نوب وردپرس افزونه WP Rankie، پلاگین ردیابی رتبه سایت در گوگل رنکی - نوب وردپرس

قیمت محصول : $0.00

افزونه WP Rankie | افزونه رنکی | افزونه ردیابی رتبه سایت در گوگل | دیدن رتبه سایت در گوگل با رنکی

معرفی افزونه WP Rankie

اگر شما مدیر وب سایتی هستید که رنکینگ سئو و پیدا کردن کلمات کلیدی برای شما خیلی مهم است و می خواهید بدانید که در چه کلماتی چه رتبه ای دارید افزونه WP Rankie بهترین انتخاب برای شما می باشد. از این افزونه سئو وردپرس برای انتخاب کلمات کلیدی و بهبوبد سئو سایت خود کمک بگیرید.

همانطور که می دانید ابزار ها و سایت های اشتراکی زیادی در این زمینه وجود دارند که کار جست و جوی کلمات کلیدی و رتبه سایت را برای شما با اشتراک های پولی خیلی زیاد می گذارند. مشکلات این ابزار ها به شرح زیر است:

  • اولین مشکل این نوع سایت ها هزینه اشتراک ماهیانه یا سالیانه خیلی زیاد آن هاست.
  • دومین مشکل این است که این ابزار ها برای کاربران ایرانی معمولا تحریم هستند.
  • سومین مشکل این است که شما باید هزینه به دلار پرداخت کنید و دردسر های خریدن دلار پی پال و … کار را برای ما کاربران ایرانی سخت کرده
  • چهارمین و مهم ترین مشکل این است که چون ابزار های خیلی زیادی دارند، کار با آن ها برای افراد کم تجربه مشکل است.

ما به همین دلایل به شما افزونه ردیابی رتبه سایت در گوگل را پیشنهاد میکنیم که در نهایت سادگی و کاربری آسان به شما برای رهگیری سایتتان از لحاظ سئو کمک می کند.
افزونه rankie پلاگین رتبه گوگل

دیدن رتبه سایت در گوگل با پلاگین rankie

پلاگین رنکی یک افزونه ردیاب رتبه وردپرسی برای مشاهده و ردگیری رتبه سایت در گوگل است. تا در هر موقعیتی رتبه کلمات کلیدی خود را از نزدیک مشاهده کنید.

به عنوان پلاگین ردیابی رنک سایت در گوگل، افزونه WP Rankie موقعیت های رتبه کلمات کلیدی را روزانه به روز می کند و گزارش های قدرتمندی درباره رتبه گوگل، جایگاه شما در صفحه اصلی، گزارش های ماهیانه در مورد تغییرات رتبه کلمه کلیدی و کمک خیلی مهمی که می توان از آن نام برد جستجوی کلمات کلیدی مرتبط و ترند است که به آسانی هرچه تمام تر این افزونه برای شما تولید می کند.

همچنین این یک ابزار تحقیقاتی قدرتمند است که لیستی از کلمات کلیدی با ارزش را ایجاد می کند که مردم در گوگل قبلاً برای جستجو از آن استفاده کرده اند را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی با بازار هدفتان ارتباط برقرار کنید.

افونه رنکی پلاگین ردگیری رتبه سایت در گوگل wp rankie

ویژگی های افزونه Rankie ردیابی رنک سایت در گوگل

  • رتبه بندی کلمات کلیدی را در Google دنبال کنید: افزونه ردیابی رتبه سایت در گوگل می تواند رتبه بندی کلمات کلیدی را در گوگل ردیابی کند و روزانه این کلمه ها را به صورت خودکار به روز کند تا به عنوان یک افزونه وردپرس SERP کار کند.

داشبورد افزونه WP Rankie، پلاگین ردیابی رتبه سایت در گوگل رنکی

  • گزارش رتبه بندی را ایجاد کنید: افزونه WP Rankie می تواند گزارش رتبه بندی را در هر ماه، سال یا هر زمان ایجاد کند و به شما اطلاع دهد چگونه رتبه بندی انجام می شود؟ بالا یا پایین با جزئیات مربوط به تغییر تک تک موقعیت ها برای هر کلمه کلیدی دنبال شده. به عنوان یک گزارشگر رتبه بندی وردپرس این امکان را نیز می دهد که این گزارش ها را به صورت PDF بارگیری کنید.

گزارش رتبه سایت در افزونه WP Rankie، پلاگین ردیابی رتبه سایت در گوگل رنکی

  • ابزار تحقیق در مورد کلید واژه:افزونه رنکی نه تنها یک افزونه ردیاب سرور وردپرس بلکه یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی قدرتمند است که لیست های کلیدی از کلمات کلیدی با ارزش را برای هدف قرار می دهد.

این کلمات کلیدی با جلب پیشنهادات گوگل برای کلمه کلیدی مشخص شده شما با افزودن همه نکات برجسته زبان یک به یک به کلمه کلیدی اصلی تولید می شوند به عنوان مثال اگر می خواهید کلمات کلیدی درباره کاهش وزن داشته باشید؟ افزونه باعث کاهش وزن در گوگل می شود؟ بازگشت ۱۰ نتیجه پیشنهادی برای این مدت و سپس جستجو می کنید؟ کاهش وزن؟ بازگشت ۱۰ نتیجه دیگر پس از آن؟ کاهش وزن؟ برگرداندن ۱۰ مورد دیگر؟ و غیره تا زمانی که آن را جستجو کند؟ کاهش وزن z؟.

تمام نتایج برگشتی برای بررسی یا انتخاب و نشان دادن به عنوان لیستی برای کپی / چسباندن در لیست شما قرار می گیرد. دیدن رتبه سایت در گوگل با افزونه رنکی امکانپذیر است.

جستجو کلمات کلیدی با افزونه WP Rankie، پلاگین ردیابی رتبه سایت در گوگل رنکی

  • تنظیمات جامع در افزونه WP Rankie

تنظیمات افزونه WP Rankie، پلاگین ردیابی رتبه سایت در گوگل رنکی

 

  • ارائه گزارشات جامع و نموداری از تغییرات رتبه کلمات کلیدی در وردپرس با پلاگین رنکی

گزارشات افزونه WP Rankie، پلاگین ردیابی رتبه سایت در گوگل رنکی

و دیگر امکانات مهم افزونه Rankie میتوان به اضافه کردن کلمات کلیدی تا سقف ۱۶۸۰ اشاره کرد. توسط پلاگین ردیابی رتبه سایت در گوگل رنکی شما امکان تنظیم کرون جاب را هم خواهید داشت.

یکی دیگر از ویژگی های افزونه ردیابی رنک سایت در گوگل امکان ردگیری رتبه سایت در گوگل کشورها مثلا گوگل فارسی اشاره کرد.

 

قبل از خرید حتما موارد زیر را مطالعه کنید.

  • افزونه فقط بر روی نسخه های PHP 7.2 قابل نصب می باشد.
  • برای نصب از فعال بودن ioncube loader روی هاست خود از طریق پشتیبان هاست مطمئن شوید.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 388 views بار دسته بندی : تاريخ : 4 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.