نوب وردپرس افزونه Contacter، افزونه ارسال پیام صوتی در وردپرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

معرفی افزونه Contacter

50 درصد تخفیف ویژه برای اولین خریداران افزونه کانتکتر

افزونه Contacter یک افزونه وردپرس کاربردی برای ایجاد امکان ارسال پیام صوتی در وردپرس است . در ادامه با افزونه وردپرس کانتکتر آشنا می شوید. اول از همه با یک سوال شروع می کنیم: “ویس دادن راحت تره یا تایپ کردن؟” حالا “شنیدن یه پیام صوتی راحت تر و سریع تره یا خوندن یه متن طولانی؟”. احتمالا جواب شما پیام های صوتی باشد. قابلیتی که وردپرس نسبت به پیام رسان های اجتماعی کم دارد این است که شما همیشه با متن و نوشته سر و کار دارید. نوشتن دیدگاه یا یک پیام کاری حوصله سربر شده و اکثر افراد به همین دلیل از نوشتن نظر یا پیام شون برای مدیریت سایت صرف نظر می کنند.

افزونه کانتکتر سایت شما رو از یه سایت کسل کننده تبدیل به یه سایت جذاب می کند به این صورت میتوانید به بهترین شکل ممکن با کابران سایتت ارتباط برقرار کنید.

افزونه کانتکتر یه افزونه وردپرسیه که برای فرم های بازخورد صوتی طراحی شده ، اونم برای همه ی سایت ها با هر نوع قالبی !

افزونه Contacter یک دکمه ضبط صدا برای هرجایی از سایتتون که بخواهید اضافه می کند. این قابلیت میتواند برای نقد و بررسی ها ، توضیحات سفارش یا هر نوع سوالی مفید باشه! علاوه بر ایجاد فرم های صوتی ، کانتکتر یه ادیتور ساده ولی در عین حال قدرتمنده تا هر فرمی که میخواین رو بسازید. برای هر پیام صوتی ، شما میتونید فیلدهای مختلفی مثل ایمیل ، شماره تماس و … در نظر بگیرید تا کاربر در کنار پیام صوتی ، اطلاعات خودش رو هم براتون ارسال کند.

Voice messages form for WordPress – Contacter

افزونه کانتکتر
افزونه کانتکتر
افزونه کانتکتر
افزونه کانتکتر
افزونه کانتکتر با امکان تشخیص 65 زبان
افزونه ارسال پیام صوتی در وردپرس اعلانات و ایمیل ها
افزونه کانتکتر سازگار با صفحه سازهای مختلف
افزونه کانتکتر

افزونه کانتکتر

افزونه کانتکتر
افزونه کانتکتر سازگار با قالب های مختلف
افزونه Contacter با رابط کاربری مدرن
افزونه کانتکتر مناسب انواع قالب

ویژگی های افزونه کانتکتر

  • دکمه ضبط به همراه شرتکد برای قرارگیری در تمامی نقاط سایت
  • ۷ موقعیت برای قرارگیری دکمه ضبط شناور
  • قابلیت تبدیل گفتار به متن با رابط Google Cloud Speech-to-Text
  • تشخیص گفتار با پشتیبانی بیش از ۶۵ زبان
  • فرم تماس با قابلیت دارا بودن فیلدهای متنوع و بی نهایت
  • نشانگر پیام های جدید و مدیریت از طریق پیشخوان وردپرس
  • دکمه ضبط کاملا قابل تنظیم
  • تست شده و سازگار با سازنده صفحه المنتور ، وی پی بیکری و ویژوال کامپوزر
  • سازگاری با محبوب ترین قالب های وردپرسی
  • گوتنبرگ ردی
  • جاوا اسکریپت خالص و معتبر بدون استفاده از جی کوئری
  • رابط کاربری زیبا و مدرن
  • تست شده و سازگار با وردپرس ۵ و بالاتر
  • سبک و سریع
  • سازگار با تمامی مرورگرهای مدرن
  • استفاده و سفارشی سازی آسان
  • قابلیت های عظیم سفارشی سازی
  • ۶ ماه پشتیبانی حرفه ای از راست چین
  • دسترسی مادام العمر به افزونه و بروزرسانی های آن

امکانات افزونه ارسال پیام صوتی Contacter

پیام های صوتی دریافت شده می توانند به راحتی در پنل وردپرس به متن تبدیل شوند.

موتور تبدیل گفتار به متن گوگل با داشتن مدل های شبکه عصبی قدرتمند ، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد. این سیستم با پشتیبانی بیش از ۱۲۰ گویش در بیش از ۶۵ زبان ، به شما کمک میکند تا یک وبسایت جهانی ایجاد کنید. این API با بهره گیری از فناوری یادگیری ماشینی گوگل ، به صورت لحظه ای می تواند گفتار را به متن تبدیل کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های کانتکتر، پشتیبانی از زبان فارسی است تا با دقت زیاد و خطای کم پیام های صوتی تبدیل به متن بشوند.

همچنین افزونه کانتکتر با محبوب ترین ویرایشگرهای وردپرسی تست شده است تا خیالتان از بابت بروز مشکل راحت باشد. تنظیمات فوق العاده انعطاف پذیر کانتکتر به شما اجازه می دهد تا از آن در صفحات، گروه های کاربری و دستگاه های مختلف (موبایل ، تبلت و دسکتاپ) استفاده کنید.

کانتکتر با افزونه های محبوب Yoast SEO ،Contact Form 7 ،W3 Total Cache ،NextGen Gallery ،Slider Revolution ،WooCommerce سازگاری کامل دارد. همچنین با صفحه سازهای محبوب Elementor ،Visual Composer ،Gutenberg ،Beaver Builder ،Divi ،Themify Builder ،Layers WP و افزونه wpbakery page builder خوبی کار میکند. کانتکتر با فریمورک های Genesis ،Divi ،Themify ،Warp 7 ،Ultimatum ،Beans ،Unyson ،Gantry و کلی فریمورک دیگه تست شده و کاملا سازگار است.

شما می توانید حداکثر طول زمانی هر پیام صوتی را به آسانی در تنظیمات عمومی افزونهتعیین کند. این زمان میتواند از ۱ تا ۳۰۰ ثانیه باشد و بعد از آن پیام به طور خودکار متوقف خواهد شد.از فرم های کانتکتر میتوانید در همه جا با استفاده از شورتکد استفاده کنید.

شما می توانید پیام هایی که برایتان ارسال می شوند را از پیشخوان وردپرس به طور مستقیم مدیریت کنید. نشانگر تعداد پیام ها به شما کمک میکند که از تغییرات مطلع شوید، پیام ها را گوش دهید و آن ها را دانلود کرده یا به راحتی به متن تبدیل کنید.

تنظیمات انعطاف پذیر استایل به شما این امکان را می دهد تا به راحتی، طراحی و دیزاین دکمه ها، فرم ها، مُدال ها و همه چیز را دقیقا همانطور که می خواهید سفارشی کنید. سایز دکمه ها، رنگ پس زمینه، رنگ متن ها، حاشیه های داخلی و انیمیشن تمامی المان ها، به انتخاب شما تعیین می شود. در کنار این تنظیمات بخشی در نظر گرفته شده است تا کدهای CSS سفارشی را در سایت قرار دهید.

افزونه کانتکتر کاملا cross-browser است. یعنی فرقی نمی کند کاربران با چه مرورگری سایت شما را مشاهده کنند. کابران در تمامی مرورگرها از جمله کروم، فایرفاکس، اپرا، سافاری، اج و حتی اینترنت اکسپلورر از رده خارج شده! بهترین و جذاب ترین تجربه کاربری را خواهند داشت.

نکته مهم: بدلیل محدودیت اجازه استفاده از میکروفون در پروتکل HTTP ، باید حتما از گواهینامه SSL برای پروتکل HTTPS استفاده کنید.

نکته مهم: برای استفاده از قابلیت تبدیل گفتار به متن، باید اشتراک گوگل کلاد داشته باشید. (البته در ابتدای کار با وارد کردن اطلاعات پرداخت ، ۳۰۰ دلار اعتبار هدیه از طرف گوگل به شما تعلق می گیرد)

نکته: جهت استفاده از این افزونه باید نسخه PHP هاست شما نسخه ۷٫۲ یا بالاتر بوده و ioncube loader بر روی آن فعال باشد (به صورت پیشفرض ioncube در تمامی هاست ها فعال است).

نکته: این افزونه فقط بر روی یک دامنه فعال می شود و به ازای هر خرید ، می توانید یک سایت را فعال کنید.

پیشنهاد می کنم حتما دموی افزونه را ببینید تا دنیای کانتکتر را کشف کنید!

با خرید افزونه کانتکتر از راست چین از پشتیبانی و آپدیت دائمی محصول بهره مند خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 419 views بار دسته بندی : تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.