وردپرس ، تنظیمات شماره تماس و اس ام اس  افزونه دانلود به ازای دریافت ایمیل ، تنظیمات استایل ها  پلاگین download after information ، ادامه تنظیمات استایل افزونه ایمیل مارکتینگ برای وردپرس ، کارکرد افزونه افزونه ایمیل مارکتینگ دانلود به ازای اطلاعات ویدئو افزونه ایمیل مارکتینگ دانلود به ازای اطلاعات

افزونه download after information همانطور که اشاره شد، یک پلاگین مهم برای کسب و کارهایی است که تمایل دارند، ارتباط بیشتر و مؤثرتری با بازدیدکننده ها داشته باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 593 views بار دسته بندی : تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.