نوب وردپرس افزونه لودینگ سایت وردپرس ( WordPress Preloader Unlimited) - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه WordPress Preloader Unlimited | افزونه WPPU | افزونه لودینگ سایت وردپرس 

معرفی افزونه WordPress Preloader Unlimited

افزونه WordPress Preloader Unlimited یک افزونه وردپرس کاربردی برای داشتن لودینگ های متفاوت و جذاب در سایت می باشد. استفاده از loading در صفحات وبسایت بسیار کار امد می باشد و اکثر طراحان سایت از لودینگ برای طراحی سایت خود استفاده میکنند. موقعی که سایت شما برای اولین بار برای کاربر در مرورگر در حال لود شدن است یا از صفحه سایت شما به صفحه دیگری می رود یک موشن یا  نمایش جذابی از لودینگ را برای کاربر نمایش می دهد. نمایش انیمیشن در هنگام بارگذاری سایت برای کاربر جذاب است.

لودینگ سایت

اگر مقداری زمان لود سایت شما طول کشید که البته هرچه زمان لود شدن سایت شما کمتر باشد خیلی به نفع شماست و امتیاز مثبت از گوگل دریافت می کنید چرا که هر چه زمان بالا آمدن سایت شما بالاتر برود و کاربر بیشتر در انتظار باشد ممکن است کاربران سایت شما را ترک کنند یا منجر به خرید نشود پس به همین دلیل باید لود سایت شما بالا باشد که از طریق این افرونه کاربر را در سایت خود نگه می دارید و نمی گذارید سایت را ترک کند و هم یک جذابیت خاصی به سایت خود داده اید.

 افزونه نمایش انیمیشن در هنگام بارگذاری سایت

با قرار دادن کد افزونه وردپرس WPPU در صفحه وبلاگ یا سایت خود، قبل از بارگذاری کامل صفحه، لودینگی ظاهر خواهد شد که در آن یک متن و یک انیمیشن نمایش داده شده و از بازدید کننده می خواهد تا بالا آمدن (load) کامل صفحه وبلاگ یا سایت شما، کمی صبر کند. بدین صورت اگر تصاویر یا محتوای زیادی داشته باشید که بطور عادی تکه تکه در صفحه ظاهر می شود  با استفاده از این ابزار ،پس از لود کامل به کاربر نمایش داده می شود.

انواع لودینگ در افزونه WPPU
امکانات افزونه WordPress Preloader Unlimited

WordPress Preloader Unlimited

چرا لودینگ ؟

گاهی به علت حجم زیاد وب سایت و سرعت پایین اینترنت کاربران، نمایش اطلاعات وب سایت به صورت تکه تکه و پاره پاره چندان خوشایند نیست، به همین علت جهت کمک به زیبایی وب سایت و نمایش کامل وب سایت به مخاطب از نمایش لودینگ تا بارگذاری کامل سایت استفاده می شود. با قرار دادن کد این ابزار در صفحه وبلاگ یا سایت خود، قبل از بارگذاری کامل صفحه، جعبه ای ظاهر خواهد شد که در آن یک متن و یک عکس نمایش داده شده و از بازدید کننده می خواهد تا بالا آمدن (load) کامل صفحه وبلاگ یا سایت شما کمی صبر کنند. بدین صورت اگر تصاویر یا محتوای زیادی داشته باشید با استفاده از این ابزار کل سایت پس از لود کامل به کاربر نمایش داده می شود.

ویژگی های افزونه WordPress Preloader Unlimited 

  • لودینگ های آماده فراوان
  • قابلیت شخصی سازی
  • قابلیت اضافه کردن لودینگ جدید
  • تنظیمات  کاربری فراوان(زمان لودینگ، نوع لودینگ،نحوه چرخش،سرعت لودینگ ،رنگ و بک گراند لودینگ و…)
  • بروز رسانی خودکار و رایگان
  • استفاده و نصب آسان
  • سازگاری با تمامی قالب ها و مرورگرها

با خرید افزونه WordPress Preloader Unlimited از راست چین از پشتیبانی و آپدیت های دائمی محصول برخوردار خواهید شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 498 views بار دسته بندی : تاريخ : 18 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.