نوب وردپرس افزونه Brizy | افزونه صفحه ساز بریزی پرو - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Brizy | افزونه صفحه ساز Brizy | افزونه بریزی | افزونه بریزی پرو

آخرین بروزرسانی در تاریخ ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ به نسخه ۲.۲.۹

افزونه Brizy :

امروزه صفحه ساز های زیادی فضای مارکت های وردپرسی را نصب کرده اند اما در این میان افزونه ای جدید به بازار آمده که تمام معادلات را به هم زده و در مدت کم حضور خود در مارکت توانسته به نصب فعال بیش از ۶۰۰۰۰ نفر در جهان دست پیدا کند که این خود یکی از ویژگی های منحصر بفرد این صفحه ساز فوق العاده است. ویدیو معرفی آموزش جامع بریزی آپدیت بریزی افزونه بریزی افزونه بریزی مخزنی پر از ابزار های فوق العاده برای طراحی است. در متن پایین با این ویژگی ها بیشتر آشنا بشوید

امکان طراحی سایت در چند دقیقه :

وقتی به هر دلیلی حوصله ساخت صفحه یا سایتی را از صفر ندارید، قالب بریزی قدرت نمایی میکند … به راحتی و با چند کلیک میتوانید بلاک های مورد نظر خود را در کنار هم بچینید و یا از قالب های آماده و حرفه ای بریزی استفاده کنید. در این بستر با دسته های مختلفی از بلاک و قالب ها مواجهید. صفحه خانه، درباره ما، تماس با ما و … که به راحتی قابل جابجایی و حذف و اضافه هستند.

تغییر رنگ سازمانی کل صفحات فقط با یک کلیک :

گاهی لازم داریم رنگ المان های صفحه خود را تغییر دهیم و این کار همیشه زمان بر بوده است چون باید تک تک، هر بلاک را ویرایش کنیم ولی در بریزی کافیه که رنگ مورد نظر خود را که تمایل دارید بلاک ها، دکمه ها، متون و … به آن تبدیل شود انتخاب کنید. و با یک کلیک رنگ سازمانی برای سایت خود تعیین کنید و تمام صفحات یک دست و یک رنگ درآیند.

به معنی واقعی، اول موبایل :

این پلتفرم به صورت کاملا اتوماتیک تمام صفحات و المان های شما را در موبایل و تبلت به صورت واکنش گرا آماده میکند و اگر شخصی سازی خیلی به خصوصی در نسخه دسکتاپ انجام نداده باشید اصلا نیازی به طراحی دوباره در نسخه موبایل یا تبلت ندارید و با خیال راحت میتوانید سایت خود را در نسخه موبایل و تبلت هم بالا بیاورید. در صورت لزوم به  راحتی میتوانید در هر نسخه شخصی سازی و ویرایش انجام دهید و تغییرات را فقط در همان نسخه اعمال کنید و به نمایش بگذارید.

بهینه سازی اتوماتیک تصاویر :

هرعکسی که قصد اپلود آن را در بلاک یا صفحات مختلف دارید بریزی قبل از شما و به صورت اتوماتیک بهینه سازی را انجام میدهد و طبیعتا شما را از هر گونه افزونه برای اپتیمایز کردن تصاویر در وردپرستان بی نیاز کرده است. با این کار افزونه Brizy سرعت طراحی شما را چند برابر میشود.

ویرایشگر حرفه ای در بریزی :

افزونه بریزی مثل یک برنامه گرافیکی عمل میکند. اگر عکسی را میخواهید اپلود کنید و به هر دلیلی قصد اعمال افکتی را بر روی آن داشتید بریزی در کنار شماست و با داشتن ابزاری قدرتمند این امکان را در اختیار شما قرار میدهد.

آپلود فونت دلخواه :

در افزونه Brizy امکان آپلود هرگونه فونت از جمله فونت های فارسی را دارید و بریزی سازگاری کامل با انواع فونت ها را دارد.

تغییر تمامی صفحات به نسخه های دارک و لایت :

ویژگی جذاب و منحصر به فرد افزونه صفحه ساز Brizy … برای شروع یا بعد از اتمام پروژه خود تنها با یک کلیک کل المان ها وصفحات را دارک یا لایت کنید و سایت خود را در دو نسخه متفاوت و زیبا به نمایش بگذارید.

پاپ آپ :

یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد افزونه صفحه ساز بریزی امکان پاپ اپ گذاری در هر بلاک یا المان هست. شما به راحتی میتوانید در بلاک یا المان مورد نظر خود پاپ اپ قرار دهید و کاملا بر روی آن شخصی سازی انجام دهید.

ابزار حرفه ای مارکتینگ در افزونه Brizy :

در این پلتفرم شاهد ویژگی های جذابی برای بهبود فرایند مارکتینگ خود هستید. بدون نیاز به نصب افزونه خاصی میتوانید ایمیل مارکتینگ کنید و سایت خود را به ابزار های مختلف قدرتمندی متصل کنید

انیمیشن های جذاب در افزونه بریزی :

کلی افکت های حرکتی در صفحه ساز بریزی هست که میتوانید بلاک ها و المان های خود را با آن ها حرکت دهید و از پویایی صفحات خود لذت ببرید. بریزی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های دنیای جاوا این امکان جالب را در اختیار شما قرار داده است .

فقط در صفحه ساز بریزی پیدا میکنید … اسلاید ساز قدرتمند :

هر المان و بلاکی که تمایل دارید را به صورت اسلاید در آورید و به صفحات مختلف به آن ها اضافه کنید و شخصی سازی حرفه ای انجام دهید .

نشان کردن بلاک یا صفحه مورد علاقه شما :

تمام طراحی های خود را در صفحه ساز بریزی آرشیو کنید و کلی طرح، بلاک و المان آماده از خود به جا بگذارید.

سازگاری کامل باووکامرس :

افزونه Brizy با پلتفرم های بسیار زیادی سازگاری صددرصدی دارد که یکی از مهم ترین های آن ها ووکامرس است. پیشنیاز های افزونه: نسخه php هاست شما باید ۷٫۲ یا بالاتر باشد. همچنین ماژول ioncube loader روی هاست فعال باشد. این موارد از داخل سی پنل قسمت select php version قابل تغییر است.

**تغییرات و بروزرسانی ها: در تاریخ ۲۶ فروردین جهت رضایت کاربران لایسنس این محصول برداشته شد و از این تاریخ در نامحدود دامنه قابل نصب است

توجه : این افزونه دارای سیستم لایسنس نیست و در هر تعداد دامنه قابل نصب است

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 401 views بار دسته بندی : تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.