نوب وردپرس افزونه ConvertPlus | افزونه پاپ آپ کانورت پلاس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه ConvertPlus | افزونه پاپ آپ کانورت پلاس | Best WordPress Popup Plugin

افزونه ConvertPlus افزونه حرفه ای پاپ آپ وردپرس

افزونه کارنورت پلاس افزونه حرفه ای پردرآمد و محبوب می‌باشد. که توسط آن می توانید پاپ آپ های بسیار زیبا و جذابی را برای سایت خود طراحی کنید. و این افزونه جز پرفروش ترین افزونه های ساخت پاپ آپ می باشد.همچنین شما می توانید در عرض چند دقیقه پاپ آپ های زیبایی ایجاد کنید .تا مشتریان را به سایت خود جذب کنید و با این کار دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید.

افزونه کانورت پلاس بیشتر از ۱۰ نوع صفحه نمایش پاپ‌آپ، ۱۲ نوع رفتارهای مختلف برای بازدید کنندگان، بهترین قابلیت درباره این افزونه بیش از ۱۰۰ نوع طرح های عالی با قالب‌های متنوع می باشد همچنین امکانات و ویژگی های مهم این افزونه ،اویرایشگر قدرتمند ،باکس ابزارک،افکت‌های حرفه‌ای،نوار اطلاعات، پاپ‌آپ ویدیویی و انواع پاپ‌آپ می باشد.افزونه کانورت پلاس قابلیتی که دارد این است که شما می توانید یک خبرنامه در وب سایت خود ایجاد کنید و این روش از بهترین روش ها برای جمع آوری کاربران می باشد

افزونه ConvertPlus
افزونه ConvertPlus
افزونه ConvertPlus
افزونه ConvertPlus
افزونه ConvertPlus
افزونه ConvertPlus
افزونه ConvertPlus
افزونه ConvertPlus
افزونه ConvertPlus
افزونه ConvertPlus

افزونه ConvertPlus چگونه کار می کند؟

کانورت پلاس به هیچ تجربه ای در زمینه کد نویسی یا طراحی نیاز ندارد. این همان چیزی است که آن را به بهترین و آسان ترین افزونه وردپرس تبدیل می کند. فقط مرحله به مرحله جلو بروید در عرض چند قیقه پاپ آپ های خاص و جذاب طراحی کنید. یک کمپین ایجاد کنید و سپس یک طرحی را انتخاب کنید و براساس نیاز خود آن را سفارش سازی کنید ، تریگر و فیلتر را اضافه کنید،سپس مودال ها را منتشر کنید وعملکرد خود را در سایت مشاهده کنید.

پنچره پاپ آپ:می توانید از پنچره پاپ آپ برای نمایش پیشنهادات یا تغییر پاپ آپ های انتخاب شده برای گرفتن آدرس ایمیل با استفاده از تریگرهایی مانند قصد خروج ، بعد از اسکرول و سایر موارد استفاده کنید.

باکس ابزارک: این که آیا شما مایل به نمایش ابزارک خبرنامه ، ابزارک تبادل اجتماعی ، ابزارک های op-tin ، باکس بنر یا فرم های نوار کناری ساده هستید ،از باکس های ابزارک می توانید برای اجرای همه آنها به صورت یکپارچه استفاده کنید.

نوار اطلاعات: از نوارهای اطلاعات برای نوارهای اعلان، نوارهای پاورقی، نوارهای اشتراک یا اضافه کردن دکمه های اجتماعی برای افزایش فالوورها ویا موارد دلخواه خود می توانید استفاده کنید.

اسلاید در داخل: از پاپ آپ های اسلاید یا باکس اسکرول، برای فرم های انتخابی و مؤثر که از گوشه یا کنار صفحه نمایش کاربر در آن حرکت می کنند استفاده کنید.

پاپ آپ ویدیویی: پاپ آپ های جذاب ویدیویی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را مجبور به متوقف کردن در سایت می کند.سپس یک فرم اضافه کنید و آن را به یک انتخاب ویدیویی تبدیل کنید ،که به ساخت لیست ایمیل نیزکمک می کند.

فرم ساز برای صفحه ساز ویژوال کامپوزر:

ماژول های تمام صفحه:

پاپ آپ خروج: هنگامی که کاربر قصد دارد یک صفحه سایت را ترک کند، از تریگربرای خروج استفاده کنید که تعامل کاربر را دنبال می کند و یک پاپ آپ بازشو را در زمان دقیق نمایش می دهد. پاپ آپ های خروجی می توانند برای پیاده سازی هدف گذاری مجدد در محل استفاده شوند ، یعنی دوباره بازدیدکننده جذب سایت می شود.

شمارش معکوس پاپ آپ ها: پاپ آپ های شمارش معکوس برای نمایش پیشنهادهای زمانی محدود ایجاد کنید که کاربران را به سرعت عمل تشویق می کند. سبک شمارش معکوس را انتخاب کنید ، یک تایمر خودکار آنلاین تنظیم کنید و آن را با توجه به نیاز خود طراحی کنید.

فرم WP Comment: فرم WP Comment باعث جذب اعضای بیشتر در لیست مارکتینگ میشود.

فرم های ثبت نام: ثبت نام خبرنامه خود را از طریق فرم ثبت نام WP افزایش دهید. به کاربران فرصتی دهید تا فرم ثبت نام را پر کنند..

فرم پرداخت: برای گرفتن ایمیل از فرم های پرداخت استفاده کنید. اطلاعات مشتری را حفظ می کند و یک لیست ایمیل از خریداران ایجاد می کند .که معامله ای را در سایت شما انجام داده اند و احتمالاً خوب جواب می دهند. این یکی از بهترین فرم های انتخابی در حال تبدیل است که کار می کند!

تریگر: افزونه کارنورت پلاس اجازه می دهد که رفتار پاپ آپ را که قابل ویرایش است را کنترل کنید.شما می توانید زمانی که کاربران به احتمال زیاد به کاری تصمیم می گیرند پاپ آپ خود را نمایش دهید.

ویژگی های اصلی افزونه Convert Plus:

سبک ها و قالب های آماده: از کتابخانه داخلی قالب های حرفه ای طراحی شده و پاپ آپ های آماده استفاده کنید تا پیشنهادهای تجاری خود را در عرض چند دقیقه پیشرفت دهید.

ویرایشگر آنلاین در زمان واقعی: نرخ های تبدیل خود را با ماژول های جذاب ایجاد شده در ویرایشگر زنده افزایش دهیدو خلاقیت خود را نمایش دهید. به سرعت و بدون مهارت برنامه نویسی ،تغییرات را در قالب های داخلی ایجاد کنید.

ضبط و همگام سازی آگهی: ویژگی منحصر به فرد که لیست های ایمیل گوناگون را بر اساس انواع پیشنهادات و دسته بندی هایی که می خواهید ایجاد و نمایش می دهد.

خروج از فناوری: بازدید کنندگان را رها کنید و آنها را به مشترکان و مشتریان تبدیل کنید. هنگامی که بازدید کننده قصد دارد وب سایت شما را ترک کند ،پیشنهادات سفارشی و هدفمند در پاپ آپ های خروجی نشان داده می شود.

تجزیه و تحلیل ترافیک: با استفاده از نمودارهای تحلیلی می توانید به راحتی کارهایی را که در وب سایت خود کار می کنید درک کنید سپس بتوانید به فرصت های بهتری فکر کنید و تصمیمات مبتنی بر داده را برای افزایش درآمد خود بگیرید.

تجزیه و تحلیل تست A/B: با این روش می توانید به صورت آنلاین مشاهده کنید که کدام پیام برای مخاطبان شما بهتر است می توانید حدس بزنید،فرم های آزمایشی را بگیرید و تصمیم های آگاهانه ای بگیرید تا سرعت درآمد خود را افزایش دهید.

سبک های اشتراک اجتماعی: از این سبک برای لایک یا افزایش فالورهای اجتماعی…استفاده کنید. برای اشتراک گذاری اجتماعی از پاپ آپ های مودال نوارهای چسبنده ,کشویی یا ازنوار های چسبنده یا مودال های درون خطی استفاده کنید.

محیط و امکانات افزونه پاپ آپ Convert Plus:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 372 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.