نوب وردپرس افزونه Team Builder، افزونه وردپرس تیم ساز و پروفایل ساز تیم بیلدر - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه Team Builder |  افزونه تیم ساز و پروفایل ساز تیم بیلدر | افزونه وردپرس ایجاد تیم Team Builder

معرفی Team Builder

افزونه Team Builder یک افزونه وردپرس کاربری و پروفایل است. افزونه تیم ساز و پروفایل ساز شگفت انگیز تیم بیلدر بهترین گزینه برای ساخت تیم، پنل های کاربری و پروفایل، ویترین محصولات و خدمات، لیست اعضا و… است. افزونه Team Builder یک افزونه وردپرس است که هدف اصلی اش ساخت ویترین تیمی عالی برای وب سایت است. با استفاده از این افزونه می توانید ویترین تیم خارق العاده ای بسازید. کار کردن با این افزونه با سازنده قدرتمند و کد کوتاهی که دارد بسیار لذت بخش  و سریع است. در کمترین زمان ممکن می توانید یک پروفایل یا تیم عالی داشته باشید.

افزونه تیم ساز تیم بیلدر زیباترین ویترین تیم وردپرس با پیشرفته ترین سازنده مدیریت را به شما ارائه می دهد. با استفاده از این افزونه می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و به جای استفاده از چند افزونه و ساعت ها کدنویسی با تیم ساز می توانید به راحتی و در کمترین زمان به اهداف خود برسید. با این افزونه می توانید چیزهایی تازه و منحصر بفرد بسازید. می توانید تنظیمات مختلفی را امتحان کنید، بلوک های مختلف را روشن / خاموش یا مرتب کنید، آن را سبک کنید و کد کوتاه را در صفحه خود قرار دهید.

این افزونه تیم ساز و پروفایل ساز تیم بیلدر بهترین گزینه برای ارائه توضیح محصولات و خدمات است. با این افزونه حتی می توانید ویترینی از محصولات و خدمات و حتی ویترینی از آرم ها و لوگوها بسازید! در اصل این افزونه همه کاره است و نه تنها برای ساخت تیم بلکه برای کارهای زیادی می توان از آن استفاده کرد. پیش نمایش زنده، ابزارک ها، نمایش تیم به صورت جدولی، ویجت و مشبک، ساخت پروفایل های کاربری حرفه ای و جلوه های هاور شگفت انگیز از جمله ویژگی های بارز این افزونه است.

 

امکانات افزونه تیم بیلدر

Team Builder — Meet The Team WordPress Plugin

 ویژگی های افزونه تیم بیلدر

      • پشتیبانی از افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر: از این افزونه به راحتی و بدون هیچ کدی می توان از ویژوال کامپوزر استفاده کرد.
      • پنل های اسلایدی پروفایل همراه با ۵ پوسته بسیار زیبا و ویژوال ادیتور و ویرایشگر html اختصاصی
      • دارای چیدمان ها و طرح های مختلف : گریدی، اسلایدری، جدولی، ابزارک ها و ویجت ها و غیره
      • شما آزادید که هر طرح و رنگی که خواستید را به دلخواه انتخاب کنید. بی نهایت طرح و  رنگ و اندازه در انتظار شماست.
      • به راحتی می توانید فونت ها، رنگ ها و فاصله های اعضا تیم را کنترل و تنظیم کنید. نیازی به هیچ کد نویسی حتی به اندازه یک خط هم ندارید.
      • دارای میله ها و نوارهای مهارت مدرن و میله های ستاره ای
      • سازنده مدیر با قابلیت کشیدن و رها کردن
      • کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو
      • امکان فیلتر اعضا بر اساس بخش یا هر نوع برچسب دیگر
      • به راحتی کارت بسازید: با استفاده از این افزونه می توانید کارت های زیبایی بسازید و از تلفن، ایمیل، بیوگرافی، اسکایپ، شبکه های اجتماعی و… در آن استفاده کنید.
      • در این افزونه سبک هایی آماده وجود دارید که میتوانید از آنها استفاده کنید یا خودتان به دلخواه هر سبکی و استایلی که دوست داشتید برای تیم و پروفایل خود بسازید
      • دارای قابلیت هاور خارق العاده در طرح های مختلف

 امکانات و تنظیمات افزونه Team Builder

در این قسمت تصاویری از محیط کاربری مربوط به تنطیمات افزونه ارائه شده است.

دمو افزونه تیم بیلدر

این قسمت تنظیمات مختلفی دارد از جمله این تنظیمات امکان تعیین دسترسی کاربران به افزونه و تشکیل تیم یا کاربران، افزودن تیم جدید، افزودن عضو جدید، ویرایش یا حذف تیم ها و اعضا، کد کوتاه مربوط به تیم ها، پنل ها، جدول اعضا و… به کمک این افزونه می توان هر نوع پروفایل، پنل کاربری، تیم یا لیستی از اعضا، لیست محصولات، لیست خدمات و … را ساخت. سپس به کمک کد کوتاه در هر جایی از سایت که بخواهید می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

تصویر پنل کاربران

 

می توانید لیستی از اعضا، کارمندان و حتی محصولات و خدمات خود را در هر گوشه سایت در هر برگه، محتوا یا ابزارکی قرار دهید. به عنوان پروفایل یا لیست محصولات و خدمات از آن استفاده کنید. روی هر کدام از تصاویر جلوه های هاور شگفت انگیزی به کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما نشان داده می شود که قطعا باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما می شود البته این گزینه اختیاری است می توانید ان را غیر فعال کنید.

علاوه بر این با فعالسازی گزینه پنل کاربری با کلیک بر روی هر کدام از تصاویر که می خواهید پنلی واکنش گرا به کاربران نشان داده می شود که در آن هر نوع محتوای تبلیغاتی که بخواهید می توانید قرار دهید از تصاویر و ویدئوها گرفته تا لینک ها و…

نمونه پنل کاربری افزونه Team Builder

 

می توانید رنگ پنل و پوسته آن را به دلخواه تغییر دهید. هر رنگ یا محتوایی که بخواهید را می توانید در آن بگذارید و آن را فعال و غیرفعال کنید.

افزونه تیم ساز و پروفایل ساز شگفت انگیز تیم بیلدر

 

حتی در صورتی که نخواهید از کد کوتاه استفاده کنید براحتی می توانید در افزونه ویژوال کامپوزر بدون کد کوتاه تیم ها، پنل ها و هرآنچه که ساخته اید را براحتی به کار ببرید زیرا افزونه رابط ویژوال کامپوزر دارد و هر آنچه با این افزونه بسازید در ویژوال کامپوزر هم نشان داده می شود و المان مخصوص به خود را دارد. از این افزونه برای ساخت پروفایل کارمندان هم می توان استفاده کرد. گزینه ای ایده آل برای هر نوع شرکت و کسب و کاری است.

افزودن عضو جدید

تنظیمات افزونه تیم ساز و پروفایل ساز تیم بیلدر
در این تصویر قسمت ساخت عضو جدید نشان داده شده است که گزینه های مختلف و متنوعی دارد. از هر کدام  می توانید استفاده کنید. یک پروفایل کامل و تمام عیار بسازید. با هر نوع محتوایی مهارت کارمندان و اعضا خود را لیست کنید، برای آنها امتیاز ستاره، امتیاز میله ای یا درصدی تعیین کنید یا آنها را با هم مقایسه کنید. از پروفایل های اجتماعی گرفته تا گزینه های مختلف تماس مثل ایمیل، تلفن، اینستاگرام، سایت و… موجود است. حتی مکان اعضا خود را نیز مشخص کنید. قسمت پنل محتوا مخصوص نمایش در پنل های کاربری است.

هر نوع محتوایی از محتوای متنی گرفته تا فیلم های ویدئویی، موسیقی، کدهای کوتاه، عکس ها و انیمیشن ها ، نقشه و… در این قسمت قرار دهید در پنل کاربری هر کاربر نشان داده می شود. برای هر کاربر محتوای دلخواه بنویسید. این قسمت یک ویرایشگر مخصوص تیم بیلدر است که برای ساخت پنل های کاربری و نمایش محتوای دلخواه در پروفایل کاربران استفاده می شود. شما آزادید هر محتوایی را در این قسمت قرار دهید.

افزودن تیم

 

اعضا تیم

 

این تصویر گزینه های مختلفی دارد. لیست تمام اعضا ساخته شده در قسمت تمام کارمندان نشان داده می شود. به راحتی با کشیدن هر عضو دلخواه از قسمت تمام کارمندان و رها کردن آن در قسمت اطلاعات عمومی > کارمندان میتوان یک تیم جدید ساخت! حتی می توانید بدون کشیدن و رها کردن تنها با کلیک بر روی کشیدن همه تمام کارمندان را در یک چشم بر هم زدن به یک تیم تبدیل کنید!

عکس افزونه تیم بیلدر
قسمت مدیر سازنده گزینه ای عالی برای مشاهده تغییرات شماست. هر تیمی که بخواهید بسازید هر نوع تغییری را می توانید در سازنده مشاهده کنید. سازنده در واقع یک پیش نمایش سریع است. شما می توانید از قسمت سفارشی سازی طراحی تعیین کنید که چه ویژگی هایی نشان داده شوند و چه ویژگی هایی قابل مشاهده نباشند. علاوه بر این میتوان انواع هاورها، سبک ها، اندازه فونت و فاصله بین اعضا را به دلخواه تعیین کرد. رنگ ها را تغییر داد و هر چیزی را به راحتی سفارشی سازی کرد. تمام این تغییرات در سازنده قابل مشاهده است.

تنظیمات گروه افزونه Team Builder

این قسمت مربوط به ایجاد پنل کاربری است. به کمک این قسمت می توان پنل های کاربری به رنگ و سبک دلخواه ساخت یا پنل را به دلخواه غیرفعال نمود.

مرتب سازی اعضا تیم بر اساس افزونهTeam Builder

این قسمت مربوط به تنظیمات نمایش لیست اعضا است. به راحتی میتوان جدولی از اعضا ساخت و به عنوان اعضا سایت به نمایش گذاشت.

نمایش جدولی افزونه تیم بیلدر وردپرس

یکی از ویژگی هایی بارز لیست اعضا ساخته شده با این افزونه این است که میتوان حالت های هاور مختلف را حتی در لیست اعضا به صورت جدولی نشان داد. و تعیین کرد که چه ویژگی هایی در جدول اعضا برای هر کاربر نشان داده شود.

 

افزونه تیم بیلدر
در این قسمت نشان داده شده است که چطور با فعال کردن هر گزینه نتیجه آن در قسمت سازنده قابل مشاهده است. میتوان رنگ، چیدمان، فونت و … را به دلخواه عوض کرد.

امیدواریم توانسته باشیم تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در باره این محصول را ارائه دهیم. با خرید افزونه Team Builder از راست چین از پشتیبانی و آپدیت های ائمی برخوردار خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 435 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.