نوب وردپرس افزونه TapTap، پلاگین منوی حرفه ای موبایل تپ تپ - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه TapTap | افزونه منو موبایل TapTap | افزونه منو موبایل وردپرس | افزونه تپ تپ

معرفی افزونه منو موبایل TapTap

افزونه منو موبایل TapTap یک پلاگین تمام عیار جهت بهبود تجربه کاربری موبایل برای وبسایت وردپرسی شما است. بر هیچ کس پوشیده نیست که امروزه بیشتر ترافیک دنیای وب از سمت گوشی های موبایل سرازیر میشود و چه بسا اول باید نسخه موبایل سایت کامل باشد تا نسخه دسکتاپ آن.

آمار ها نشان میدهد ۸۰ درصد کاربران یک سایت در سال ۲۰۲۰ از طریق موبایل سایت را بازدید می کنند لذا بهبود هر چه بهتر تجربه کاربری و رابط کاربری موبایل باعث رونق بیشتر سایت شما خواهد شد. افزونه TapTap براحتی و بدون کدنویسی این امکان را برای سایت شما فراهم می کند.
پنل تنظیمات افزونه منو موبایل TapTap

ویژگی های افزونه TapTap

افزونه TapTap یا افزونه تپ تپ دقیقا برای همین موضوع توسعه یافته تا مهم ترین قسمت سایت که همان نوار ناوبری یا هدر سایت است را در موبایل به شکل شگفت انگیزی بهینه و زیبا کند. شما میتوانید تنظیم کنید که این افزونه کاربردی وردپرس تنها در نسخه موبایل نمایش داده شود یا در هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ و البته این افزونه با تمام قالب های وردپرسی دنیا سازگار است و با حیال راحت میتوانید انواع منو های موبایل را در سایت خود پیاده کنید

انواع منوهای افزونه TapTap، افزونه منو موبایل وردپرس

طرح های بالا انواع مدل های منویی هست که میتوانید با افزونه منو موبایل TapTap برای حالت موبایل خود ایجاد کنید. ساخت منو نیز فرآیند بسیار ساده ای است. کافیست از بخش پیشخوان وردپرس قسمت نمایش و سپس قسمت سفارشی سازی وارد تنظیمات افزونه شوید و منوی خود را بسازید

همان طور که گفته شده کار با افزونه بسیار راحت است به خصوص وقتی که تمام افزونه به صورت صد در صدی فارسی و برای استفاده در سایت های راست چین و فارسی بهینه شده است. اما به زودی ویدیوهای آموزشی جهت آموزش ساخت منوهای حرفه ای با این افزونه ارائه خواهد شد

همچنین در دموی ارائه شده چند نوع دموی ساده و فارسی ساخته شده با این پلاگین را مشاهده میکنید که در سبک خود منحصر به فرد است و تقریبا هیچ قالبی در دنیا توانایی ایجاد چنین منوهای زیبایی برای موبایل را نخواهد داشت.

نکته مهم دیگر نیز این است که این افزونه توانایی جالب دیگری را نیز دارد به این صورت که شما میتوانید ابزارک های دلخواه خودتان را نیز در درون این منو ها قرار دهید که مجددا در نوع خود منحصر بفرد است.

توجه

افزونه تپ تپ دارای لایسنس نیست و می توانید در تعداد نامحدود دامنه از این پلاگین منو موبایل استفاده کنید. افزونه TapTap، پشتیبانی ۶ ماهه رایگان و آپدیت کاملا رایگان از پیشخوان وردپرس در اختیار شما قرار می دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 437 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.