نوب وردپرس افزونه مقایسه محصولات ووکامرس | YITH Woocommerce Compare Premuim - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Yith Woocommerce Compare Premuim | افزونه مقایسه محصولات ووکامرس | مقایسه حرفه ای ووکامرس | افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس 

با افزونه Yith Woocommerce Compare Premuim امکان مقایسه محصولات در دسته های مشترک وجود دارد. با افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس می توانید جدول مقایسه را علاوه بر نمایش در پنجره پاپ آپ در یک برگه اختصاصی نمایش دهید. در مجموع نسخه پریمیوم افزونه مقایسه ووکامرس ویژگی هایی که در نسخه رایگان وجود ندارد و مورد نیاز تمامی سایت های فروشگاهی است را در اختیار شما قرار می دهد.

افزونه Yith Woocommerce Compare Premuim | افزونه مقایسه ووکامرس

در بسیاری از قالب های فروشگاهی وردپرس از افزونه مقایسه محصولات ووکامرس یا Yith Woocommerce Compare رایگان استفاده می شود. این افزونه علی رغم اینکه امکان مقایسه محصولات را در سایت وردپرسی شما ایجاد می کند اما دارای امکانات بسیار محدودی می باشد و مدیر سایت پس از مدتی به این نتیجه می رسد که این افزونه امکانات لازم و کافی را برای مقایسه محصولات ندارد و بایستی به دنبال افزونه ای باشد که کمبودهای موجود در آن را نداشته باشد.

در نسخه رایگان افزونه صرفا مقایسه محصولات انجام می شود و امکان مقایسه دسته های مشخص از محصولات و یا نمایش جدول مقایسه در یک برگه جداگانه وجود ندارد.

نسخه کامل این افزونه که دارای تمامی امکانات لازم و کافی برای مقایسه محصولات است Yith Woocommerce Compare Premuim نام دارد که در این جا می توانید آخرین نسخه آنرا بصورت فارسی و با امکان استفاده نامحدود خریداری و دانلود کنید.

افزونه Yith Woocommerce Compare Premuim که به افزونه مقایسه پیشرفته ووکامرس و یا مقایسه حرفه ای ووکامرس نیز مشهور است دارای امکانات متعددی است که در اینجا به ذکر ویژگی های آن می پردازیم.

توجه فرمایید در صورتی که قالب سایت شما از افزونه رایگان Yith Woocommerce Compare پشتیبانی می کند براحتی و تنها با جایگزین نسخه پریمیوم این افزونه با نسخه رایگان می توانید از تمامی امکانات آن بهره مند شوید.

ویژگی های افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس یا Yith Woocommerce Compare pro عبارتند از :

امکان مقایسه محصولات دسته محصولات

در افزونه مقایسه محصولات ووکامرس نسخه رایگان تمامی محصولات فروشگاه می توانند در جدول مقایسه با یکدیگر مقایسه شوند اما قطعا مقایسه یک محصول بایستی با محصولی از جنس همان محصول انجام شود. به عنوان مثال فرض کنید در سایت شما کیف و کفش بفروش می رسد. در این حالت شما نمی خواهید یک محصول در دسته کیف ها با یک محصول در دسته کفش ها مقایسه شود بلکه می خواهید امکان مقایسه فقط برای محصولات هم گروه انجام شود. در صورتی که افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس را در سایت خود فعال کنید تنها با فعال کردن یک گزینه محصولات در دسته خودشان مقایسه می شوند و محصولات در دسته های دیگر در لیست مقایسه قرار نمی گیرند.

امکان حذف ویژگی های خالی در جدول مقایسه

با فعال کردن مقایسه محصولات بصورت پویا فیلدها یا ویژگی هایی که در دو محصول یا چند محصول وجود ندارند نمایش داده نمی شوند. در صورتی که اگر از افزونه رایگان مقایسه محصولات استفاده کنید تمامی فیلدهایی که برای جدول مقایسه مشخص می کنید نمایش داده می شوند

نمایش جدول مقایسه در برگه

با افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس می توانید جدول مقایسه را علاوه بر نمایش در پنجره پاپ آپ در یک برگه اختصاصی نمایش دهید.

امکان نمایش تمامی فیلدها و ویژگی های محصول در جدول مقایسه

تمامی فیلدهای محصول مانند عنوان ، تصویر شاخص ، قیمت ، sku و… و تمامی ویژگی های محصولات را که تعریف می کنید می توانید به دلخوه و با علامت زدن در تنظیمات افزونه نمایش دهید. همچنین امکان اضافه کردن افزودن به سبد خرید و دکمه پاک کردن همه محصولات جدول وجود دارد.

محدود کردن تعداد محصولات در جدول مقایسه

این امکان در نسخه پریمیوم افزونه مقایسه محصولات ووکامرس وجود دارد که حداکثر تعداد مجاز محصولات قابل مقایسه را در جدول مقایسه مشحص کنید.

مشخص کردن حداقل تعداد ستون محصولات در جدول مقایسه

در افزونه مقایسه حرفه ای محصولات ووکامرس می توانید مشخص کنید حداقل تعداد ستون های محصولات چه عددی باشد. به عنوان مثال اگر عدد یک را مشخص کنید اولین محصولی که به جدول اضافه می کنید در یک ستون با عرض کل صفحه جدول نمایش داده میشود و با اضافه کردن محصول دوم در دو ستون به اندازه کل صفحه پاپ آپ نمایش داده می شود و با اضافه کردن تعداد محصولات بیشتر ستونها باریکتر می شوند . اما اگر عدد ۳ را مشخص کنید از همان ابتدا که محصول اول را اضافه می کنید محصول در یک جدول سه ستونه قرار می گیرد و  تا زمانی که تعداد محصولات از ۳ ستون فراتر نرود تعداد ستونها ثابت باقی می ماند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی

با افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس یا Yith Woocommerce Compare فارسی می توانید امکان اشتراک جدول مقایسه در شبکه های اجتماعی فراهم کنید.

نمایش محصولات مرتبط

این امکان در افزونه مقایسه حرفه ای محصولات ووکامرس وجود دارد که محصولات مرتبط با محصولات جدول مقایسه را در انتهای صفحه مقایسه محصولات نمایش دهید و آنها را نیز در صورت نیاز به جدول مقایسه اضافه کنید.

تغییر عناوین ، استایل و رنگ بندی

یکی از نقاط قوت نسخه پولی پلاگین مقایسه محصولات ووکامرس یا Yith Woocommerce Compare Premuim تغییر عناوین موجود در این افزونه و جدول مقایسه و تغییر رنگ بندی المان های مختلف جدول مقایسه و دکمه ها مربوطه است.

در شکل های زیر کلیه تنظیمات این افزونه نمایش داده شده است

توجه کنید ممکن است در نسخه های جدید گزینه هایی اضافه شود که در شکل های زیر موجود نباشد.  

Premuim این است که امکان سفارشی کردن و تغییر تمامی عناوین و نوشته های جدول دارد. همچنین تعداد زیادی گزینه برای تغییر رنگ المان های جدول وجود دارد.

تنظیمات فارسی افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس یا yith woocommerce compare




استفاده از کد کوتاه

فرض کنید که می خواهید در یک برگه مقایسه ۳ محصول مورد نظر خود را برای مخاطبان سایت نمایش دهید. این امکان در افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس وجود دارد که یک کد کوتاه بسازید و آنرا در برگه یا نوشته مورد نظر خود قرار دهید تا جدول مقایسه برای سه محصول نمایش داده شود. مزیتی که این کار دارد این است که جدول حالت داینامیک دارد یعنی اگر ویژگی های محصولات تغییر کرد در جدول نیز تغییرات نمایش داده می شود

ابزارک نمایش لیست محصولات در جدول مقایسه

در افزونه مقایسه پیشرفته ووکامرس ابزارکی وجود دارد که با قرار دادن آن در سایدبار فروشگاه لیست محصولات موجود در صفحه مقایسه نمایش داده می شوند.

در شکل زیر کلیه تنظیمات این افزونه قابل مشاهده است.

تنظیمات فارسی افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس یا yith woocommerce compare

نمونه
تنظیمات فارسی افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس یا yith woocommerce compare
تنظیمات فارسی افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس یا yith woocommerce compare

نمون
تنظیمات فارسی افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس یا yith woocommerce compareه
تنظیمات فارسی افزونه مقایسه پیشرفته ووکامرس یا افزونه Yith Woocommerce Compare Premuim
تنظیمات فارسی افزونه مقایسه پیشرفته محصولات ووکامرس یا yith woocommerce compare

نمونه جدول مقایسه در قالب همسایگی (Neighborhood)

نمونه جدول مقایسه در افزونه Yith Woocommerce Compare Premuim

مشخصات محصول

نسخه: ۲٫۴٫۶

نوع لایسنس: برای یک دامنه

پشتیبانی: شش ماه

پیش نیاز : ووکامرس

 * خرید این محصول به منزله قبول شرایط فروش محصول می باشد. جهت مشاهده کلیک کنید *

 

بروزرسانی ها

افزونه در تاریخ ۱۹ آذر ۹۹ به نسخه ۲٫۴٫۰ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۰۲ اسفند ۹۹ به نسخه ۲٫۴٫۶ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۲۶ تیر ۹۹ به نسخه ۲٫۳٫۲۳ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۸ به نسخه ۲٫۳٫۱۸ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۱۴ آذر ۹۸ به نسخه ۲٫۳٫۱۶ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۱۸ آبان ۹۸ به نسخه ۲٫۳٫۱۵ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۸ به نسخه ۲٫۳٫۱۲ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۲۵ خرداد ۹۸ به نسخه ۲٫۳٫۱۱ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۸ به نسخه ۲٫۳٫۱۰ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۱۷ اسفند ۹۷ به نسخه ۲٫۳٫۹ بروز شد. 
افزونه در تاریخ ۲۶ آبان ۹۷ به نسخه ۲٫۳٫۸ بروز شد.
افزونه در تاریخ ۷ آبان ۹۷ به نسخه ۲٫۳٫۷ بروز شد.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 371 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.