نوب وردپرس افزونه Filebird Pro، افزونه مدیریت فایل ها در وردپرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

  افزونه پوشه بندی رسانه وردپرس | افزونه Filebird pro | افزونه مدیریت فایل وردپرس | افزونه پوشه بندی فایل ها در وردپرس

معرفی افزونه Filebird pro

افزونه filebird یک افزونه وردپرس کاربردی برای مدیریت فایل های کتابخانه رسانه است که می توانید با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان می گذارد به راحتی فایل های خود را در بخش رسانه وردپرس دسته بندی کرده و آنها را در قالب پوشه ها و زیر پوشه ها ساماندهی کنید. اگر فایل های زیادی در بخش رسانه وردپرس خود دارید و جستجو یا مدیریت آنها برایتان سخت است پیشنهاد می کنیم از افزونه مدیریت فایل filebird کمک بگیرید.

اگر وب سایتی بر پایه وردپرس داشته باشید با گذر زمان تعداد فایل های بخش رسانه وردپرس شما احتمالا به قدری بالا می رود که شتر با بارش در آن گم خواهد شد! در این حالت است که نیاز به افزونه filebird احساس می شود. این افزونه تمامی فایل های شما با هر فرمتی که باشند را می تواند در قالب پوشه های مختلف دسته بندی کند و دسترسی شما به فایل ها را راحت تر نماید. کار با این افزونه به گونه ای خواهد بود که انگار فایل ها را در کامپیوتر خود مدیریت می کنید.

قابلیت درگ اند دراپ (Drag and Drop) افزونه filebird کار را برای شما بسیار راحت کرده است و تنها کافی است پس از ساخت پوشه های موردنظر خود فایل ها را با کشیدن و رها کردن در داخل پوشه دسته بندی کنید. این به معنای صرفه جویی در زمان شما و پیشبرد سریعتر کارهایتان خواهد بود. ساختار پوشه بندی و سلسله مراتبی آنها در افزونه مدیریت فایل filebird به شما کمک می کند در یک چشم برهم زدن فایل های خود را پیدا کنید.

FileBird – WordPress Media Library Folders

افزونه Filebird pro
افزونه filebird pro

امکانات افزونه مدیریت فایل وردپرس filebird

قابلیت Darg and Drop

این قابلیت از نظر تجربه کاربری به یک استاندارد تبدیل شده است و محصولاتی که این قابلیت را ارائه می کنند بدون شک یک سر و گردن از محصولات مشابه بالاتر خواهند بود. افزونه filebird این امکان را برای جابجایی فایل ها به درون پوشه ها و همچنین پوشه ها در درون پوشه های دیگر را فراهم کرده است.

طراحی مدرن و کاربر پسند

یکی از ویژگی های بارز افزونه مدیریت فایل وردپرس filebird ساختار درختی و سلسله مراتبی نمایش پوشه ها است و همچنین استفاده و نمایش آیکون ها، دکمه ها و اعلان های مناسب در طراحی آن باعث شده درک عملکرد برایتان بسیار راحت باشد.

جستجوگر قدرتمند فایل در صفحه سازها

کافی است صفحه ساز خود را باز کرده و تصویر مورد نظر خود را در پوشه های افزونه filebird خود پیدا کنید. این ویژگی یک قابلیت اختصاصی برای چنین افزونه هایی است که تنها در filebird آن را خواهید دید.

جایگذاری گالری filebird در بلوک گوتنبرگ

به راحتی بلوک FileBird Gallery را در پست یا صفحه خود وارد کنید و پوشه مورد نظر خود برای نمایش را انتخاب کنید. با این کار تمامی فایل های موجود در آن پوشه به پست شما اضافه خواهند شد.

انتخاب پوشه برای آپلود فایل های جدید

با انتخاب پوشه مورد نظر خود در filebird در هنگام آپلود فایل تمامی فایل های خود را یکجا در پوشه انتخابی آپلود کنید. از این راحت تر دیگه چی می خوای!

سایدبار با قابلیت تغییر اندازه

افزونه filebird به شکل سایدباری در بخش کتابخانه رسانه وردپرس نمایش داده می شود و شما می توانید اندازه این سایدبار را برحسب نیاز خود به سادگی تغییر دهید.

دسته بندی منعطف فایل های رسانه

ساختار چند سطحی در این افزونه فیلتر کردن، دسته بندی کردن و مدیریت فایل ها را در داخل خود وردپرس برای شما فراهم کرده است. حتی اگر چندین هزار فایل داشته باشید باز هم این قابلیت های دسته بندی به راحتی کار خواهند کرد.

کمک به تیم سئو وبسایت

بدون شک مدیریت وب سایتهای بزرگ به کمک تیم های مختلف مانند تیم محتوا، تیم سئو و … امکان پذیر خواهد بود. افزونه filebird به همه تیم ها کمک می کند از تمامی تغییرات بخش رسانه با خبر باشند و همکاری را لذت بخش تر خواهد کرد.

حذف هوشمند فایل ها در  افزونه مدیریت فایل وردپرس

تنها با یک کلیک پوشه ها را اضافه کنید یا تغییر نام دهید و حذف کنید. هیچ فایل یا داده ای با حذف از بین نخواهد رفت بلکه تنها به پوشه «دسته بندی نشده» منتقل خواهند شد و درآینده به همه این فایل ها دسترسی خواهید داشت. با افزونه filebird همه چیز تحت کنترل است!

سازگاری فوق العاده

افزونه filebird با تمامی قالب ها، صفحه ساز ها و افزونه های معروف سازگار است و همچنین با افزونه های دیگر مانند WooCommerce، WPML، WPBakery، Elementor، Gutenberg، Beaver Builder، Divi، Thrive Architect، Slider Revolution، Smush و … به راحتی قابل استفاده است.

تنظیمات افزونه پوشه بندی رسانه وردپرس Filebird pro

افزونه Filebird pro

  افزونهمدیریت فایل Filebird pro

افزونه Filebird pro یک افزونه برای مدیریت و پوشه بندی فایل ها در وردپرس است. با خرید این محصول از راست چین از پشتیبانی و آپدیت دائمی محصول بهره مند خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 350 views بار دسته بندی : تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.