نوب وردپرس افزونه وردپرس فونت ادر فارسی - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه وردپرس فونت ادر فارسی

افزونه فونت ادر (WP FONT ADDER) به ادیتور شما فونت های دلخواهی که دوست دارید را به ویرایشگر وردپرس اضافه می کند. شاید شما همیشه دوست داشته باشید که فونت هایی که دوست دارید را بر روی ویرایشگر وردپرس داشته باشید و آن ها را بر روی سایت خود بصورت لوکال (محلی) استفاده نمائید، افزونه فونت ادر این قابلیت را دارد و نیازهای شما را با۲مدیریت و بارگذاری فونت های دلخواه و استفاده در ویرایشگر برطرف می نماید. این افزونه کاری از تیم فنیکس می باشد.

برخی از امکانات این پلاگین :

– اضافه کردن فونت دلخواه به ادیتور وردپرس
– تغییر فونت پیش فرض پنل مدیریت
– قابلیت بک آپ و ریستور فونت ها
– قابلیت تعریف سایز دلخواه به ادیتور وردپرس

:: اضافه کردن فونت دلخواه به ادیتور وردپرس

شما میتوانید هر فونتی رو که مد نظر دارید در وردپرس خود استفاده کنید کافی است فقط فایل woff فونت را داشته باشید و در افزونه وارد کنید حتی اگر این فایل رو هم ندارید میتوانید فایل ttf را در وبسایت هایی که ttf به woff تبدیل میکنن، تبدیل کنید و وارد پلاگین کنید.

:: تغییر فونت پیش فرض پنل مدیریت

مطمئناً خیلی از شما از فونت پیش فرض پنل مدیریت وردپرس خسته شده اید یکی از قابلیت های دیگری که در این افزونه قرار داده شده است، این می باشد که شما میتوانید هر فونتی که قبلا به افزونه اضافه کرده اید را به عنوان فونت پیش فرض مدیریت تنظیم کنید.

:: قابلیت بک آپ و ریستور فونت ها

یکی از قابلیت های مهم این پلاگین قابلیت بک آپ گرفتن از فونت هایی می باشد که قبلا به این پلاگین اضافه کرده اید و بازگردانی بک آپ فونت در وب سایت جدید می باشد . شما مطمئناً دوست ندارید وقتی یک بار وقت میگذارید برای وارد کردن فونت ها دوباره هم همان وقت را بگذارید. پس این امکان شدیدا به کار شما می آید.

:: قابلیت تعریف سایز دلخواه به ادیتور وردپرس

در افزونه های موجود ویرایشگر همیشه فونت ها بین یه بازه خاصی بوده یعنی سایز ها از ۹ پیکسل بوده تا ۳۶ پیکسل در این افزونه جدا از این که به صورت پیش فرض این سایز ها به ادیتور اضافه میشه شما می توانید سایز دلخواه خودتون رو داشته باشید مثلا سایز ۷۲ پیکسل یا هر سایز دیگری که مورد نیاز شما می باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 387 views بار دسته بندی : تاريخ : 20 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.