نوب وردپرس افزونه Fontiran | افزونه مدیریت فونت برای وردپرس و ووکامرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Fontiran | افزونه مدیریت فونت | افزونه فونت ووکامرس | افزونه مدیریت فونت وردپرس Fontiran

تا چند سال پیش که استایل و CSS در وب کاربردی آنچنانی نداشت، فضای اینترنت فضایی سرد و بی روح و به دور از جذابیت‌های بصری بود. تمرکز اصلی سایت ها بر روی ارائه یک سرویس‌هایی که ارائه می‌کردند بود و تمرکزی بر روی آنچه “کاربر می‌خواهد ببیند” وجود نداشت. با گسترش اینترنت و فراگیر شدن آن، طراحان اینترنت را به سمت کاربر محوری سوق دادند که استفاده از فونت ها و استایل‌ها خود نتیجه‌ای از این تصمیم است.

افزونه Fontiran :

با افزونه Fontiran که یک افزونه مدیریت فونت در وردپرس است، شما می توانید به راحتی و با یک کلیک فونت پنل مدیریت (پیشخوان وردپرس) و یا فونت پوسته وب سایت را تغییر دهید و نیازی به اعمال تغییرات یا دستکاری در کد ها وجود ندارد و این فرآیند براحتی و در چند لحظه انجام می شود.

مجموعه ای از بهترین فونت های فارسی :

در این افزونه مدیریت فونت Fontiran مجموعه ای از هزاران فونت رایگان فارسی برای استفاده شما کاربران عزیز قرارگرفته است و به شما قدرت انتخاب وسیعی می دهد و میتوانید مطابق با سلیقه ی مخاطبان وب سایت خود فونت ها را سفارشی سازی کنید .

نصب فونت های دلخواه :

دست های شما در انتخاب باز گذاشته شده است و می توانید به راحتی فونت های دلخواه و یا حتی اختصاصی خود را به وردپرس اضافه کنید، کافیست از طریق افزونه نسبت به بارگذاری فایل فونت خود با یک کلیک اقدام کنید.

بروز و انعطاف پذیر :

این افزونه با اخرین نسخه وردپرس و ووکامرسی فارسی کاملا سازگار بوده و بدون هیچ مشکلی اجرا می شود، این افزونه کاملا فارسی بوده و امکان سفارشی سازی آن توسط شما و یا کارشناسان گروه تجاری دات نت امکان پذیر است.

 

در صورت وجود هرگونه سوال پیش از خرید از طریق دیدگاه با ما در ارتباط باشید .

نصب این افزونه کاملا ساده و راحت است و توسط نصب کننده ی افزونه ی وردپرس براحتی فعال می شود با این حال تیم پشتیبانی در تمامی مراحل از نصب و فعالسازی تا استفاده از افزونه همراه شماست .

افزونه Fontiran

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 490 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.