نوب وردپرس افزونه Easy Social Share Buttons، افزونه وردپرس دکمه اشتراک‌گذاری شبکه های اجتماعی - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Easy Social Share Buttons for WordPress | افزونه دکمه های اشتراک گذاری وردپرس | پلاگین Social Share | افزونه وردپرس دکمه اشتراک گذاری 

معرفی افزونه Easy Social Share Buttons for WordPress

قدرتمند ترین و بهترین افزونه وردپرس شبکه اجتماعی از دیدگاه کاربران تم فارست با بیش از ۳۰ هزار فروش موفق تنها بیانگر کیفیت و کارایی افزونه دکمه اشتراک‌گذاری شبکه های اجتماعی Easy Social Share Buttons می باشد. به کمک این افزونه وردپرس وب سایت وردپرسی خود را به یک سیستم قدرتمند اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی مجهز کنید تا هرچه بیشتر و بهتر با کاربرانتان ارتباط بگیرید و با آن ها در تماس باشید. اگر وب سایت ووکامرسی نیز دارید به این وسیله میزان فروش و تعامل خود را با مشتریانتان بیشتر خواهد شد.

اگر بهترین پلاگین اشتراک گذاری اجتماعی را جستجو کرده اید ، جستجوی شما در اینجا به پایان می رسد. همراه با همه مواردی که شما ممکن است برای اتصال سایت خود به رسانه های اجتماعی احتیاج داشته باشید، افزونه دکمه های اشتراک گذاری آسان شبکه های اجتماعی  Easy Social Share Buttons انعطاف پذیرترین و جامع ترین افزونه اشتراک گذاری وردپرس در بازار است.

با طیف وسیعی از گزینه ها و ویژگی های بصری ، شما به بازدیدکنندگان وب سایت خود روشی سریع ، آسان و مؤثر برای تعامل و به اشتراک گذاری مطالب مستقیم از وب سایت خود به کانال های رسانه های اجتماعی آنها خواهید داد. افزونه دکمه اشتراک‌گذاری شبکه های اجتماعی با بیش از ۵۰ شبکه رسانه اجتماعی سازگار است و گزینه های خیره کننده طراحی با انتخاب بی پایان از جمله بیش از ۳۰ روش نمایش خودکار ، رنگ و سبک نامحدود، سفارشی سازی دقیق دکمه های اشتراک برای هر مکان و برچسب های بهینه سازی اشتراک را ارائه می دهد.

” تنها نسخه اورجینال، تمام فارسی و بومی سازی شده در ایران “

Easy Social Share Buttons for WordPress

امکان ساخت دکمه های جذاب در افزونه دکمه اشتراک‌گذاری شبکه های اجتماعیساخت دکمه اسنپ چت در افزونه دکمه اشتراک‌گذاری شبکه های اجتماعی‌افزونه دکمه های اشتراک گذاری وردپرس

پلاگین Easy Social Share Buttons، پلاگین سوشال شیر

تصاویری از پنل قدرتمند تنظیمات افزونه :

افزونه Easy Social Share Buttons

مدیریت و تنظیمات افزونه دکمه اشتراک‌گذاری شبکه های اجتماعی

افزونه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی Easy Social Share Buttons

با افزونه Easy Social Share Buttons دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، اشتراکات اجتماعی خود را افزایش دهید، مشترکان خود را چند برابر کنید، قابلیت چت زنده اجتماعی را اضافه کنید، مجموعهای اجتماعی زیر را نشان دهید و موارد دیگر همه با یک پلاگین قدرتمند. با خرید افزونه دکمه اشتراک‌گذاری شبکه های اجتماعی از راست چین از پشتیبانی و آپدیت دائمی محصول بهره مند خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 802 views بار دسته بندی : تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.