نوب وردپرس افزونه Scrapes | افزونه ربات نویسنده اسکرپس - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Scrapes | افزونه وردپرس نویسنده Scrapes | افزونه ربات نویسنده اسکرپس | افزونه اسکرپس

افزونه Scrapes

مدیران در زمانی که وبسایت خود را تازه تاسیس می کنند فرصت و زمان کافی برای نویسندگی را دارند اما با گذشت زمان و پربازدید شدن سایت دیگر مدیران وبسایت ها قادر به گذاشتن نوشته های جدید و نویسندگی به علت عدم وقت کافی نیستند و به ناچار مجبور به استخدام نویسنده و پرداخت هزینه های سنگین برای سایت خود می شوند، آیا به این فکر کرده اید که چطور میتونید بدون نیاز به جذب نویسنده یک ربات نویسنده خودکار داشته باشید !؟

باید بگویم با افزونه Scrapes شما می توانید یک نویسنده قدرتمند خودکار برای وبسایت خود جذب کنید! افزونه اسکرپس پیشرفته ترین افزونه وردپرس خزنده برای کپی کردن محتوا از هر وب سایت به طور خودکار و به راحتی با انتخاب بصری می باشد.

برخی از ویژگی های افزونه اسکرپس :

  • پشتیبانی از همه زمینه های وردپرس: افزونه اسکرپس بطور خودکار تمام زمینه های پشتیبانی شده را پر می کند، گویی که آنها را به صورت دستی پر کرده اید. نتایج افزونه خزنده خودکار محتوای وردپرس هیچ تفاوتی با نوع دست نویس ندارد.
  • انتخاب کننده ویژوال: برای ایجاد تنظیمات لازم به هیچ مهارت برنامه نویسی نیازی ندارید. تمام آنچه شما نیاز دارید مطابقت با قطعات مورد نیاز در صفحه مورد نظر و قسمت مربوط به وردپرس با انتخاب کننده تصویری است.
  • تشخیص خودکار: مطالب، تصویر برجسته، صفحه بعدی و غیره قطعات با فیلدهای مربوطه بطور خودکار با افزونه خودکار اسکرپس وردپرس از سایت های منبع مناسب مطابقت دارند، بنابراین دقیق ترین بخش برای ضبط کردن با حداقل تلاش ارائه شده است.
  • جمع آوری خوراک: افزونه Scrapes با استفاده از خواندن RSS نیز میتواند محتویات سایت ها را به وردپرس شما انتقال دهد کافیست در تنظیمات خود گزینه مربوطه را انتخاب کنید تا بتوانید از این ویژگی افزونه ربات نویسنده اتوماتیک استفاده کنید.
  • یافتن و جایگزین کردن: کلمات و عبارات خاص را از متن کپی شده با ویژگی معمولی پیدا و جایگزین پشتیبانی شده از عبارت حذف کنید یا آنها را با کلمات خود جایگزین کنید. علاوه بر این، می توانید تعداد نامحدودی از قوانین را به ترتیب اضافه کنید
  • محاسبه ریاضی: عملیات ریاضی مانند جمع، تفریق، ضرب و تقسیم بر روی داده های ضبط شده را انجام داده و عدد جدیدی بدست آورید. اعداد را در زمینه های مختلف سفارشی ترکیب کرده و فرمول های جدیدی را از طریق افزونه خودکار اسکرپس وردپرس ایجاد کنید
  • فیلتر ها: محتوا را در سایت منبع فیلتر کنید تا با قوانینی که تعیین کرده اید مطابقت داشته باشد. بنابراین، فقط اطمینان حاصل کنید که مطالب با موفقیت از طریق این فیلترها منتقل شده و به سایت شخصی شما اضافه می شود. علاوه بر این، می توانید تعداد نامحدودی از قوانین را اضافه کنید.
  • چرخش محتوا: شما می توانید از یکپارچه سازی آماده برای استفاده از خدمات اسپینر شخص ثالث بهره مند شوید، یا از پلاگین های موجود برای اسپینر برای تغییر محتوای کپی شده استفاده کنید
  • سازگاری کامل با ووکامرس: از فروشگاه های آنلاین می توانید از نوع پست و پشتیبانی زمینه های سفارشی در فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید تا محتوا را در قالب محصولات جمع آوری کنید. با فروش محصولات یا در فروشگاه شخصی خود و یا هدایت مجدد آنها از طریق یک برنامه وابسته ،  درآمد کسب کنید.(درحال حاضر قیمت ها منتقل نمیشوند)

انواع حالات انتشار نوشته در افزونه ربات نویسنده Scrapes :

  1. حالت اول بصورت تکی (Single Scraping): در این حالت افزونه اسکرپز داده های خاصی را از یک صفحه وب به عنوان یک پست به وب سایت خود برای فرآیندهای اتوماسیون مختلف WordPress اختصاص می دهد. این مورد برای نمایش آخرین نتایج زنده فوتبال یا نمایش زنده ارز مناسب می باشد.
  2. حالت دوم بصورت سریالی (Serial Scraping) : در این حالت افزونه با پیگیری جزئیات صفحه و لینک های صفحه بندی صفحه در حالت خودکار تمام مقالات وب سایت ها را به طور خودکار پیگیری و منتشر می کند. این مورد مناسب برای کپی یک دسته بندی خاص از سایت های خبری یا کپی یک دسته محصولات خاص از وبسایت های بزرگ همچون دیجی کالا می باشد.
  3. حالت سوم بصورت خوراک (Feed Scraping) : در این حالت افزونه به صورت خودکار همه خلاصه مقالات را در یک خوراک پیگیری و منتشر می کند یا لینک های جزئیات را در RSS وردپرس برای ارسال حالت دنبال می کند.

افزونه Scrapes

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 431 views بار دسته بندی : تاريخ : 4 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.