نوب وردپرس افزونه Really Simple SSL Pro | افزونه گواهینامه SSL وردپرس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Really Simple SSL Pro | افزونه گواهینامه Really Simple SSL Pro | افزونه وردپرس گواهینامه SSL | دانلود Really Simple SSL Pro

افزونه Really Simple SSL Pro

SSL یک پروتکل استاندارد و رایج امنیتی بر پایه رمزگذاری است که در آن داده‌های رد و بدل شده بین سرویس دهنده (Server) و سرویس گیرنده (Client) توسط کلیدهای خاصی خصوصی و عمومی رمزنگاری (Encrypt) شده و در سمت دیگر رمزگشایی (Decrypt) می‌شود. امنیت در این پروتکل دو طرفه است؛ یعنی در هر دو طرف، فرایند رمزنگاری و رمزگشایی انجام می‌گیرد.

در زمانی که شما در یک سایت آیکون قفل سبز یا نوار سبز در گوشه بالای مرورگر در کنار آدرس سایت نمایش داده می شود به این معنی است که می توان به آن کسب و کار اطمینان کرد. گواهینامه SSL، از طریق HTTPS برای مشتری ها و وب سایت امنیت را فراهم می کند، و از آن جایی که یکی از عوامل تاثیر گذار در رتبه بندی است منجر به رتبه بندی بهتر در موتور های جستجوگری مثل گوگل می شود.

خرید افزونه Really Simple SSL Pro

نسخه رایگان افزونه Really Simple SSL دارای امتیاز عالی ۵ از ۵٫۰ می باشد که نشان از محبوبیت بسیار بالای این افزونه در بین کاربران وردپرسی می باشد. با دانلود Really Simple SSL Pro میتواند لینک هایی را که در سایت شما هنوز در http و دارای قفل زرد رنگ هستند، بطور خودکار شناسایی کرده و ریدایرکت به https و قفل سبز رنگ بکند که بدین صورت یک تبادل امن اطلاعات و رمزنگاری شده بین سایت شما و کاربرانتان فراهم می کند.

این پلاگین در دسته افزونه های کاربردی ارائه شده و سایت شما را برای SSL بهینه سازی می کند و همچنین میتواند پیکربندی سایت شما برای بهره گیری از حفاظت کامل از گواهینامه SSL را ارائه دهد که این شامل همه هدرهای امنیتی مربوطه، مانند امنیت HTTP Strict Transport ، شامل یک اسکن گسترده برای موضوعات محتوای مختصر می باشد.

خرید افزونه Really Simple SSL Pro

نسخه پرمیوم افزونه در زمانی که گواهی SSL شان در حال انقضاء می باشد یک ایمیل اطلاع سانی برای شما ارسال می کند تا از این موضوع مطلع شوید و تدابیر لازم را انجام دهید. یکی از مشکلات بسیار زیادی که اکثر مدیران سایت ها با آن درگیر هستند این هست که وقتی پشتیبان هاست شما روی سایت شما گواهینامه SSL را فعال می کند کل سایت شما قفل سبز را نمیگیرد و در بعضی از صفحات شما آدرس سیت ما بصورت زرد باز می شود اما افزونه Really Simple SSL Pro با قابلیت اسکن مشکلات تمامی مواردی را که دارای آدرس http هستند را شناسایی می کند و آنها را به https تبدیل و منتقل می کند.

خرید افزونه Really Simple SSL Pro

ویژگی های افزونه وردپرس گواهینامه SSL :

  • هشدار انقضا: در زمانی که گواهینامه SSL شما در حال انقضا می باشد افزونه بصورت خودکار یک ایمیل اطلاع رسانی برای شما ارسال می کند.
  • نصب بدون دردسر: افزونه Really Simple SSL Pro به عنوان افزودنی برای Really Simple SSL ساخته شده است که امکانات آنرا بیشتر می کند، بنابراین نیازی به غیرفعال کردن Really Simple SSL نیست.
  • توسعه افزونه بطور مداوم: ما برای بهبود امنیت سایت شما به طور مداوم ویژگی های جدیدی را در آپدیت های افزونه به آن اضافه می کنیم.
  • اسکن خودکار محتوای سایت: نسخه پرمیوم افزونه Really Simple SSL، فایل های افزونه ها و قالب های شما با فایل های دیتابیس موجود در هاست شما و کتابخانه های جاوا اسکریپت را بطور خودکار اسکن می کند و مواردی را که با لینک های http:// را شناسایی و برای شما اصلاح می کند.
  • کارایی عالی: این پلاگین به هیچ وجه به عملکرد وب سایت شما آسیب نخواهد زد!
  • بروزرسانی ها و پشتیبانی: شما با خرید این افزونه در کمترین زمان ممکن به بروزرسانی های افزونه ربصورت رایگان دسترسی خواهید داشت.
  • با تمام گواهینامه های SSL کار می کند: تنها چیزی که برای این افزونه نیاز دارید فعال کردن یک گواهی SSL معتبر روی سایت شما می باشد.
  • پرچم های HttpOnly و امن برای ایجاد امنیت یا رمزگذاری کوکی ها
  • با فعال کردن امنیت حمل و نقل محکم HTTP برای سایت خود، امنیت را بهبود بخشید
  • دادن اعتبار خاص و ویژه به مرورگرها منجمله گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس
  • اصلاح کننده محتوا برای قسمت برگشت
  • ارسال سایت شما به لیست پیش بارگذاری HSTS
  • هدرهای امنیتی قابل اجرا آسان: X-Content-Type-Options ، X-XSS-Protection ، X-Frame-Options ، Expect-CT ، شفافیت گواهینامه ، بدون مراجعه به عنوان کاهش درجه هدر.

افزونه Really Simple SSL Pro افزونه ssl وردپرس

خرید افزونه Really Simple SSL Pro نصب ssl روی وردپرس

Really Simple SSL Pro نصب ssl روی وردپرس

= ۴٫۱٫۸ =
* Fix: PHP headers were set with quotes, causing issues on some servers.
* Fix: When switching from “enforce” to “paused”, CSP headers were not removed
* Improvement: generalized wrap_header function for more robust header generation
* Improvement: disable remove .htaccess headers on activation of PHP headers.

= ۴٫۱٫۷ =
* Moved secure cookies to free

= ۴٫۱٫۶ =
* Improved WP Engine compatibility
* Improved Content Security Policy, added option to revoke result from overview
* Lowered Content Security Policy request limit


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 397 views بار دسته بندی : تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.